Oululaiset äidit!

Alkuperäinen kirjoittaja mammäis:
http://www.ouka.fi/ppm/perusnayttely/Hupisaaret_web.pdf

Nr.4 ;)
Kiitos vinkistä, tuohon karttaan en olekaan vielä törmännyt! Tosin minun suuntavaistollani löydän itseni varmaan jostain ihan muualta kuin tuolta kahvilasta. :xmas: Mikä kellonaika teille sitten keskiviikkona sopisi? Meillä tuo tyttö herää yleensä vasta kymmenen maissa, joten kovin aikaisin aamusta me ei ehditä liikenteeseen. Mutta sopisiko teille joskus puolenpäivän aikoihin?:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plia:
Me oltais tieten voitu tulla, paitsi että meillä pojat nukkuu päikkäreitä melkein noilla main (vähä riippuen siitä monelta kömmitään ylös aamulla). Mutta onko siis ketään tulossa?
Aika hiljaiseltahan täällä kyllä vaikuttaa. Hitto, mie olisin kaupunkiin siis menossa tänään, pitää käydä asioilla, mutta kun en yhtään osaa sanoa kauan menee, että ehtisinkö mihin aikaan paikalle. Sopisko sulle huominen tai perjantai?
 
Huominen kyllä passais meillekkin, perjantaina ei päästä. Oltaisko siis koitettu huomenna? Passaako teille siis parhaiten tuollon yhen maissa? Nuo meijän jätkät tosiaan ruukaa nukkua päikkärit yleensä niin että alkavat nukkumaan siinä yhen-kahen maissa, mutta ei oo niin tarkkaa ku selviää ne iltaan asti vaikka yks päivä jäis päikkärit välistä :)

Mihis kaikki muut on kadonneet, olihan tuolla edellisellä sivulla muitakin innokkaita? Vaikka eipä silti, kyllähän sitä kolmisinki saajaan reffit aikaseksi :D
 
No sopisko huomenna kahdelta? Lupasin mennä kaverin kanssa aikaiselle lounaalle ja voisin sen jälkeen tulla Ainolanpuistoon suoraan. Vai miten teille muille passaa? Minäkin ihmettelin mihin täältä on porukka hävinnyt, mutta eiköhän me kolmestaankin pärjätä.:D
 
Minä ainakin olen vielä mukana =) =) Meillä on vaan tällä hetkellä sellainen vaihe, ettei poika viihdy yhtään vaunussa vaan huutaa kurkku suorana...Toivottavasti menee pian ohi, että päästään ihmisten ilmoille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja plia:
Joo kyllä meille kahelta passaa. Pääseekö mammäis ja MsDevil88? Miten me toisemme sieltä sitte bongataan? Ku en ihan kaikilta kehtais käyvä kyseleen, että ootkos muuten kaksplussalainen :whistle:
No mulla ainakin on mustat hiukset, joissa sinisiä raitoja. Ja meillä on tuollaiset turkoosit matkarattaat, toivottavasti nämä vähän auttaa.:D Mistä teidät muut tunnistaisi? Miten muuten jos huomenna sataa, muuttaako se teidän suunnitelmia? Mulle on ihan sama sataako vai ei, katsoin vain säätiedotusta että huomenna saattaa vähän vettä kai tulla.:)
 
Onpa kiva kun meitä onki näin monta! :) Harmi ku Lucylinn ei pääse, mutta ens kerralla sitten. mami2010 onki jostaki meijän naapurista tieten ku kerta Kuivasjärveltä oot :D
Mutta siis, eipä meitä haittaa jos vähäsen ripottelee, kaatosateessa ei tosin kovin hauskaa oo puistoilla. Tulkaa ihmeessä vielä huomenna huuteleen tuutteko vai ette niin en yksinään sielä sitten seisoskele =)
Meistä en osaa kummosempia tuntomerkkejä sanoa, ollaan vissiin niin tavallisen näkösiä lasten kans :D Liikkeellä ollaan mustilla tuplarattailla, jos se auttais tunnistusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plia:
Onpa kiva kun meitä onki näin monta! :) Harmi ku Lucylinn ei pääse, mutta ens kerralla sitten. mami2010 onki jostaki meijän naapurista tieten ku kerta Kuivasjärveltä oot :D
Mutta siis, eipä meitä haittaa jos vähäsen ripottelee, kaatosateessa ei tosin kovin hauskaa oo puistoilla. Tulkaa ihmeessä vielä huomenna huuteleen tuutteko vai ette niin en yksinään sielä sitten seisoskele =)
Meistä en osaa kummosempia tuntomerkkejä sanoa, ollaan vissiin niin tavallisen näkösiä lasten kans :D Liikkeellä ollaan mustilla tuplarattailla, jos se auttais tunnistusta.
Mie tulen joka tapauksessa, kun kaupungille ollaan menossa jo aamusta!:) Toivottavasti tulee muitakin tosiaan, mie kun en sitten pääse tänne enää tarkistamaan onko ketään tulossa.:D Mutta huomiseen, toivottavasti ei sada! :wave:
 
Meille tuli suunnitelmien muutos, mies jää pikkumiehen kanssa kotiin ja me tullaan Wilma-neitin kanssa sitten kaksin, kun mies yön töissä niin sano että mie en ainakaa lähe mihinkää pihalle hengaileen :LOL:

Meidät tunnistaa myös siitä että mulla tosi lyhyet hiukset, neiti on kokoajan äänessä yms... :D

Älkää nirhikö sit mua jos pistän välissä tupakaksi, polttelen aika reilusti, mutta kauempana muksuista. Ja koitan kestää puistoilun ajan ilman, toivotaan että onnistuu :)
 
Mä en oo ainakaan nähnyt ketään aikasemmin, ja nyt kyllä vaikuttaa sille että en näe nytkään |O Mun eräs ystävä olis tuolta vähäsen kauempaa just tänään täällä päin (tuli vähän yllättäen tämä reissu) ja kun nähään niiiin harvoin ni on varmaan pakko täällä kotona sitten päivystää. Harmittaa kyllä jos en ehätä puistoon teijän matkaan, mutta sille se nyt vähäsen vaikuttais :/ Ja jotta itekki pääsisin joskus mukaan niin millonka olis seuraavat reffit? Ens viikolla? :D
 
Meillä jää tulematta tänään, neitillä niin känkkäränkkäkiukkupäivä että en lähe ton kans yhtään mihinkään :| Jos ens viikolle sais sitte uudemman tapailun aikaseksi, niin meilläki vois olla parempi päivä =)
 

Yhteistyössä