ORIFLAME

Ihan kivaa hommaahan tuo oli. ;)
Myin oriflamea n. 10v sitten, monikin asia on voinut muuttua.
Siirryin nyt sitten tuonne HomCaren puolelle myymään heidän tuotteitaan.... sieltä kun saan nyt ihan kodin siivousaineet, pyykinpesuaineet, ihonhoitotuotteet jne..
 
täti
Suosittelen.
Minusta tämä on kivaa puuhaa. Eka jakson jälkeen saa sen -25%tuotteista. Kyllä minä saan perheeni kosmetiikan n.s ilmaiseksi ja jääkin vielä. Ja tuotteitahan on ihan vauvasta vaariin ja näillä on 14päivän palautusoikeus. Saa koulutusta ja muutenkin tämä on kivan tuntuista, on erilaisia myyntikampanjoita ym...Nyt on tulossa vielä tosi hyvä kampanja uusille yhteyshenkilöille, saavat valita jo 40? tilauksesta itselleen kolmesta eri vaihtoehdosta tuotepaketin.
Jos vaan kiinnostaa niin ota yhteyttä niin voin kertoa lisää .

sellu@welho.com
 
Ex Oriflame
Tuotteet eivät olleet kovin hyviä ainakaan minun atooppiselle iholle. Sain niistä vain enemmän oireita. Oriflamella on ollut hyviä Edt hajuvesiä, mutta kaikki hyvät, joista ihmiset tykkäävät (ainakin minun tuttavapiiri tykkäsi niistä hirveästi), menevät lopettamaan. Enää ei ole kuin yksi hajuvesi, mikä mielestäni heillä on hyvä. Paria muuta kokeilin, mutta olivat niin huonoja, että hetken aikaa vain tuoksuivat ja sitten tuoksu hävisi. Kokoajan sais olla sitä lisäämässä.

Toinen juttu Oriflamella on asiakkaille alennustuotteet, asiakkaillehan se on hyvä asia, mutta myyjille ei. Asiakkaathan kyttäävät, milloin heidän haluamansa tuote on alennuksessa ja tällöin myyjälle ei jää katetta juuri ollenkaan niistä tuotteista. Eli myyjälle jää vain myymisen ilo.

Muutenkin Oriflamella katteet ovat tosi pieniä, ei siellä jää tuloa juuri ollenkaan - töitä kyllä saa tehdä kovasti.

Itse ainakin petyin Oriflamen tuotteisiin, enkä valitettavasti voi niitä kenellekään suositella, siksi lopetin myymisenkin ja siirryin parempien tuotteiden pariin. Nykyään myyn HomCaren tuotteita. HomCaren tuotteet ovat itselleni sopineet todella hyvin ja ihottumakin on parantunut. HomCaren tuotteiden myyntiä suosittelen enemmin, siinä jää myyjällekin katetta, tuotteet ovat tunnettuja jo vuodesta 1985 Suomessa ja jo ennen sitäkin. Töitähän saa toki tehdä kaikissa myyntihommissa, mutta helpompaa on myydä HomCaren tuotteita kuin Oriflamea. Ja tuotteet ovat laadukkaampia.

Tää on mun ja monen muun mielipide. Mutta jokainenhan saa olla mitä mieltä haluaa. HomCaren asiakkaina on paljon allergisia ihmisiä, koska tuotteet passaavat heille todella hyvin, lisäksi tuotevalikoima on laaja - löytyy pesuaineet, siivoustarvikkeet ja kosmetiikka eli laajempi tuotevalikoima kuin Oriflamella.
 
-jansku-
olen joskus myynyt oriflamea...en voi pahemmin tuotteita moittia.
Nyt olen kuitenkin avonilainen ja tosi tyytyväinen tuotteisiin. ja se mikä on hyvä asia, ei ole sellaisia postikuluja kuin mitä oriflamella. jos tilaus alle 80 euroa, postikulut 3.50 euroa, ja jos yli tuon summan, ei postikuluja lainkaan. ;)
Jos haluat lisätietoa avonista, laita yytä tulemaan B)
 
Mä olen Oriflamen piiriedustaja. Tuossa aiemmin joku väitti ettei myyntiä juurikaan tule, koska ihmiset ostaa lähinnä alennettuja tuotteita mutta kyllä mä ainakin hyvin oon myyntiä saanut, samoin mun alaiset!

