¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

Lisään osaltani vielä tätä tappiomielialaa...
Elikäs olin siellä toisessa ultrassa. Viikonloppuna oli aikamoiset jomotukset alaosastossa, joten ajattelin, että ne pari ylimääräistä clomia toimii...Aikamoinen yllätys oli, kun lekuri sanoi, että ei oo kasvaneet yhtään :eek: :eek: Olin varma, että siellä olisi ees muutama milli tullut lisää, siis kipuilusta päätellen. Tuli taas todistettua, ettei (ainakaan mun kohdalla) kropan oireisiin voi YHTÄÄN luottaa.Piste.

Tää tuntuu niin turhalta...Mä tiedän, että pistoshoidot olisi se parempi, mut ei oikein oo varaa yksityisellä kulkea. Caffee81, eli tiedän sun fiilikset. Sit ois se naikkarin ifv, mutta tuntuu niin vaikealta siihen ryhtyminen :'(
Missähän vaiheessa se pitää luovuttaa kokonaan....
En jaksa mitään tsemppaus-lopetusta tähän vääntää, kun vit**aa niin :headwall:
 
Hei vaan kaikille..
Olen vähän ollut taustalla taas. Odottelin ja jännäilin että ehkä tällä kertaa.
Mutta kappas vain, menkat alkoi tänään. Mieli on todella todella paljon maassa. Olen itkenyt paljon ja miettinyt että pitäiskö vähän taukoa kun henkinen vointi ei kohta enään kestä. Mies kuitenkin halusi että viel yhden kierron kokeltais.. (Puregon+Pregnyl) että en tiedä sitten.. pitäiskö mennä apteekkiin vai ei.
Ollaan siis syyskusta-07 yritetty hormoneilla, ja ei mitään tulosta. Viime kierrosta tuli kyllä ensimmäinen ovis.
Suunnitelma olis että jos ei nytkään tärppäis niin siirryttäis inseminaatioon.
Tekis mieli mennä heti seuraavaaks jo IVF:ään mut....


Tämmöstä tänään. :headwall: :'(



tsemppiä kaikille muille..
 
kohta sitä saa kuulla tuomion...

mm-72 samassa tilanteessa tarvotaan...kakka homma, ei voi muutakaan sanoa... :/

ukkovalta tervetulemas joukkoomme :heart: Vaikka en kyl kenellekkään tänne palstalle "tuloa" toivoisi...
 
Pikkasen saa nyt huokaista helpotuksesta, sillä munanjohtimet eivät ole tukossa, jee!!! Ja Clomit auttaa!!! Mulla oli vasemmalla puolella 1,9cm munasolu ja oikealla puolella 2 pienempää. Lääkäri epäili, että tuo iso irtoaa varmaan huomenna eli nyt pitäisi sit puuhastella tänään ja huomenna. Jos ei nyt sit taaskaan tärppää niin syön vielä 2 kuuria Clomeja, joiden jälkeen tauko.
 
caffee hienoa että sulla kaikki kunnossa ja siis täydet mahikset plussata jo
vaikka tästä kierrosta! :heart: Tsemppiä hirmuisesti!

Tervetuloa
ukkovalta :wave:

oma).(
kp21 ja oon ihan varma ettei raskaus ole alkanut.. :'(
Jotenkin alkaa olla ihan sellaset fiilikset että se on tuon ukkokullan
"aineet" heikohkot.. justiinsa meidän tuuria. Oikeestaan nyt vaan
odottelen toukokuuta ja sitten varaan jonnekkin klinikalle ajan
ja ehkä sitten sitä toivoa tosiaan olis. :/
Kun vaan sais tuon nupin pidettyä mukana ja osais rauhassa antaa ajan
kulua.
 
Iitukka kiitokset kannustuksesta =) Ei vielä tänään tulllut ovistestiin ihan kahta samanlaista viivaa, mut jospa sit huomenna. Meilläkin mies on seuraavaksi tulilinjalla, jos ei nyt seuraavista kahdesta kierrosta tärppää. Jotenkaan en uskalla liikoja toivoa, vaikka kyllähän se mieltä piristi, kun lääkäri näytti mulle sen muniksen :D Ensin ei löytäny koko vasenta munasarjaa vaan että oikealla on 2 munista, jotka häiritsee toisiaan. Siinä vaiheessa tuli vähän sellainen epätoivoinen fiilis, mutta onneksi hetken kuluttua löytyi se oikea munasarjakin ja sieltä tuo iso munis.
 
caffee noista ovistesteistä.. nyt tässä kierrossa mä en saanut niihin selvää plussaa
ja silti ovis kumminkin todistetusti tapahtui! Ja vahvimmat viivat tuli kp13 illalla puol kymmenen aikaan ja päivän kolmannella testillä. Että mä en ainakaan enää niitä osta kun ei tuu
muutakun harmaita hiuksia. Ihan vaan oman kokemuksen tässä kerroin. B)
 
J3N3 pahoittelut sinnepäin :hug: Uskon, että veetuttaa...Vaikea sanoilla lohduttaa tällaisessa tilanteessa, mutta tsemppiä sulle...

