~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

kirma niinpä...kerroin tästä meidän vauvaprojektista mun äidille niin hän just sanoi, että jos teille on tullut yksi niin kyllä se toinenkin tulee ilman mitään hoitoja. Joo, näyttääkin kovasti tulevan...ja sainpahan tosi paljon kannustusta jne. :(

Mulla oli taas eilen sellainen kamala väsykohtaus. Tulevat aina tossa iltapäivästä ja tuntuu sillo, että nukahdan seisaalleen. Voih, ette usko kuinka nuo väsykohtaukset taas herättää hiukkasen vauvatoivetta, vaikkei saisikaan...En tiiä että testaisinko huomen aamulla...Huomenna ois kp 30...Toisaalta se negan näkeminen sattuis kyllä taas tosi paljon...Ääh, tulipas taas hiukka surkeeta tekstiä, mutta kun kierto on niin lopuillaan eikä kyllä jaksais taas aloittaa uutta kiertoa...no, ymmärrätte varmaan....
 
Ymmärrän ja hyvin!
Positiivista tekstiä ei tule täältäkään. Ja anteeksi vuodatus itsestä..Mutta tämä tuntuu olevan eka masennuspvä ennen menkkoja, minulla pari päivää ennen vuodon alkua on tosi synkkiä, sitten kun vuoto alkaa niin helpottaa. Aamulla lämmöt oli hiukka laskeneet, tuttu jomotus on alamahalla ja jalkoja särkee. Voi v***u!! :headwall:
Kahden eri lääkärin sanoin: "sinussa ei ole mitään vikaa, luonnollinen ovulaatio toimii hyvin, lääkeapua et tartte. Raskaus on vaan ajan kysymys ja alkaa VARMASTI kevään aikana." Minkä hiton takia mä sitten taas täällä pillitän? Ei niin mitään saatu tässäkään kuussa aikaseks.
En muista olenko täällä kertonut, että tulin syksyllä raskaaksi, tuosta noin vaan. Laskettu aika olis ollut samalla viikolla kuin esikoisen aikoinaan. Mä olin NIIN onnellinen! Se pikkumuru vaan erehty kiinnittymään väärään paikkaan eikä voinut elää siinä kuutta viikkoa kauempaa. Solumyrkyillä tuhottiin kaikki mitä siitä oli vielä jäänyt jäljelle. Lääkäri sano mulle, että se paikka, mihin pieni tarttu kiinni, oli niin vähästä kiinni etteikö se voinut elää siinä. Ihan kohdun ja munatorven rajamailla. Mä voisin olla nyt melkein 30 vkolla raskaana :'(
Aika hyvin olen päässyt kohdunulkoisen yli, näin tähän aikaan kierrosta tuo vaan tulee mieliin. Ja laittaa itkemään menetettyä pikkukakkosta.

Onko teillä kellään tietoa, voiko clomit haitata normaalia, omaa ovulaatiota tai häiritä muuten jo toimivaa elimistöä?
Kannattaiskohan yrittää luomuna seuraava kierto?
 
voi ei, kirma, sulla onkin ollut rankka kokemus :hug:
Ja tohon clomi- kysymykseen en kyllä osaa vastata..

caffeelle pidän peukkuja että sieltä se plussa nyt tulis.

ON: ukko toimitti näytteensä ja tulokset on sitten valmiina
kun on se lääkärin vastaanotto. Jännittää jo, että mihinkä
hoitoihin sitä sitten ruvetaan..
Ja nyt on kyllä niin että mä olen jo tän kierron osalta
luovuttanut ja nostan kädet pystyyn, me ei saada ite
sitä vauvaa aikaseksi. Näin se vaan on. :(

Mutta muille kovasti tsemppiä ja koitetaan pysyä edes
hitusen positiivisina tän asian suhteen.. vaikka
joskus se niin vaikeeta onkin uskoa koskaan onnistuvansa. :hug:
 
Perjantai 28.3.2008[/b]

Tärpittäjät =)

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 20/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 24/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp28/n.30
Minea81..............inssi....................................kp28/28-32 / pp 10
Caffee81.............5. Clomit.............................kp 30/30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:


Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit

onnekkaat :heart:













 
Voi ei, toivottavasti en säikäyttänyt teitä pois palstalta eilisellä itkullani!

Siirsin itseni tippuneisiin, testasin aamulla herkällä puikolla eikä mitään arvailuja jäänyt. Nyt odotan vuodon alkavan huomenna tai sunnuntaina. Ja enköhän mä edelleen kuitenkin ne lilat pillerit napsi..
Huomenna siis matkalle lähtö, saapahan ainakin nauttia ruokaviineistä!
Aloittakaahan meille uusi pino ensi kuulle, liityn remmiin sitten viikon päästä.

Peukkuja kaikille teille kamut, onnea ja hyvää tuuria ei meillä vielä ole ollut, mutta jospa joku teistä vielä tälle kuulle pikkutontusta ilmoittaisi!

Ja IITUKALLE uskoa tulevaan!
(kirjottelen vieraalta koneelta ja jostakin syystä tämä ei tajua noita hymiöitä..?)
 
kirma sulla onkin ollut ikävä kokemus koettavana...Minäkään en tiiä, että häiritseekö nuo Clomit elimistön omaa ovista...Kannattaa lääkäriltä kysäistä asiaa...

Iitukalle tsemppiä tuleviin hoitoihin =) Toivottavasti saisitte pian oman nyytin...

