osaisko joku auttaa?

Hellurei!

Mulla on nyt kaks viimestä kp ollu 20, kun jätin carazette pillerit pois. Nyt laskujeni mukaan menkkojen piti alkaa 30.5, mutta eipä tullutkaan. Seksiä ollaan kyllä harrastettu ns, ovulaation aikaan. Minulla ei ole ikinä ollut mitkään niin säännölliset kuukautiset niin kp:tä ja ovulaatiota on ollut hieman vaikea laskea, eikä cerazette-pillereiden aikaan kuukautisia tullut ollenkaan.

Nyt menkkani ovat myöhässä 6päivää. Olen raskaustestejäkin tehnyt, mutta aina ne näyttävät negatiivista. Ihmettelenkin että mistä tämä menkkojen myöhässä olo johtuu, jos kuitenkaan en ole raskaana?? Nyt on parina päivänä ollu hirveet alavatsakivut, mutta en sitten tiedä johtuuko se siitä että menkat tulisivat. Seuraavat menkat pitäisivät sitten tulla 18.6 jos tuo kp on 20. Olen miettinyt sitäkin että miten tuo voi olla noin alkainen tuo kp, kun se kuitenkin on normaalisti ollut aikoinaan siinä 28.. :eek:

Pitäisikö minun lääkäriin soitella jos kuukautisia ei vain kuulu, ja testit vain näyttävät negatiivista? Meillä kyllä on kovasti haaveena saada pienokainen perheeseen, mutta ehkä se sieltä joskus tulee vielä :) Olisi kiva jos joku edes osaisi auttaa tietämätöntä ja kokematonta näissä asioissa!
 
Viimeksi muokattu:
Kävin tossa pari viikkoa sitten terveyskeskuksessa verikokeissa, ei raskaana. En ymmärrä. Menkkoja ei VIELÄKÄÄN näy, ja nyt jo menkat 23pvä myöhässä.. En ole kyllä stressannutkaan mitään, ettei ne stressistä ole pois jääneet. Välillä vatsaan sattuu ihan kuin menkat olisi alkamassa, mutta ei.. :(
 

Yhteistyössä