~Ovulaation induktiota heinäkuun helteillä~

Moikka vaan kaikille, telkkuja Linnanmäeltä!!!
Hitto oli kyllä kiva päivä. Sai nauraa ja kiljua sydämmensä kyllyydestä, eikä kukaan kattonut kieroon :D Aina välillä saa lapsettaa :heart:

En ajatellu testailla piiiiitkään aikaan, en bongannut edes ovista joten aivan turha toivoo plussaa. Jos menkat jää pois se on taas sitä, että mun kroppa ei pelaa... :( No. Elämä on... Toivotaan nyt edes ne menkat tulee...

 
KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA!! :heart:

Tänään on RV 5+0 omien laskujen mukaan. Olo on vieläkin aika puulla päähän lyöty. Onneksi pääsen RV 7 naistenklinikalle alkuraskauden ultraan, koska on clomi-raskaus. Ultra on 14.8 eli pari viikkoa vielä.
Mulla on tosi epäileväinen olo siitä onko masussa oikeasti mitään. Kaikki vähäisetkin oireet ovat kadonneet. Ei ole mitään oiretta :/ Ja heti tulee tietysti pahin mieleen :'( Olin jopa niin hupsu, että tein äsken vielä yhden testin ja siihen tuli ihan heti erittäin vahva plussa. Siltikin on vähän hassu olo... Pitää vain jaksaa mennä päivä kerrallaan tuohon ultraan nyt ensiksi...

Kaikille teille pidän ihan kroonisesti isoa peukkua!!!!

:heart:
 
Onnea kimpsu! :flower: Ja tervetuloa uudet!
Lomalta kotiuduttu! B) Oltiin jo ihan plussafiiliksissä, ku oli olevinaan vaikka mitä raskausoireita eikä mitään menkka tuntemuksia. ti tein nega testin itkin katkerasti ja iltapäivällä alkoi sitten menkat.. Joten nyt on jo kp4. Mä en nyt sitten saa alottaa clomeja niiden kystien takia, joten metuilla ja teroilla mennään ainakin syyskuuhun asti.. Mut ette te varmaan mua pois täältä aja tän clomitauon ajaksi??
Haleja kaikille! :hug:
 
voi ines olin jo ihan varma, että teillä tarppää :heart: iso rutistus vielä :hug:
ja saat kyllä täällä olla piinailemassa.. :D Mitä ne lääkärit sanoi noista kystista, lähteekö ne itestään pois? ja tuleeko silti ovis?

niin ja rötväles, kyllähän nuo flunssan tapaiset oireet voivat johtua pikku kyytiläisestä!!! ;) toivotaan kovasti sitä plussaa :heart:

(.) ei vieläkään ovista :/
 

retuli82...........................................................kp 42/29-32
JEP..................3.clomit+metut........................kp 40/31
macy................4.clomit...................................kp 32/32
Bee..............1.puregon+pregnyl (nyt tauko)...kp 28/28......yk13
Maikki-Likka......2.clomit...................................kp 28/29
Rötväles...........2.clomit...................................kp 27/28.........yk13
mm -72............ 3.clomit+metut+luget.............kp 25/28-32
Vilinäiti..............2.clomit...................................kp 24/28.......yk15
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.......kp 24/35-50
Mimi79.............2.clomit....................................kp 22/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit...................................kp 20/30
Maria-83...........1.clomit..................................kp20/34-36
Jense...............3.clomit+terolut......................kp 18/32
Omppu76.........5.clomit. .................................kp 16/24-30
Elisha..............3.clomit...................................kp 15/32-37....yk31?
Matilda2007....4.clomit+luget.........................kp 12/28-32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget....kp 11/28-42
jonski.................clomit....................................kp 9/30-32
Malttamaton...2.clomit+metut+pregnyl+luget....kp 7/?.......yk15
Ines..............(3.clomit tauko) + metut + terot....kp 5/?
Heksamiina......3.clomit(nyt tauko?)..................kp ?/28



