Osamaksulla tai laskulla ilman luottotietoja?

  • Viestiketjun aloittaja maksuhäiriöinenööööö
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaddd
Kyllähän sitä ilman luottotietoja saa paljonkin tavaraa laskulla tai osamaksulla. Usein liikkeet mistä saa ovat vain kivijalkaliikkeitä mihin pitää olla suhteet. Netistä saa myös joistain paikoista.
 
Ärsyttävää
Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo ajattelutapa, että luottotiedoton ei maksa ikinä laskujaan. Mulla menee koko ajan palkasta ulosottoon, mutta siitä huolimatta maksan laskuni nykyään. Uusi puhelin on ostettu laskulle miehen nimiin, mutta mä sitä maksan joka kuukausi ja monesti enemmän kuin sen minimin. Itse maksan oman puhelinlaskuni. Opintolainan ja kulutusluoton maksan pankkiin, yksikään pankkilaina ei ole ulosotossa. Maksan puolet tämän talon kuluista vaikka tuloni ovat paljon pienemmät kuin miehen.
 
vierailija
Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo ajattelutapa, että luottotiedoton ei maksa ikinä laskujaan. Mulla menee koko ajan palkasta ulosottoon, mutta siitä huolimatta maksan laskuni nykyään. Uusi puhelin on ostettu laskulle miehen nimiin, mutta mä sitä maksan joka kuukausi ja monesti enemmän kuin sen minimin. Itse maksan oman puhelinlaskuni. Opintolainan ja kulutusluoton maksan pankkiin, yksikään pankkilaina ei ole ulosotossa. Maksan puolet tämän talon kuluista vaikka tuloni ovat paljon pienemmät kuin miehen.
Mulla itselläni on pieni verkkokauppa ja alussa en tsekannu luottotietoja. Mua vituttaa se ettei maksuhäiriöiset IKINÄ maksaneet tuotteitaan. Se on varkaus mun mielestä. Mutta ei muuta kuin ulosottojonoon. Varmaan joku maksaa, mutta 99% luottohäiriöisistä ei kyl maksa. Tai ei maksa miten on luvattu, eli ajallaan. Vituttaa koska en mäkään rahassa kylve. Vitun kotirosvot stna!!!
 
On todella tympeää lähteä perimään rahaa tyypiltä, joka ei ikinä maksa laskujaan.
Mulla ei ole omaa yritystä, mutta olen hoidellut kyllä laskutusta ja perintää jonkun verran. Joka vuosi, aina ne samat tyypit, jättivät sen laskun perintään.
 
vierailijaffffff
Miksi verkkokaupat ei myy tuotteita laskulla tai osamaksulla luottotiedottomille käsirahaa vastaan? Tällä tavalla kaikki voittaisivat, eikö?

Ja mikä siinä perimisessä niin vaikeaa on? Eikö perintätoimisto osta laskun pois yrittäjän niskasta?
 
Pitääkin ryhtyä tarkkailemaan listoja noista liikkeistä, jotka myyvät luottotiedottomille. Noita kannattaa välttää, koska luottotappiot siirretään rehellisten asiakkaiden maksamiin hintoihin. Minulla ei ole mitään halua osallistua luottotiedottomien kulutusjuhlien kustannuksiin.

Älä osta mitään liikkeestä, joka myy luottotiedottomalle!
 
DjBöle
Pitääkin ryhtyä tarkkailemaan listoja noista liikkeistä, jotka myyvät luottotiedottomille. Noita kannattaa välttää, koska luottotappiot siirretään rehellisten asiakkaiden maksamiin hintoihin. Minulla ei ole mitään halua osallistua luottotiedottomien kulutusjuhlien kustannuksiin.

Älä osta mitään liikkeestä, joka myy luottotiedottomalle!
V*tun spede jos on luottotiedot menny ei tarkota aina et olis huono tai epärehellinen. On tilanteita joissa ei ole vaihtoehtoja esim. Elatusmaksut joista kertyy ulosotto velkaa jota ei voi maksaa. Mut sitten pääseekin töihin ja tienaa hyvin niin on ihan yhtä maksukykyinen kuin muutkin urpot jotka täällä luulee tietävänsä kaiken
Sää ja sun luottotappiot... Spedejä piisaa
 

Yhteistyössä