osaomistus asunto

  • Viestiketjun aloittaja ihan uus juttu mulle
  • Ensimmäinen viesti
ihan uus juttu mulle
esim. tälläinen

http://www.yhkodit.fi/asuntohaku/lisatiedot/1958/100/1000/58382

eli maksetaan kämpästä n. 60 000, hoitovastike kuukaudessa n. 200? ja tuleeko siihen jotain muita kuluja vielä päälle?
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja ihan uus juttu mulle:
esim. tälläinen

http://www.yhkodit.fi/asuntohaku/lisatiedot/1958/100/1000/58382

eli maksetaan kämpästä n. 60 000, hoitovastike kuukaudessa n. 200? ja tuleeko siihen jotain muita kuluja vielä päälle?
siis maksattehan te rahoitusvastiketta kun velatonhinta on 207 000.
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan uus juttu mulle:
esim. tälläinen

http://www.yhkodit.fi/asuntohaku/lisatiedot/1958/100/1000/58382

eli maksetaan kämpästä n. 60 000, hoitovastike kuukaudessa n. 200? ja tuleeko siihen jotain muita kuluja vielä päälle?
siis maksattehan te rahoitusvastiketta kun velatonhinta on 207 000.
niin ja omistusasuntohan se on sitten!
 
Itse asiassa se ei taidakaan olla rahoitusvastiketta mitä maksetaan, vaan asunnon hintaa lyhennetään erikseen tietyin väliajoin (esim. vuoden tai kahden välein), lisäksi maksetaan vuokraa.
Asuttiin itse jossain vaiheessa osaomistusasunnossa kans.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Itse asiassa se ei taidakaan olla rahoitusvastiketta mitä maksetaan, vaan asunnon hintaa lyhennetään erikseen tietyin väliajoin (esim. vuoden tai kahden välein), lisäksi maksetaan vuokraa.
Asuttiin itse jossain vaiheessa osaomistusasunnossa kans.
kuulostaa vähän monimutkaiselta näin yksinkertaiselle ihmisille. jatkanemme perinteisen omistusasunnon etsimistä....
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Itse asiassa se ei taidakaan olla rahoitusvastiketta mitä maksetaan, vaan asunnon hintaa lyhennetään erikseen tietyin väliajoin (esim. vuoden tai kahden välein), lisäksi maksetaan vuokraa.
Asuttiin itse jossain vaiheessa osaomistusasunnossa kans.
kuulostaa vähän monimutkaiselta näin yksinkertaiselle ihmisille. jatkanemme perinteisen omistusasunnon etsimistä....
siis toihan on nimenomaan OMISTUSASUNTO jos luet ilmoitusta vähän tarkemmin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Itse asiassa se ei taidakaan olla rahoitusvastiketta mitä maksetaan, vaan asunnon hintaa lyhennetään erikseen tietyin väliajoin (esim. vuoden tai kahden välein), lisäksi maksetaan vuokraa.
Asuttiin itse jossain vaiheessa osaomistusasunnossa kans.
kuulostaa vähän monimutkaiselta näin yksinkertaiselle ihmisille. jatkanemme perinteisen omistusasunnon etsimistä....
siis toihan on nimenomaan OMISTUSASUNTO jos luet ilmoitusta vähän tarkemmin!
" Voit käyttää myös joustavaa osaomistusmalliamme tai ostaa asunnon kokonaan omaksesi. Kysy lisää turvallisesta osaomistusmallistamme!"

en tiennyt että osaomistus on sama kuin omistusasunto.
 
Noin sanotaan ton linkin takana usein kysytyt kysymykset.Eli mä ainakin ymmärsin niin et tossa hoitovastikeessa otetaan sitä lainaa. Vuodessa 1% ni kk ois joku 120?.
Näin mä siis ymmärsin...plus tietty jos otatte pankilta ton reilu 60tonnia niin se sit tietty päälle...

KYSYMYS: Kuinka maksamani vastike vaikuttaa yhtiölainaosuuteeni?
VASTAUS: Osaomistusajan asukas lyhentää vastikkeessaan jäljellä olevaa yhtiölainaosuutta. Lyhennyksen osuus on noin 1 % velattomasta hinnasta vuosittain, ja se huomioidaan kauppahinnassa, osaomistajan lunastaessa asuntoa.
 

Yhteistyössä