Osaako joku tulkita röntgenkuvaa... kuva on

  • Viestiketjun aloittaja olis kiva tietää
  • Ensimmäinen viesti
olis kiva tietää
Viime viikolla aloitin keskustelun niskastani, tässä nyt kuva... osaisiko joku kertoa mikä tuo halkeama on.



Vastauksia toivoen... lääkäri kun ei sit tänäänkään soittanut... odottavan aika on piiiitkä
 
"huoh"
täytyy olla todellinen älyn jättiläinen joka kyselee lääketieteellisiä diagnooseja palstalta joka kuhisee siwan kassatätejä, yksinhuoltajia ja muita neroja joilla ÄO löytyy saappaanpohjasta mutta jotka eivät kyllä epäröi antaa täysin perseestä repäistyjä mielipiteitään asiaan kuin asiaan
 
[QUOTE="huoh";26352860]täytyy olla todellinen älyn jättiläinen joka kyselee lääketieteellisiä diagnooseja palstalta joka kuhisee siwan kassatätejä, yksinhuoltajia ja muita neroja joilla ÄO löytyy saappaanpohjasta mutta jotka eivät kyllä epäröi antaa täysin perseestä repäistyjä mielipiteitään asiaan kuin asiaan[/QUOTE]

No tuota. Emmä kyllä menis luokittelemaan yksinhuoltajia, Siwan kassatätejä ja keskitasoa pienemmän matemaattisloogisen älykkyysosamäärän omaavia samaan kategoriaan. Ihan näin off-topic.
 
Tohtorin pätevyys
Viiva nikamassasi on selkeä merkki siitä että rahahuoliisi on tulossa helpotusta lähiaikoina. Osta rivi lottoa tai pari luontoarpaa. Ole kuitenkin varuillasi, sillä kaikki ei välttämättä ole sitä miltä vaikuttaa.

Olet myös ehkä tavannut mukavan ihmisen, joka saa sinut tuntemaan olosi helpottuneeksi. Varo kuitenkin sinisiä liikennemerkkejä, ne saattavat tuoda huonoa onnea perjantaisin ja tiistaisin, varsinkin iltapäiväruuhkien aikaan.

Jos olet varattu, muista ostaa sunnuntaina iltapäivälehti. Jos olet sinkku, sinisilmäinen herkkupeppu iskee silmänsä sinuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26352624:
Ainakin sulla on takahampaat paikattuna.

Niin joo, ja röntgenhoitajat eivät tulkitse röntgenkuvia, se on lääkäreiden heiniä.
Juuh. Me osataan ottaa niitä kuvia, katsoa että kuva on riittävän hyvä laadultaan ja että siinä näkyy se mitä pitääkin, mutta meillä ei ole koulutusta tai edes lupaa alkaa niitä tulkitsemaan.

Jos mä osaisin tulkita kuvia, niin olisin radiologi, eli hyväpalkkainen hemmo, ja varmaan istuisin tälläkin hetkellä hämärässä huoneessa palkan juostessa.

Tottakai sitä jotain murtumia yms osaa bongata, mutta en mä uskaltaisi niistä mitään ääneen "julkisesti" sanoa. Omien lasteni keuhkokuvat olen kyllä vilkaissut ja todennut ettei taida keuhkokuumetta olla (eikä ollutkaan).

Ap:n kuvasta osaan sanoa vaan sen, että on aika hyvä viisto mun mielestä, ts. onnistunut kuva eli nättiniskainen potilas ja/tai hyvä kuvaaja :)
 

Yhteistyössä