Oululaiset äidit!

Me ainakin tullaan, tai siis minä ja toinen pojista. Tarkistelin tuossa just noita meijän bussiaikoja, ei kyllä ihan kaheksi ehitä, ku tuo bussi on siinä torinrannassa kahen maissa. Tulossa ollaan kuitenki, vähäsen myöhemmin vaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plia:
Me ainakin tullaan, tai siis minä ja toinen pojista. Tarkistelin tuossa just noita meijän bussiaikoja, ei kyllä ihan kaheksi ehitä, ku tuo bussi on siinä torinrannassa kahen maissa. Tulossa ollaan kuitenki, vähäsen myöhemmin vaan :)
Voi harmi kun en nähnyt tätä ennen lähtöäni! Olin Ainolan kahvilan edessä jo reilusti ennen kahta, joskus 14.20 kyllästyin istumaan siinä yksin ja tulin kotiin.:D En tiedä eikö muut tulleet, vai tulivatko myöhemmin vai istuivatko jossain muualla. Noh, joku toinen kerta sitten.:)

 
Eikä :D Mä nimittäin olin paikalla just tuollon noin 20 yli ja etiskelin juurikin sinitukkasta ihmistä, että siitä tunnistan tämän porukan. Oli bussi vähäsen myöhäsessä ja käveltiin pikkusen harhaanki, niin venähti noinki myöhäseen.
Vieläkö jaksaa porukka koittaa tapaamista? :)
 
Nanna90, tervetuloa mukaan! :wave:

En tiedä kyllästyikö porukka, vai ovatko kesälomilla kun on niin hiljaista. Olisi ollut mukava tietää löysikö kukaan ketään edellisellä "tapaamisella". :/

Me lähdemme reissuun muutamaksi viikoksi maanantaina, joten taitaa olla että minun osaltani seuraavat treffit siirtyvät sitten tuonne loppukuuhun. Nyt on nämä muutamat päivät niin täynnä tohinaa, etten uskalla sopia treffejä enää tähän väliin. Kovasti kyllä haluaisin vielä sitten tavata, toivottavasti kaikki eivät kokonaan ole luovuttaneet!:):D Vaikka en sitä kyllä ihmettelisi, ei nämä kovin kaksisesti ole sujuneet.:D :headwall: :saint:

Ilmoitelkaahan itsestänne, jos olette vielä mukana! :wave:
 
Heippa!

Olen 1,5 vuotiaan pojan äiti. Olisi hurjan mukava tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. Vietimme nimittäin vauvavuotta toisaalla, joten täältä en juurikaan pienten lasten äitejä tunne. Olisi siis hurjan kiva tavata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinkle:
Heippa!

Olen 1,5 vuotiaan pojan äiti. Olisi hurjan mukava tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. Vietimme nimittäin vauvavuotta toisaalla, joten täältä en juurikaan pienten lasten äitejä tunne. Olisi siis hurjan kiva tavata!
Tervetuloa mukaan!:) Mulla on myös 1,5-vuotias tyttö, mukava olisi tavata kun nuo lapsetkin ovat saman ikäisiä.:) Nyt vaan maanantaina oon tosiaan lähössä reissuun, mutta jos myöhemmin tässä kuussa? En nyt tiedä enää ketä muita tässä pinossa on vielä jäljellä, kaikki tuntuvat kadonneen jonnekin.
 
Kiva, että muutkin haluaisivat tavata.:) Me ollaan ihan kotosalla heinäkuun alku, mutta reissussa kuun lopulla noin viikon verran. Meille käy tapaaminen jo vaikka alkavalla viikolla.:) Voisi esimerkiksi sitä Ainolan puistoa kokeilla. Eiköhän se onnistuisi, jos sopisi tarkan paikan.:)
 
Anteeksi, en oo päässyt täällä pahemmin käymään. En oo ehtiny enkä päässy ku koneesta hajos akku. Sopisko joku toinen päivä tapaaminen?
Miima81: Tervetuloa, kiva vaan saada lisää porukkaa :)
 
Moimoi! Täällä kans uusi huhuilee! (Lucyl:n innoittamana, tunnistanet :wave: ) Oon 26-vuotias yh-äiti ja aloitan opiskelut yliopistolla syyskuussa, mulla on 4/08 syntynyt tytär. Melko lähellä yliopistoa asutaan, joten täältä suunnalta äitikaverit erityisen tervetulleita.

Me ollaan nyt reissuun lähdössä ja sittenpä melkein alkavat nuo opiskelut ja tyttären päivähoitoon tutustumiset, mutta eiköhän me joskus miitteihin keretä kuitenkin :)
 
Vieläkö mahtuu mukaan.. olen 33 v, joulukuussa 2 vuotta täyttävän tytön äiti, huhtikuussa muuttanut Ouluun (eli ei kamalasti ole tuttuja vielä täällä, varsinkaan "lapsellisia"), asumme Hönttämäen suunnalla, vielä kotosalla tytön kanssa. Sekä tyttö että äiti kaipailee seuraa =)
 

Yhteistyössä