plussanneet: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007

 
Testasinpas sitten kuitenkin aamulla ja negahan sieltä pärähti. Tuli jotenkin semmonen olo kun tässä oireitakin on nyt ollut, että jos se toinenkin viiva siihen pamahtaisi. Mutta kun ei niin ei! :headwall: |O
Annan testin olla kyllä koko päivän pesualtaan reunalla, jos töiden jälkeen siinä jostain kumman syystä olisi edes allas-haamu :kieh:
Voihan toki olla ettei raskaus vielä näy. Äh paskanmarjat taas tälle kierrolle :snotty: Mikä tässä voi olla niin vaikeaa |O |O |O
 
Moikka kaikki ja tervetuloa uudet!

Mun piti tulla täältä tarkistamaan, että mikä kiertopäivä mulla on menossa :LOL: Kiitokset vaan ahkerille listan päivittäjille. Meillä on talon rakentaminen loppusuoralla ja kaikki aika menee siellä, en oo yhtään ehtinyt miettiä koko vauva-asiaa, ja erittäin hyvä niin. Ens viikolla muutetaan, ja sitten toivottavasti taas elämä vähän rauhottuu.
 
Rötväles: :hug:
Elisha: Kiitos! :hug: Pitäis kystien lähtee itestään pois. seuraavassa kierrossa ultrataan ja katotaan.. Toivottavasti on sitte lähteny pois eikä kasvanu. Enpä tiedä tapahtuuko ovis.. kyllähän clomien pitäis viel vaikuttaa, mut en oo nois clomikierroissakaa ollu varma oviksesta. sitä ei oo ikinä tarkistettu.

Hyvää viikonloppua kaikki! :)
 
jonski
Rötväles: Niiiiin tuttu fiilis... Just noin ajattelin viime kierrolla. Kun oli muka kaikki tuntemukset ja sitten tein testin, nega. Siitä sitten menkat alkoi 2 tunnin päästä.... Tosi raivostuttavaa. Nyt tässä kierrossa en edes ajattele olevani mitenkään raskaana ja testinkin teen vasta kun jos täti myöhästyy reilusti.... :kieh:

Itellä vasta kp 9, että tässä taas vaan odotellaan... odottavan aika on pitkä :| Toivottavasti se ovis nyt tulis tässä kierrossa, että edes yrittämään pääsis. Muuten menee taas hukkaan... Ja vauvakuume senkun kasvaa, samaa vauhtia kun odottavan siskoni masu... :D

Palaillaan! Voimia kaikille. :hug:
 
Heippa tytsyt, terkut lomalta!

Kovin kitsaasti plussia tulee joukkoomme..Kimpsulle kuitekin vielä onnentoivotukset!


Maikki-Likka ja muutkin joilla ei kierto pysy kurissa pelkkien clomien kanssa, kannatta pyytää terot tai luget! Niiden avulla kp:t pysyvät kohtuullisina. Ja munasarjoissa riittää enemmän tehoa kasvattaa muniksia, kun se kierto on norm. pitkä! Siksi omakin gyne(se asiantunteva yksityinen..) halusi, että kierto olisi n. 28-30pvää. Mulla luomusti ehkä 32 pinnassa(silloin kun se toimiii :/ )

Ompulle peukutukset rakennushommiin! Raskasta se on, mutta eipähän tarvi koko ajan miettiä näitä raskausasioita |O !!

Rötvälekselle :hug: siitä, että se sattuu kun kolahtaa maanpinnalle...

Ines,clomit vaikuttaa viimeisen käyttökierron jälkeen vielä muutamia kuukausia(max.) Joillakin kuumat aallot ovat merkki limakalvojen ohenemisesta.. :(

(.)
Tein ekan r-testin viime ke, 8pvää pregnylin jälkeen.Ei merkkiäkään toisesta viivasta :(
Eilen kp25 tein toisen testin, ei edes viivanpaikkaa tullut näkyviin :'(
Mikä hel***ti tässä taas meni vikaan?????

