Ovulaatiolima!

Eli, osaisiko joku yhtään arvella kun ei itsellä ole harmainta aavistustakaan mitä mun sisällä tapahtuu :D

Menkat alkoivat 22.2., yleensä kierto ollut 21-24pv. Eli nettilaskurin mukaan ovulaatio 1.-4.3.

No, olen testaillut sitten 27.2.-6.3. välillä joka päivä negan, lopetin sen sitten eilen kun en enää jaksanut ja ajattelin oviksen jääneen tästä kierrosta.

Eilen illalla kuitenkin nukkumaan mentyä, tuntui alavatsassa ajoittain sellaista "vihlontaa" tai enemmänkin nyppimistä.. Siitä ehkä 15min, niin huomasin ovisliman tapaista - kirkasta, venyvää, sitkeää, hyvin koossapysyvää ja aika iso kasa.

Mitäs tapahtui? Oliko se ovis tai jotain sitä edeltävää? Tapahtui siis puolen yön aikaan, onko enää lapsenteon kannalta mitään tehtävissä? :eek:

Onko kellään mitään teoriaa tälle :whistle:
 
Mulla molemmat raskaudet saaneet alkunsa juuri tuon sitkeän lima löydöksen myötä,eli eikun pupuilemaan ja hyvä että la simpat jo siellä odottamassa.

Aina ei luottaminen laskureihin tai tikkuihinkaan,ovis aika tuntuu joskus elävän aivan omaa elämää,tulee aikaisemmin tai normaalia myöhemminkin.
Itse liputan tuon lima löydösten puolesta :wave:

Onnea matkaan ja toivotaan sinulle ++parin viikonpäähän testiin!
 
Kiitos onlydream! =)

Nyt kävinkin sitten vielä varmuudeks stiksaamassa oviksen, vastauksena plussa, jossa testiviiva on vain aavistuksen kontrolliviivaa haaleampi, mutta ihan tosi selkee kaks viivaa.

Nyt mietin, että ilmeisesti se on jo vähän haaleampi jos yöllä oli ovis?
Eli jos olisin sen perhanan testin eilen tehnyt niin olisin mahdollisesti nähnyt kirkkaan plussan?
Ku tuskin se enää huomena kirkastuu jos limat tuli yöllä? :eek:

Nyt siis pupuilemaan heti kun mies pääsee neljältä töistä, eikai ole silloin vielä liian myöhäistä? :LOL:
 
Kiitos macy gray :)

No, ilmeisesti ovis on jokatapauksessa käsillä tikun mukaan :D

Ja mikä ihmeellisintä, tää on pillereiden jälkeen yk1, eli luulin etten edes ovuloi :eek:

Tosin aika myöhässä kyllä, menkat pitäis luomukierron mukaan alkaa viikon päästä, ehkeivät vielä alakaan (ja toivottavasti ollenkaan) :D
 
Nyt vaan sitten varmistelette vielä, että simppoja on tarjolla. :D Sulla on vaan vähän kierto sekaisin vielä ja ovis siksi myöhässä. Ei se aina pois jää ja sehän on vaan hyvä. :) Tule sitten parin viikon päästä kertomaan kuinka kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Kiitos macy gray :)

No, ilmeisesti ovis on jokatapauksessa käsillä tikun mukaan :D

Ja mikä ihmeellisintä, tää on pillereiden jälkeen yk1, eli luulin etten edes ovuloi :eek:

Tosin aika myöhässä kyllä, menkat pitäis luomukierron mukaan alkaa viikon päästä, ehkeivät vielä alakaan (ja toivottavasti ollenkaan) :D

Menkathan on nimenomaan riippuvaiset siitä, koska ovuloit. Menkat tulee keskimäärin sen 14päivää oviksesta, joten jos menkat myöhästyy, syynä on joko myöhästynyt tai poisjäänyt ovis tai raskaus.

Ja ovis on yleensä ohi, kun limat loppuu, eli mieluummin juuri noin päin, että ootte heiluttanu peittoa ennen ovista ku sen jälkeen, tosin onhan se munasolu n. vuorokauden vielä vastaanottavainen siitä, kun on irronnut.

Toivotaan, että on tärpänny :flower:
 

Yhteistyössä