Mulla ei vieläkään tullut ihan samanlaista viivaa kuin kontrolliviiva ovistestiin...Eilen tuli vähän vaaleampi kuin tänään...Nyt siis kp16. Aika outoa, jos sain 2 edellisestä kierrosta ovistestiin viivat ja nyt kun tuo munasolun irtoaminen on oikein ultralla tullut todistettua niin en sit saa ovistesteihin sitä kunnon tulosta :eek: Mutta jospa mulla on sit sama tilanne kuin iitukka sinulla.

Ukkovalta toivotaan, että ne Clomit rupeaa auttamaan suakin! Mulla ei muuten eka Clomikerrosta tullut ovista ollenkaan, jos sulla on vaikka sama juttu ja se munasolu irtoaa sit seuraavasta Clomikierrosta.
 
mulla todennäkösesti ovis oli sunnuntaina..eipä ollu tikkuja millä testata mutta semmosia oviskipuja kyllä oli..maanantaina sain tikut ja testasin niin viiva oli vielä lähes yhtä vahva kun kontrolli.joten päättelin että oiskohan se ovis ollu su. sillon kyllä pupusteltiin ja maanantaina..toivottavasti nyt tärppää!
 
pimazu Täällä peukut pystyssä että teillä olis nyt tärpännyt!!!

Ukkovalta Tervetuloa mukaan =) Mulla oli myös niin että clomit eivät tehonneet mitenkään. Ei auttanut vaikka annosta kolminkertaistettiinkin.

caffee81 Sähän oot hyviä uutisisia saanut, kaikki pitäisi olla o.k? monet ovat sanoneet että ovistikkuihin ei ole välttämättä luottaminen....

Nyt on 10 päivää primoluttia popsittu ja odotetaan että menkat alkaisivat ja loppuisivat että pääsis sinne tähystykseen...

-Tiinuli-
 
Heippa!
Täällä kp25 ja ei mitään raskauteen viittaavaa, että tätiä tässä keskiviikoksi
odottelen. Mä oon joteskin ihan varma että me ei omin voimin kyllä
raskauduta.. siis että tarvitaan ivf tms. Että kaikki toiveet keskittyy oikeestaan
keväälle jolloin siirrytään "oikeesti" hoitoon.

Kaikille kovasti tsemppiä tähän pitkään piinailuun ja toivottavasti
edes jollain nyt tärppäis..
 
Eilen tuli miehen sperma-analyysin tulos, ja dg oli normaali. Itteä kyllä vähän epäilyttää, kun eteenpäin liikkuvia oli 42% (nopeasti suoraan 12%), liikkumattomia 54%. Normaalimuotoisia 27%, pääanomalioita 73%. Määrä ja muut ok... Tuo liikkuvuus ja rakenne mua mietityttää.. :/


iitukka Musta kans tuntuu ettei tässä ihan helpolla päästä, vaan tarvitaan jotain muutaki hoitoja ku pelkkää oviksen induktiota.. :(
 
jonski
Kaikille moi!

Orion: Mun miehellä on vaan 2% normaalimuotoisia siittiöitä, mut määrä on hyvä. Niin lääkäri sanoi, et voi olla mahis raskautua luomustikin. Sanoi, et tässä tapauksessa määrä korvaa laadun. Tärkeintä on siis paljon siittiöitä on yhdessä ml:ssa. Liikkuvuuskin ratkaisee, mut teillähän tuo oli ihan hyvä lukema.

Täällä vielä primolut kuuri menossa. Menkkoja odotellessa, et pääsis uuteen puregon-kiertoon...
 
kp 20 eli vielä ois jännättävää sellaiset 10-12 päivää... On vaan taas sellainen olo, ettei se ole kumminkaan tärpännyt...Ei kai sitä vaan enää jaksa/uskalla toivoa plussaa, kun on niin monta kertaa pettynyt...
 
jonski
Tiinuli81: mulla vasta alkaisi eka puregon pistely nyt perjantaina, mutta mäpä olen sairastunut keuhkokuumeeseen ,joten se siitä. Sitä ennen mulla oli se menopur, mikä on melkein kait sama kuin puregon ja sillä ei muniksia saatu kasvatettua.. Mulla oli toiveet korkeella tän kierron suhteen, mutaa kuukauden päästä vasta päätään testaileen puregonia... :snotty:
 
Onnea oviksesta Ukkovalta ja tärppionnea myös!

Jonskille pikaista paranemista!

Täällä kp30 ja ei näy tätiä. Kummallista kun tähän asti clomikierrot ollu 28pv.
Ärsyttää kun kierto venyy kun ehti jo tottua lyhyisiin ja säännöllisiin kiertoihin.
 
Iitukka onko täti pysyny vieläkin poissa?

Mulla menossa kp 26 ja en uskalla ees ajatella raskautumisen mahdollisuutta...Edelleen on ollut sitä vihlontaa, jos nousee nopeasti ylös ja hiukka pahaaoloa, mutta nämähän voivat johtua esim. Clomeista tms.
 
Tänään kp3 ja 4. kierros clomeja aloitettu.
Kierron pituus siis oli se 30pv. Alkaa olla jo aika turtunut
tähän yrittämiseen, ei jaksa enää toivoa eikä kyllä
pahemmin pettyäkkään enää. Että näin.
Toivon todella caffee että teillä olis nyt tärpännyt!
 

Yhteistyössä