Eikö tuo pregnyl-annos ollut riittävä, jostain luin, että pco-laisella voisi käyttää tuota isompaa annosta..
siis kp 13 folli oli 18mm. Seuraavana aamuna piikitin niin koska noita ovstuntemuksia piti sitten olla?? En mää vaan huomannut mitään :eek:

Ja tosiaan, ei ole mitään oireita tällä hetkellä, ei mahassa, ei rinnoissa ja alaosaston kuivuuskin jatkuu..
Kohta mä en enää jaksa tätä touhua, vaan luovun vauvahaveesta :'(
 
Negasta huolimatta pakko tunnustella itseään:
- Viimeksi ekassa clomikierrossa tuli muutama päivä ennen vuotoa vahvat menkkatuntemukset. Eilen vai ed. pvnä tuntui semmonen hetkellinen ailahdus, muttei sen kummempaa.
- Tissit on vieläkin kipeät vaikka yleensä ovat normalisoituneet hyvissä ajoin ennen tätiä.
- Lämpö juuri nyt mitattuna 36,8C (Normaalisti alle 36C)
- Nipukka-napukkaa koitin tunnustella oikein urakalla, muttei siitä "jauhelihasta" saanut mitään selkoa. Tavaraa siä ainakin oli paljon (mihin helv** se ukon vehje sielä oikein mahtuu B)

Jos viime kierrosta ottaa mallia niin tänään pitäisi alkaa tuhruttelu :x
*Sisimmässään toivoo vieläkin parasta*

Pregnylin ajattelin pyytää seuraavaan kiertoon ja varata seuranta ultran. Kannattaisiko se varata juuri ennen vai jälkeen oviksen?
Ajattelisin että ennen niin näkee munisten koon, osaa ajoittaa parittelut varmasti oikeaan aikaan ja jos piikin saa niin pistosajankohtakin olisi tiedossa.
Vai olenko ihan väärillä jäljillä?

Ines Clomien vaikutushan kestää vielä jonkin aikaa lopetuksesta, että jälkimaininkeja ne sun kuumat aallot vain taitaa olla
 

retuli82...........................................................kp 43/29-32
JEP..................3.clomit+metut........................kp 41/31
macy................4.clomit...................................kp 33/32
Bee..............1.puregon+pregnyl (nyt tauko)...kp 29/28......yk13
Maikki-Likka......2.clomit...................................kp 29/29
Rötväles...........2.clomit...................................kp 28/28.........yk13
mm -72............ 3.clomit+metut+luget.............kp 26/28-32
Vilinäiti..............2.clomit...................................kp 25/28.......yk15
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.......kp 25/35-50
Mimi79.............2.clomit....................................kp 23/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit...................................kp 21/30
Maria-83...........1.clomit..................................kp21/34-36
Jense...............3.clomit+terolut......................kp 19/32
Omppu76.........5.clomit. .................................kp 17/24-30
Elisha..............3.clomit...................................kp 16/32-37....yk31?
Matilda2007....4.clomit+luget.........................kp 13/28-32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget....kp 12/28-42
jonski.................clomit....................................kp 10/30-32
Malttamaton...2.clomit+metut+pregnyl+luget....kp 8/?.......yk15
Ines..............(3.clomit tauko) + metut + terot....kp 6/?
Heksamiina......3.clomit(nyt tauko?)..................kp ?/28



plussanneet: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007


MM72 Taisit sinäkin vain vähän hätäillä testaamisen kanssa, paljon mahdollista ettei plussa vain näy vielä!

Mites tuo muu "yläpään" porukka? Tuloksianne odotellessa...
 
Kimpsulle, suuret onnittelut myös täältä! Aina on ihanaa saada plussauutisia.

Rötväles, :hug: sinulle!