Minä täällä vaan odotan, että milloin se tuttu mahakipu alkaa...Huomenna viimeistään...en jaksanut tehdä aamulla testiä, sillä jotenkin on jo sellainen menkkafiilis päällä...Ei kai se auta kuin suunnata ajatukset kohti yk 14...
 
caffee81: Entä jos oletkin raskaana? Minä ainakin pidän peukkuja sulle ja vähän myös itselleni...vaikka selvät menkkakivut vaivanneet useamman päivän. En ole uskaltanut testata kun sitten romahtaa täysin kun pamahtaa nega. Nyt voi vielä haaveilla ennen menkkojen alkua. Jos sinä teet testin niin minäkin teen...vai oletko oikeasti luopunut ajatuksesta että olisi sittenkin tärpännyt? Mut tule ainakin kertoo jos jotain tapahtuu...


Kirma: Voimia sulle, olet joutunut kokemaan kamalia. :heart: Vietähän kiva matka.

Pimatzu: Olitko sinä joka kyselit in-tiimistä? Meille tehtiin siellä juuri ensimmäinen inssi. Ihan kivalta paikalta vaikutti, vaikka kallishan se on. Nyt ajattelin kokeilla Oulun väestöliittoa kun sinne meillä melkein sama matka.

iitukka: Joskus se usko meinaa loppua, mutta aina sitä jostain saa lisää haalittua että jaksaa eteenpäin. Kun on toivoa on elämää...ainakin mulla. Sitten kun loppuu toivo loppuu mun elämäkin. :|

Mulla siis piina päivä 10 vaikka listassa 3. Olen niin tumpelo etten edes yritä pinota tuota listaa jätän sen siis viisaammille. :flower:
 
minea81 turha testata, sillä nyt on kyllä niin selvät menkkakivut alamahassa, että toivo on jo mennyttä. Multa loppuu kyllä usko kohta, kun en raskaudu en sit millään. Rahaa ei ole jatkohoitoihin eikä mies niihin edes suostuisi :'(
 

Tärpittäjät

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 21/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 25/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp29/n.30
Minea81..............inssi....................................kp29/28-32 / pp 10
Caffee81.............5. Clomit.............................kp 31/30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:

Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit

onnekkaat :heart:
 
Caffee!! hurjasti onnea !! =) :hug: pidän peukkuja koko rahalla!! :attn:

Itse luotan siihen, että nyt kun sain vakituisen työpaikan (olen kertonut pomolle km:sta) ja sen mukaan stressi on vähentynyt, että tärppi olis käynyt =)

Toisaalta, nautitaan näistä yhteisistä illoista miehen kanssa =)
 
Toivotaan Caffee silti parasta! Ja hurjasti onnea kaikille piinailijoille.
Minulla on tämän inssin tiimoilta piinailut piinailtu, menkat tuli. Ei vielä kunnon vuotoa mut testi näytti selkeän negan.
Minulta alkaa myös usko loppua. Tuntuu niin epätoivoiselta olo. Raha se on täälläkin joka ratkaisee aika paljon.
Meillä ei hoidot edes julkisella onnistu joten pakko käydä yksityisellä. Tuleekohan loppu elämä olemaan tätä? Pelkään että minusta tulee kauhea katkera eukko...
 
Ei alkanut menkat yöllä eikä aamulla, joten tein sit epäilevässä mielin testin aamulla ja sainkin siihen heti ihan selvän haamun. Ei siis ole ihan sen toisen viivan värinen, mutta viiva näkyy kuitenkin tosi selvästi :D En voi uskoa tätä!!! Olo helpottui tosi paljon, mutta pitää nyt tehdä vielä varmistustesti vaikka ti aamuna...

minea81 harmi, ettei sulla tärpännyt. Onko teillä yritystä kauan takana?
 
voi caffee, mä oon niin onnellinen sun puolesta! Onnea tuhannesti!
:hug: :heart: :D Onko se sitten jouluvauva?

Jospa sitä joskus itsekkin perässä..
Tosiaan tää kierto on sitten välikierto, ei lasketa kiertopäiviä,
eikä etitä ovista. Toisaalta tosi vapauttavaa välillä, monen
piinaavan yrityskerran jälkeen. Ja sit aletaan valmistautua hoitoihin.
Että ihan positiivisella mielellä mennään. =)
 
no, olihan se pakko jo käydä laskemassa laskettuaika, vaikka raskaus niin alussa...Laskettuaika olis 5.12.08 eli jouluvauveli ois tulossa :heart: Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin, kun tätä pientä ihmettä on jo yli vuosi odotettu...En vielä uskalla enkä kyllä haluakaan teidän seurasta lähteä odotuspuolelle vaan jään vielä jännäämään teidänkin plussia :D
 
Hurjasti onnea caffee :heart: :flower:
Meillä yritystä 3 ivf hoitoa ja nyt tää yksi inssi. Ajallisesti reilu vuosi. Luomuna ei tulla saamaan ja mulla vauvakuumetta ollut joku 5 vuotta eli alkaapi toivo oikeasti loppua! Mutta jospa se tästä alkais onni täälläkin päin vierailla!
 
Tärpittäjät

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 23/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 27/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget..kp 31/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:

Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit
Minea81

onnekkaat
:heart: [/quote]

caffee81
 
onnea caffee81!!ihania uutisia! voi ku itekki sais joskus tulla kertomaan että on onnistunu!en oo vielä rohjennu soittamaan sinne in-tiimiin..kun sitte varmaan alkaa rankemmat hoidot niin en tiedä miten sitä jaksaa..kun nyt jo masentaa niin paljon! :attn:
 

Yhteistyössä