Ostaako väki vielä meandia?

No on kysyntää ja myy yksitellen facebookin sydänpyllyissä niin saat isot rahat...
Miten sielä saa ne myytyä, tai siismiten siihen liitytään siihen sydänpyllyihin? mietin saisko sielä paremmat fyffet kuin huutonetissä? taitaa olla paras myydä yksittäin kun ei tiiä makuasioista, jos joku ostajaehdokas ei tykkääkään kaikista paketin vaatteista nii jättää ostamatta.
 
Mikä tekee meandista pellemerkin?

Ja ap:lle suomalaisille ja muille eurooppalaisille merkkivaatteille on kysyntää... varsinkin jos ne on valmistettukin euroopassa. Kaikki ei halua ostaa Kiinassa valmistettuja vaatteita.
No siitä syystä mekin ostetaan paljon meandia. Tiedoksi luciferillekin, että ymmärtää miksi meidän lapset on puettu pellemerkeillä

Huvittavaa tuo mustavalkoinen asenne "meidän lapsille ei tule sitä ja tätä". Mutta suotakoon se heille.
 
Ääripäät on aina huvittavia näissä asioissa.

Kaikki kuosit on ihania, kunhan ne on meandia. Ihan sama vaikka vaatteessa olisi ankan takamus ;D Tai sitten vaihtoehtoisesti sitä tai tätä ei meille tule, koska se on pellemerkki, ihan sama vaikka olisi miten mieluinen kuosiltaan.

PS. Mä voin ostaa, jos on sopivaa kokoa ja mieluista kuosia. Mutta kannattaa ehkä silti laittaa Sydänpyllyihin, en mä niistä niin paljon kuitenkaan maksaisi kuin siellä tietyistä maksetaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ääripäät on aina huvittavia näissä asioissa.

Kaikki kuosit on ihania, kunhan ne on meandia. Ihan sama vaikka vaatteessa olisi ankan takamus ;D Tai sitten vaihtoehtoisesti sitä tai tätä ei meille tule, koska se on pellemerkki, ihan sama vaikka olisi miten mieluinen kuosiltaan.
sepä. Jaaha, täytynee ruveta kuvaamaan noita vaatteita ja laittaa yksitellen myyntiin. En vaan oo vielä päättäny että huutikseen vai sydänpyllyyn. Mä tykkäisin enemmän tosta huutiksesta, mutta...
 
[QUOTE="...";26332558]Niitä tosi "kivan" näköisiä paskan ruskeita vaatteeita. Joo mun lapsi ei niitä käytä :)[/QUOTE]

Äkkiseltään ei tule kovin montaa ruskeaa meandi-kuosia mieleen, mutta saa toki linkittää ;D
 
[QUOTE="...";26332558]Niitä tosi "kivan" näköisiä paskan ruskeita vaatteeita. Joo mun lapsi ei niitä käytä :)[/QUOTE]

Jaa ei meillä oo yhtäkään ruskeaa meandin vaatetta. :O


singoalla with rabbit in pocket
monkeys
canvasshorts

Tälläsiä meiltä löytyy uusimmasta mallistosta esimerkiksi. Mutta apua, onhan niissä ruskeeta...|O ei kuitenkaan paskanruskeeta.:LOL:

OIkeesti, mistä tuollainen asenne johtuu? Siitä että ärsyttää että joku tykkää jostain mistä sä et tykkää vai siitä että sua harmittaa että joku voi ostaa niitä ja sä et voi vai mistä?? ONko meandi samallainen kuuma peruna kuin ticket?
 

Yhteistyössä