Oudot naapurit

Siis meidän naapurit on tooosi outoja, vanhempi pariskunta kyseessä. Tämän reilun 2v aikana kun ollaan tässä asuttu, olen tervehtinyt tätä pariskuntaa ja koskaan he ei sano mitään takaisin... kyttäävät kuin vierasta sikaa..

Onneksi talossa on muita naapureita jotka kyllä tervehtii, mutta ei tämä naapuri pari. Voihan tietysti olla että he ei puhu suomea (epäilen kyllä) ei tule kiitosta jos pidän ovea auki.

Ja kerran tää mies ryntäsi hissiin kun pidin itse ovea että saisin rattaat ja lapset hissiin. Ja mies joutui sitten menemään rappuja ylös, ei siinä muuten mitään mutta tää mies tuli meidän jälkeen rappuun ja kiireellä meni hissiin ettei vaan jää sinne rappuun.

*pieni purkaus* :whistle:
 
juuh
Samanlaisia naapureita asustaa myös meidän kerrostalossa. Käytävällä vastaan tullessaan kiinnostuvat kengänkärjistään. Itse en kyllä iki päivänä kehtaisi olla vastaamatta kun tervehditään, mutta näillä mörökölleillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Ja kyse vielä nuorista henkilöistä, asutaan nääs opiskelija-talossa. :eek:
 
Tjaa pätkii muisti :ashamed: :D nyt just muistin tän miehen kirjoittaneen kirjeen selvällä suomen kielellä rappuun kun sitä häiritsi jonkun toisen asukkaan kitaran soitto.

Mutta voihan se olla mykkä (kysyy blondi) :D eli osaa kirjoittaa ja kuulee muttei puhu, onkohan vähän kaukaa haettu :whistle:
 

Yhteistyössä