Itse joudun hoidoissa skippaamaan myös tämän kierron. Alunperin oli tarkoitus, että aloittaisin 2. hoitokerran puregonilla nyt tässä kierrossa, mutta kuinkas kävikään. Koska viime kierron Terolutit aikaisti vuodon ja koska klinikka oli vielä kiinni kp 3-5, ei ollut mitään mahdollisuuksia aloittaa pistoksia enää niin myöhään kuin kp 7. Voi että kun harmittaa! Menee sitten tämäkin kierto "luomuna" vain eteenpäin. Onneksi tosin olen edellisessä ja nyt myös tässä kierrossa löytänyt/löytämässä oviksen kierron puolivälin paikkeilla, joten toivoa siis on.

Ai niin, onko muuten kukaan teistä joutunut kärsimään virtsarakontulehduksesta näin yritysten aikaan? Mulla tosiaan ovis on tuloillaan ja eilen havaitsin virtsarakontulehduksen, joka diagnosoitiin tänään. Ei olisi varaa menettää taas yhtä kiertoa ilman yrityksiä. Ilmeisesti antibiootista ei pitäisi olla mitään haittaa niin kauan kuin r-testi on nega - näin ainakin lääkäri sanoi. Onneksi tulehdus ei ole mitenkään kivulias, joten kaipa ihan normaalisti voi pupuilla.
 
En tiedä kuvittelenko vai onko oikeasti kehossa tapahtumassa jotakin.. ovistestin plussan jälkeen, seuraava päivä oli kauhea, alamahaa koski tosi kovaa(yhtä paha ku umpparin poistoa ennen). Tein kuitenkin illalla kokeeksi vielä yhden testin ku kaapissa oli ja se taas näytti plussaa, Normaalia? Pupuilua on tullut harrastettua epäsäännölisen säännöllisesti.. Eilen ihmettelin tosi paksua tahmasta valkovuotoa. Lämpö on jo kolmatta päivää koholla ja ekan kertaa elämässäni nyt olen joutunut yöllä käymään pissillä.. Tekeekö mieli kepposia, vai onko kehossa tapahtumassa jotakin, eihän ovulaatiokaan voi kestää montaa päivää..
 
mm-72,
täältä tsemppiä ja malttia, älä vielä luovuta! Kaikki on vielä mahdollista. Mulle pistettiin kp15 pregnyl, testasin kp22 negan (pregnylin pistosta viikko, ei näkynyt sitä enää... kp26 puhtaan negan, ja kp28 ihan pienen pienen haamun ja vasta kp29 tuli se selkeä plussa. Eli koita vielä 2-3 päivän päästä uudestaan, ei se plussa ihan vielä pystyisi vissiin näkymään. Tsemppiä kovasti!

Rötväles, olet oikeilla jäljillä. Mulle lääkäri ehdotti just tolleen, eli hän laski ne päivät. Ensin clomit, sitten ultra oli kp11, ennen ovista, ovista tikutettiin kp13-15 ja sit pistettiin pregnyl kp15 jos ovista ei ollut tullut. Ja siitä piikistä seuraavana iltana suositeltiin sitten yhdyntää (eli 24h).

Mulla olotila ennallaan, vähän jotkut hajut ja ruuat ovat alkaneet tökkiä, tosi lievästi mutta kuitenkin. Ultraan on vielä viisi yötä... ja mua on alkanut oikeesti jännittää...
 