Eli nyt 16.8.-25.9. oriflamella on kampanja, että jos lähdet sinä aikana mukaan niin saat jo 40e:n tilauksesta ilmasia tuotteita. Sitten on sellanen uuden yhteyshenkilön ohjelma, jolla saa kuuden ekan tilauksen aikana ilmaseksi/halvalla tavaraa, kun tilaa muutaman euron yli satasella/jakso.

Ekan tilauksen mukana saat aloitusmateriaalin, joka sisältää mm. minihuulipunat, tuoksutesterit, laukun ym. Tämä on tilaussummasta riippumaton.

Toisesta tilauksesta lähtien saat 25% alennuksen ja proviikan. Käytännössä se tapahtuu niin, että tuotteiden mukana tuleva lasku on 25% pienempi kuin millä summalla tilasit, ja jos olet myynyt tuotteita muille ihmisille, niin sinulle jää heidän maksamistaan rahoista se 25%.

Oriflamella on sellanen kampanjapiste-systeemi, ekassa tilauksessa 1e = 1 kampanjapiste, seuraavista se on -25% eli 100e = 75kp.
Postituskulut on yli 80kp:n tilauksista 5e, alle 80kp:n tilauksiin tulee pientoimituslisä 2,50e. Postituskulut saa halutessaan periä asiakkailta, mulla on tapana periä 0,50e postituskuluja per asiakas ja loput maksan itse jos jää maksettavaa.

Hmm..mitähän vielä. Oriflamella on usein kampanjoita, joissa keräämällä tietyn määrän kampanjapisteitä, saa ilmasia tuotteita.

Jos tulee vielä kysyttävää tai kiinnostaa liittyä, niin laita yv:tä =)

Ainiin, joka jakso tulee inside-lehti, jossa on tietoa uutuustuotteista, ja sitten viimesillä sivuilla on seuraavilla jaksoilla tulevia uutuustuotteita, joita yhteyshenkilö voi jo etukäteen tilata itselleen tosi halvalla!

Ja sinulle ex-oriflamelainen, oriflame on viimeaikoina huimasti kehittäny tuotteitaan ja nytkin tuli uuden ihonhoitosarjat eri ihotyypeille. Uskonpa, että jos lähtisit uudestaan mukaan, niin olisit tosi tyytyväinen tuotteisiin!
Yks kaverini oli joskus vuosia sitten ostanut oriflamen tuotteita ja ei ollut tykännyt, mutta nyt vasta tilasi muutaman tuotteen ja tykästyi niin, että lähti itse mukaan myyntihommiin =) <br><br>
 
Täti
Lumenneito kertoi demotuotteista, niin siihen vielä pieni lisäys, elikkä demoja voi tilata jos tilaus on vähintään 80 kampanjapistettä(n. 107?)
Tuotteet ovat minunkin mielestäni tosi hyviä, joten mukaan vaan kivaan porukkaamme, minä asustelen pääkaupunkiseudulla

sellu@welho.com
 
Minä olen mukana Oriflamen toiminnassa ollut pikkasen yli vuoden.

Alkuun en sitä olleskaan miettinnyt mutta nyt se on minulle harrastus missä tienaan pikkasen enkä menetä mitään kuten esim. kun käyn salilla niin maksan siitä kuukaudessa 80e
Päivääkään en ole katunnut olla mukana joten minusta tämä on kivaa puhaa ja suosittelen myös muille ketkä kapaa pikkasen vaihtelua elämään ja pikkasen lisätienestiä.

