Oulu

Lisko
Uskaltautiskohan mukaan :whistle: Olen 25 (ihan just kohta 26) aviomies 27 (ihan just kohta 28 ;) ) poika on 2,5 vee sekä kissa, Paavo kohta 4v. Toista odotan rv 28+0 :) Olen kirjoitellut tuolla odottajien puolella ja sitä ennen vauvakuume puolella :whistle:

Onko muilla jo lapsia, minkä ikäisiä vai oletteko just raskaana vai sekä että ;) Minkäikäsitä porukkaa täällä muuten on?
 
Lisko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 15:51 Lisko kirjoitti:
Uskaltautiskohan mukaan :whistle: Olen 25 (ihan just kohta 26) aviomies 27 (ihan just kohta 28 ;) ) poika on 2,5 vee sekä kissa, Paavo kohta 4v. Toista odotan rv 28+0 :) Olen kirjoitellut tuolla odottajien puolella ja sitä ennen vauvakuume puolella :whistle:

Onko muilla jo lapsia, minkä ikäisiä vai oletteko just raskaana vai sekä että ;) Minkäikäsitä porukkaa täällä muuten on?
Ai juu, piti laittaa vielä, et riippuu tietysti päivästä ja kellon ajasta monelta olette tapaamassa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 15:51 Lisko kirjoitti:
Uskaltautiskohan mukaan :whistle: Olen 25 (ihan just kohta 26) aviomies 27 (ihan just kohta 28 ;) ) poika on 2,5 vee sekä kissa, Paavo kohta 4v. Toista odotan rv 28+0 :) Olen kirjoitellut tuolla odottajien puolella ja sitä ennen vauvakuume puolella :whistle:

Onko muilla jo lapsia, minkä ikäisiä vai oletteko just raskaana vai sekä että ;) Minkäikäsitä porukkaa täällä muuten on?
minä olen huomenna 27v,mies on 29v,tyttö3v,tyttö1v,koira5v
 
Lisko
Nii, kellään ei nyt ole oikein ideoita missä ja milloin :whistle: Minä en ole oulusta lähtöisinkään, pari vuotta ollaan täällä asuttu niin en osaa oikeen mitään hyvää paikkaa ehdottaa :/ Olisko kenelläkään niitä ideoita? Jos siis lapset on mukana niin pitäisi paikan olla sellainen lapsillekin sopiva :)
 

Yhteistyössä