retuli82................................................................kp 44/29-32
JEP...................3.clomit+metut....m......................kp 42/31
macy................4.clomit........................................kp 34/32
Bee..................1.puregon+pregnyl (nyt tauko)...kp 30/28........yk13
Maikki-Likka......2.clomit......................................kp 30/29
Rötväles...........2.clomit......................................kp 29/28.........yk13
mm -72............3.clomit+metut+luget.................kp 27/28-32
Vilinäiti.............2.clomit......................................kp 26/28..........yk15
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl...........kp 26/35-50
Mimi79.............2.clomit.......................................kp 24/28-31
Pömpeli-pötsi....2.clomit.....................................kp 22/30
Maria-83...........1.clomit.....................................kp22/34-36
Jense...............3.clomit+terolut.........................kp 20/32
Omppu76.........5.clomit. ....................................kp 18/24-30
Elisha...............3.clomit......................................kp 17/32-37....yk31?
Matilda2007......4.clomit+luget...........................kp 14/28-32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget.......kp 13/28-42
jonski.................clomit........................................kp 11/30-32
malttamaton.....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 10/?..........yk15?
Ines.................(3.clomit tauko) + metut + terot..kp 7/?
Heksamiina......3.clomit(nyt tauko?)....................kp ?/28



plussanneet:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007
 
Hello!

kati231 Tosi tylsä, että kävi noin eli jouduit skippaa kierron. Toivotaan, että silti olisi toivoa ja ovis sieltä löytyisi! Ja että Rötväleksen nega vielä muuttuisi plussaksi!

Minä täällä odottelen torstain ultraa ja pidän kauheasti peukkuja pystyssä itselleni. Mulla on vaan tosi skeptinen olo clomien suhteen, koska mulla ei tule niistä mitään sivuoireita niin kuin muilla tuntuu tulevan. Eli ei tietenkään voi toimia, jos ei missään tunnu ;) Toisaalta kyllä siellä viimeksi kypsyi hienosti se munasolu, mutta kunhan alkaa olla epätoivoinen ja taidan alkaa luovuttamaan. Keskenmenosta tulee ensi viikolla vuosi ja olin aina kuvitellut, että tässä vaiheessa todellakin olisin jo raskaana...
 
pitkästä aikaa kesälomailun jälkeen taas täällä, tottakai kun alkaa taas olla se aika että alkaako vai ei... ;) =) eipäs ole vielä alkanut mutta arvatkaa vaan että pyöriikö asia mielessä lähes koko ajan että "jokohan nyt"! eli voi olla että hormoonit tekee taasen tepposiaan ja parin päivän sisällä alkaa. oireita ei ole kyllä kumpaankaan suuntaan. siinä mielessä toiveikas olo, kun aikaisemmissa clomikierroissa joka kierto on ollut 32 pv ja nyt kp 34 menossa. hmm.seuraava vessassakäynti voi muuttaa tilanteen taas siihen ei toivottuun tilanteeseen. nyt jos ei ei ole tärpännyt niin varmaan syksyllä vasta seuraava lääkäri aika kunnalliselle puolelle. blaah. tuttavilta on tullut vauvauutisia, jospa minä olisin se seuraava joka saisi kertoa iloisia uutisia?! en usko... kohta 2 v yritystä takana...
 
Rotväles, sinulla sentään on oireita...Tosiaan, mikä tässä on niin vaikeaa???
Se ultra kannattaa olla kp10-13, riippuen vähän omasta kierrosta. Jos sulla tasainen 28pv, niin asialla kannattanee olla jo kp 11,max12.Missä vaiheessa olet tikuttanut(?) ison O:n?


Maria-83, olisiko tuo kipu ollut munasolun irtoamisesta johtuvaa? Kuulostaa lupaavalta
B)

Malttamaton, minäkin ajattelin olevani raskaana viimestään tässä kesän aikana, mutta mitä vielä..
Clomeista ei mullakaan kauheesti oireita ole, pissattaa tavallista enemmän.