Profiilissa mun s.posti jos kiinnostaa kuullaa lisää ja yviestiä kanssa saa laittaa tulemaan :)
 
Olen ex-oriflamelainen.Kokeiltuani avonin tuotteita siirryin myymään avonin tuotteita.Ne ovat parempia,edullisia ja paljon isompi tuotevalikoima.Demoja voi ostaa vaikka tilaus olisi alle 80?.Tähän asti tilaukset ovat olleet reilusti yli 100?. :whistle:
 
tyhmää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 20:15 City Girl kirjoitti:
Olen ex-oriflamelainen.Kokeiltuani avonin tuotteita siirryin myymään avonin tuotteita.Ne ovat parempia,edullisia ja paljon isompi tuotevalikoima.Demoja voi ostaa vaikka tilaus olisi alle 80?.Tähän asti tilaukset ovat olleet reilusti yli 100?. :whistle:
Mun mielestä on tyhmää, että jos joku nimenomaan haluaa tietää oriflamesta jotain, niin aina teidän avonilaisten pitää tulla hehkuttamaan avonia. \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 20:48 tyhmää kirjoitti:
Mun mielestä on tyhmää, että jos joku nimenomaan haluaa tietää oriflamesta jotain, niin aina teidän avonilaisten pitää tulla hehkuttamaan avonia. \|O
Ap. kysyi mielipidettä oriflamesta ja että kannattaako se!!!
Tottakai minä kerron oman mielipiteeni ja kokemukseni siitä. :kieh:
 
Olenkohan nyt oikeassa, vai miten minusta vaan tuntuu siltä, että kaikki nämä oriflamen yms. SUORAMARKKINOINNIN vihaajat, ovat kateellisia kaikille myyjille, koska heillä ei itsellä riitä rohkeutta sellaiseen harrastukseen/työhön...?? Kateellisten panettelulta kuulostaa :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 18:00 Katjamari kirjoitti:
Olenkohan nyt oikeassa, vai miten minusta vaan tuntuu siltä, että kaikki nämä oriflamen yms. SUORAMARKKINOINNIN vihaajat, ovat kateellisia kaikille myyjille, koska heillä ei itsellä riitä rohkeutta sellaiseen harrastukseen/työhön...?? Kateellisten panettelulta kuulostaa :LOL:
Hei vaan! Seuratessani näitä keskusteluja olen humannut, että ennakkoluuloa on paljon jälleenmyyjiä kohtaan. Jos sinua kiinnostaa käy katselemassa kotisivujani
www.my.oriflame.fi/seijakoistinen ja voit liittyä vaikka mukaan ryhmääni, nythän on tosi hyviä juttuja uusille aloittaville yhteyshenkilöille.
 
Koulutuksia yms. järjestetään, mutta jokainen päättää itse osallistuuko niihin. Kun yksi jakso kestää n. 3vkoa, niin aina jakson alussa on ns. jakso-ilta, (kestää n.1-1½h) Siellä aina kahvitarjoilu, ja käydään uusi kuvasto läpi, piiriedustaja (=meidän "pomo") kertoo kuvastossa olevista tarjouksista ja uutuustuotteista, ja hänellä on myös uutuustuotteet mukana, joita saamme kokeilla. Joskus meillä on myös joku teema, esim. kasvohoito, tai huulimeikin teko, jolloin harjoittelemme pareittain. Näihin ei ole pakko osallistua, mutta itse ainakin koen saavani näistä paljon irti. Joka jakso-ilta arvotaan myös yksi tuote osallistujien kesken, ja meillä piiriedustaja palkitsee jakso-iltoihin osallistumisten aktiivisuudesta, että kun on osallistunut 5 kertaa, niin saa ilmaiseksi kosmetologin tekemän 45min kestävän kasvohoidon! :)
Lisäksi on sitten myyntitiimi, joka kokoontuu n. 1x/kk, siellä opettelemme asiakaspalvelua jne..jne..
Sitten on niitä koulutuksia, missä esim. saamme tuotetietoutta, ja kuinka voimme edetä oriflamessa yms. Suosittelen lämpimästi!
 
hölmö hihhuli
Itse olen käynyt ihonhoitokurssi 1 ja meikki 1 ja 2 kurssin. Koulutukset eivät ole pakollisia, mutta ehdottomasti kannattaa käydä jos vaan siihen tulee tilaisuus. Nämä kurssit siis Oriflamella.
 

Yhteistyössä