~Ovulaation induktiota heinäkuun helteillä~

Ikinä mä en tule saamaan kahta viiva raskaustestiin. En ikinä. :'( :'( Mä olen niin toivoni menettänyt. En jaksa tsempata itteäni uuteen kiertoon :( Eikä menkat taidakaan ihan just alkaa.Mitenhän pitkä kierto tästäkin tulee..
Tänään kp 28 testi oli niin nega kun olla voi :'(

Malttamaton, yleensä n.3-4 päivää viimeisestä lugesta alkaa vuoto mulla. Eli nyt kun tuikkasin viimeisen lugen sisään kp25, niin periaatteessa 29 on kierron viimeinen päivä(noin suurinpiirtein..)
Kyllä mullakin kerran venyi melki viikon enneku mitään tapahtui.
 
Nyt tuli sitten käytyä ultrassa. Oli tosi ihana yllätys kun siellä näkyi kaksi isoa munista (24 ja 18 mm) =) Sain pregnylin irroittamaan ne.
Nyt heilutellaan peittoa sitten kunnolla ja toivotaan parasta parin viikon päästä...
 
mm-72: NIIN samat fiilikset täällä! Testasin tänään (kp31) negan vaikka vannoin itselleni, että testaan vasta sitten jos menkat on ainakin viikon myöhässä. Mutta juu negahan se sieltä tulla tupsahti :snotty:
Sen ei pitänyt olla mikään uutinen kun en löytänyt ovistakaan, mutta jotenkin vaan välillä pääsee hiipimään epätoivoinen toive tuonne takaraivoon...
 
koska mä olen kanssa tullut siihen tulokseen ettei tästä mitään ikinä tule. Muutettiin viikonloppuna uuteen ihanaan kotiin ja minun pitäisi siis olla onneni kukkuloilla, mutta eilisen illan vietin mulkoillen kahta tyhjää makuuhuonetta ja tuskastelin, että mitä hemmettiä me oikeasti niillä tehdään, kun ei ikinä tulla vauvaa saamaan. Luulin aina, että laskettuaika tulisi olemaan paha siis kun meni kesken se edellinen raskaus, mutta näköjään se onkin tämä kun se itse keskenmenopäivä lähestyy. Tuntuu, että kello tikittää takaraivossa...

Matilda2007: Hienoja ultra uutisia ja toinen munasoluista vielä noin mahtavan isokin. Nyt vaan sitten intoa puuhasteluun ;)
 
:( :'( varmaan jo arvaattekin miksi suupielet alaspäin...
menee taasen pari päivää mieli maassa... eli jo eilen alkoi sitten alkuillasta aikalailla kolottamaan oikealle alaselkään ja kipristeli mahaa siihen malliin että tiesin mitä oottaa. Ensin tuli vähän rusehtavaa vuotoa ja nyt sitten vuotaa entiseen malliin. blaah. Taas kun olin jo löytänyt kaikki mahdolliset oireet niin eiköhän taas vaan alkanut. Miksi tämän pitää olla nii prkl:n vaikeeta :headwall: haaveena olisi kuitenkin jo tänä vuonna saada se toinen lapsi alulle, mutta saapas nähdä kuinka pitkät jonot on taas kesätauonkin jälkeen lääkäriin.
 
Tänäänkin nega testissä, kun sais tohon ovistestiin edes ne 2 viivaa pissittyä, mutku ei ni ei :kieh: blaah koko kierto |O
No mutta en vielä luovuta, etkä sinä mm-72 myöskään!!

Ensviikolla soittelen polille, kun aukeaa, että millä lääkkeillä seuraavaks mennään!!

Matildalle2007 onnea muniksista, toinen on kyllä jo mahtavan kokoinen, eikun
puuhiin vaan ;)

Maikki-Likalle, macylle ja malttamattomalle myös lohtu :hug:

 
Pitästä aikaan,on ollut kaikenlaisia juhlia ja lahjojen metsästystä! Puipuilutkin jäi aika vähiin,vaikka ovis plussan sainkin,saamari kun miehellä oli työkiireitä! :(

Täällä näköjään on synkkyyttä ilmassa,voi meitä! Voima :hug: kaikille negan saaneille ja tädin saavuttamille! Luulisi että noita plussia tulisi enemmän,mutta niin kuin kaikki täällä,ihmetellään vaan että mikä tässä mättää! :'( Mekin haaveiltiin,että vauva olisi syntynyt tämän kesän aikana,mutta ei vieläkään ole ilmottanut tulostaan! :'(

Huomenna sitten taas verikokeisiin,varmistetaan ovis,toivottavasti saisin parempia tuloksia! Elisha meinaatko pyytää tuon verikokeen kanssa? Sulle varmaan määrätään tupla annostus,kun kuitenkin kolmas kierto menossa! Toivotaan ettei neljättä kiertoa tulisikaan! ;)

Matildalla oli onneksi jotain hyviä uutisia,että nyt sitten tärppi onnea! ;)

Onkos muita jollain olisi testin paikka! Puristetaan edes yksi plussa tähän kiertoon! :wave:
 
mm-72, Maikki-Likka, malttamaton, Macy, Elisha :hug:
Masentaa täälläkin... ääääääh, ei jaksa, mut pakko se on!

Matilda2007, toivotaan parasta! Hyvältä vaikuttaa!!

Mies vie huomenna sperma näytteen... Saa nähä mitä tuloksia sieltä saadaan.
 
Siirsin listamme uuden otsikon alle eli siirtyisimmekö sinne?!

Älä Elisha vielä luovuta vaikka ovista ei ole vielä löytynyt, jos se munis vaan haluaa kasvaa tosi isoksi, että olisi mahdollisimman hedelmällinen. Eikö sulla ole ultraa, että näkisit onko siellä kasvamassa ja minkä kokoinen (sori en muista oletko maininnut), koska lääkäri varoitti, että joskus clomikierroissa käy niin, että munis kasvaa, mutta ei irtoakaan ja kehittyy kystaksi. Siksi mulle viimeksi pistettiin varmuuden vuoksi pregnyl ja muutenkin jos ovis menee noin pitkälle kannattaisi pyytää loppukiertoon luget avuksi, että saat luteaalivaiheen tarpeeksi pitkäksi ja mahdollistaa kiinnittymisen. Siis jos löydät nyt sen oviksen, pidetään peukkuja :)

Macy Tiedämme kaikki sun tunteen :hug:
 

Yhteistyössä