Macy :wave: Täällä toinen vessassa ramppaaja...WC-paperia kuluu kun jatkuvasti tutkin onko paperissa sävy muuttunut. :ashamed:

Huomenaamulla teen vikan testin, sit on kp28.Kyllä haamu pitäisi tulla jos on tullakseen..
Mutta alaselässä on alkanut tutut säryt :'( JA MINÄ TIEDÄN,ETTÄ SE TARKOITTAA TÄTI PUNAISEN TULOA :kieh: :kieh: :headwall: :'(
 
retuli82..............................................................kp 45/29-32
JEP...................3.clomit+metut....m....................kp 43/31
macy................4.clomit.......................................kp 35/32
Bee..................1.puregon+pregnyl (nyt tauko)..kp 31/28........yk13
Maikki-Likka......2.clomit......................................kp 31/29
Rötväles...........2.clomit......................................kp 30/28.........yk13
mm -72............3.clomit+metut+luget.................kp 28/28-32
Vilinäiti.............2.clomit......................................kp 27/28..........yk15
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl...........kp 27/35-50
Mimi79.............2.clomit......................................kp 25/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit.....................................kp 23/30
Maria-83..........1.clomit......................................kp 23/34-36
Jense...............3.clomit+terolut.........................kp 21/32
Omppu76.........5.clomit. ....................................kp 19/24-30
Elisha...............3.clomit......................................kp 18/32-37....yk31?
Matilda2007.....4.clomit+luget............................kp 15/28-32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget......kp 14/28-42....yk 18
jonski................clomit........................................kp 12/30-32
malttamaton.....2.clomit+metut+pregnyl+luget..kp 11/?..........yk15?
Ines.................(3.clomit tauko) + metut + terot.kp 8/?
Heksamiina.......3.clomit(nyt tauko?)...................kp ?/28



Plussanneet:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007
 
Toivotaan Macy, että sieltä masusta löytyisi se syy miksi ei ole alkanut vielä!!!

Tuosta tulikin mieleen, että onko muilla kestänyt kauan Lugejen jälkeen, että vuoto on alkanut. Minulla meinaa kesti 5pv, joten kierrosta tuli siitä ekasta "lääkityskierrosta" tosi pitkä?!
Tosi monella on kp:t jo yli normaalin, joten pidetään kaikki peukkuja, että saataisiin hyviä uutisia pian ;)
 
Pientä päivitystä omalle kohdalleni. Taidan perua puheeni siitä oviksen löytymisestä - tai en siis ole varma, löytyikö sitä. Kp 12 ja 13 testasin haamun, mutta ei kunnolla 2 tasavahvaa viivaa. Onhan tietty vielä teoreettiset mahikset saada se tänään, mutta jotenkin epäilen. Pupuiltu ollaan parina päivänä. Täytyy kai alkaa taas soitella Felicitakseen, kun hoitojen aikataulut meni pieleen, ja jutella lekurin kanssa tulevista aikatauluista.

retuli82..............................................................kp 45/29-32
JEP...................3.clomit+metut....m....................kp 43/31
macy................4.clomit.......................................kp 35/32
Bee..................1.puregon+pregnyl (nyt tauko)..kp 31/28........yk13
Maikki-Likka......2.clomit......................................kp 31/29
Rötväles...........2.clomit...................................... kp 30/28.........yk13
mm -72............3.clomit+metut+luget.................kp 28/28-32
Vilinäiti.............2.clomit......................................kp 27/28..........yk15
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl...........kp 27/35-50
Mimi79.............2.clomit......................................kp 25/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit.....................................kp 23/30
Maria-83..........1.clomit......................................kp 23/34-36
Jense...............3.clomit+terolut.........................kp 21/32
Omppu76.........5.clomit. ....................................kp 19/24-30
Elisha...............3.clomit......................................kp 18/32-37....yk31?
Matilda2007.....4.clomit+luget............................kp 15/28-32
kati231............1.puregon + pregnyl + luget......kp 14/28-42 yk18
jonski................clomit........................................kp 12/30-32
malttamaton.....2.clomit+metut+pregnyl+luget..kp 11/?..........yk15?
Ines.................(3.clomit tauko) + metut + terot.kp 8/?
Heksamiina.......3.clomit(nyt tauko?)...................kp ?/28
 

Yhteistyössä