Ostaisitko tämän turvaistuimen?

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä en ikinä saisi meidän kolmevuotiasta (16kg) istumaan selkämenosuuntaan. Ei siksi että hän ei tahtoisi, vaan hänellä on niin pitkät jalat että hänen olisi todella vaikea istua siinä polvet suussa.
Hän istuu turvavyöistuimessa.
 
Kata-76
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En ostaisi. En halua ostaa lapselleni ns. " halpis-istuinta ".

Meille tärkeintä istuimen ostossa on se, että istuin on pärjännyt esim. autoliiton testeissä edes hyvin.
Monesti erikoisliikkeiden myyjät suosittelevat ihan eri istuimia kuin mitkä testissä menestyvät. Luotan myös myyjän suosituksiin ja kokemuksiin
Niiden myyjien tehtävänä onkin myydä niitä istuimia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Monesti erikoisliikkeiden myyjät suosittelevat ihan eri istuimia kuin mitkä testissä menestyvät. Luotan myös myyjän suosituksiin ja kokemuksiin
Keskimäärin myyjä suosittelee aina sitä tuotetta, mistä saa parhaimman katteen ja mitä asiakas ei saa helposti kilpailutettua.
Tähän en itse kyllä törmännyt kun istuinta olin ostamassa pari viikkoa sitten. Suositteli mulle monenlaista istuinta, ei ollut semmosta että tää on se teidän että tän otatte. Mutta tähänkin olen kyllä törmännyt silloin kun tein virheen ja ostin sen palkkipenkin.
 
ap
Meillä on sellainen ongelma että meidän autossa turvaistuin jää selkämeno suuntaan tosi pystyyn ja kun lapsi nukkuu se on ihan kaksinkerroin.Jos etupenkkejä vielä kääntää pysympään me ollaan nenä kiinni tuulilasissa.
 
juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä saisi meidän kolmevuotiasta (16kg) istumaan selkämenosuuntaan. Ei siksi että hän ei tahtoisi, vaan hänellä on niin pitkät jalat että hänen olisi todella vaikea istua siinä polvet suussa.
Hän istuu turvavyöistuimessa.
meillä sama homma. olisiko edes turvallista pitää lasta "polvet suussa"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on sellainen ongelma että meidän autossa turvaistuin jää selkämeno suuntaan tosi pystyyn ja kun lapsi nukkuu se on ihan kaksinkerroin.Jos etupenkkejä vielä kääntää pysympään me ollaan nenä kiinni tuulilasissa.
Graco Cosmic Comfort S, siinä on semmonen makuuasento systeemi. Oon kuullu hyvää siitä ja muutenkin tuosta istuimesta.
 

Yhteistyössä