Osaatteko itse tunnistaa kohdunsuun?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osaatteko yhtään itse päätellä esim raskausaikana kohdunsuun tilannetta?
Ota miestä apuun? Saataa tuntea sun paikat paremmin kuin sinä itse.
Ei suostu, kun pelkää tekevänsä jotain väärin niin, että satuttaa. Ymmärrän kyllä häntä ja kun ei hänkään tiedä miltä kohdunsuun pitää tuntua, kun on ulompisuu auki ja milloin on se sisempi suu auki.
 
vieras
Miten kohdunsuun kokeileminen on vaarallisempaa kuin seksi? Seksiähän ei normaalisti kielletä raskauden aikana, jos kaikki on ok ja luulisi kohdunsuun saavan kovempaa kyytiä yhdynnässä kuin varovaisessa kokeilussa käsin. (Kunhan siis muistaa hygienian, tietenkin.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme nostelua ihme asiasta...
Onnittelut, jos itse pystyt oleen niin cool loppuraskaudesta ettei kiinnosta tietää kohdunsuun tilannetta :) . Mua tää loppu turhauttaa suunnattomasti!!
No ei mua kiinnostanut kohdunsuun tilanne (loppuraskaudessakaan) niin paljoa, että olisin käynyt itse kaivelemaan :eek:
Syntyy kun syntyy.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kohdunsuun kokeileminen on vaarallisempaa kuin seksi? Seksiähän ei normaalisti kielletä raskauden aikana, jos kaikki on ok ja luulisi kohdunsuun saavan kovempaa kyytiä yhdynnässä kuin varovaisessa kokeilussa käsin. (Kunhan siis muistaa hygienian, tietenkin.)
Näin minäkin olen ajatellut! Ja kädet tarkan pesun (ja käsidesin käytön) jälkeen on todennäköisesti puhtaammatkin, kuin penis spontaanissa seksissä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme nostelua ihme asiasta...
Onnittelut, jos itse pystyt oleen niin cool loppuraskaudesta ettei kiinnosta tietää kohdunsuun tilannetta :) . Mua tää loppu turhauttaa suunnattomasti!!
No ei mua kiinnostanut kohdunsuun tilanne (loppuraskaudessakaan) niin paljoa, että olisin käynyt itse kaivelemaan :eek:
Syntyy kun syntyy.
No ei tuossa sunkaan tavassa toimia ole mitään väärää :) .

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Raskausaika en kokeile/kokeilisi. Nyt kuumeilessa kylläkin, kohdun napukasta tietää suurin piiretin millon ovis ja onko raskautunut.
Tyhmä kysymys :ashamed: , mutta mistä tiedät tunnustelemalla raskauden? Miten kohdunsuu siis muuttuu?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Raskausaika en kokeile/kokeilisi. Nyt kuumeilessa kylläkin, kohdun napukasta tietää suurin piiretin millon ovis ja onko raskautunut.
Tyhmä kysymys :ashamed: , mutta mistä tiedät tunnustelemalla raskauden? Miten kohdunsuu siis muuttuu?
Ja nimenomaan siis alkuraskauden?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kohdunsuun kokeileminen on vaarallisempaa kuin seksi? Seksiähän ei normaalisti kielletä raskauden aikana, jos kaikki on ok ja luulisi kohdunsuun saavan kovempaa kyytiä yhdynnässä kuin varovaisessa kokeilussa käsin. (Kunhan siis muistaa hygienian, tietenkin.)
Näin minäkin olen ajatellut! Ja kädet tarkan pesun (ja käsidesin käytön) jälkeen on todennäköisesti puhtaammatkin, kuin penis spontaanissa seksissä.
Näin olen juuri ajatellut. Meillä ei sentään penistä desinfioida vaikka käsille niin tehdäänkin ennen tuota. Tietäisikö joku?
 
Omaa ei ole, mutta naisilta sen yleensä tuntee varsin helposti. Aukiolon arviointi ei aina niin yksinkertaista, jos hankalassa asennossa. Yleensähän tämä toki kannattaa jättääkin terveydenhuoltoalan henkilöille etenkin raskausaikana. Muutoin omaan anatomiaan tutustuminen ei tee lainkaan pahaa -päinvastoin :)

Ulkosuu on se osa, joka on emättimen puolella ja sen aukioloa sekä myös ns. "kypsyyttä" raskauden edetessä sormin arvioidaan. Sisäsuu on kohdun puolella ja sitä ei siis sormin arvioida. Kun joku oli siis tuota eroa miettinyt.
 

Yhteistyössä