Ovumia Tampere

Viestiketju alueella 'Lapsettomuus' , aloittaja 82n, 21.08.2019.

1. 82n

82n Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onko kokemuksia Tampereen ovumiasta?

Tuonne olen nyt päätynyt varaamaan aikaa ja olisi mukava kuulla kokemuksia lääkäreistä ym.

2. nyuu

nyuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    109
    Suositus! :) tosi mukava henkilökunta, meidän masussa kasvava vauva on siellä tehty :love: takana kolme ivf:ää ja kaksi lahjasoluhoitoa ja kokeiltu Felicitasta ja Dextraa ja Ovumiaa (Helsingissä) ja sit Ovumiaa Tampereella. Suositukset Dextralle ja Treen Ovumiale (y)

3. MyMa

MyMa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    131
    Iso suositus täältä myös! Meidän esikoinen on myös siellä leivottu :love: Tämä lääkäri ei tosin ole siellä enää töissä. Molemmilla nykyisillä olen käynyt, eikä ole pahaa sanottavaa kummastakaan. Naispuolinen aika hempeä luonteeltaan, mies erittäin kiva ja rento myös. Hoitajat ihan täyttä kultaa ♥ Aina saa soittaa jos on murheita. Miinusta ainoastaan siitä, että vain virka-aikaan auki, ilta-ajat olisi tosi kiva edes yhtenä päivänä viikossa.

4. 82n

82n Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kiitos vastauksista, aika on nyt varattu ja jäädään odottelemaan tulevaa

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. lullaby

lullaby Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    280
    Juu, Tre seudulla se onkin jo pidempään ollu ainoa yksityinen.. itelläkin toki tulosta tullu, mutta myös vähemmän mukavia kokemuksia. En saanu päättää ite niin monista asioista kun julkisella, ts. lääkärit määräs melko pitkälti esim. siirretäänkö vain 1 (vain kerran kahden siirto vaikka tätä ennen julkisella joka kerta), lyhyt/pitkä kaava, johonkin lääkkeisiin ei suostuttu, turhan tuntusia välikiertoja, punktion ajotus oli joskus mahdollisimman huono, jne. Riippu tietysti vähän lääkäristäkin, mihin suostui ja keltä kannatti pyytää mitäkin. Itsellä kokemusta vain naislääkäreistä, joista toinen ei kai enää oo siellä töissä. Jos esim. oli tiedossa paljon reseptejä, kannatti mennä sille joka merkkas sinne "sairaus" kohdan, eikä sille joka itsepintaisesti laittoi yksinäisyyden takia "muu", jollonka korvauksia niistäkin joutui hakemaan jälkikäteen. Olen siis ollu yksinäisenä hoidoissa, mutta mulla on myös endo, minkä takia sain sairauskorvauksia.
    Jos yritin vaatia jotain tai ehdotin että eikö tehtäs mieluummin näin, niin vastaukset oli tyyliin "voithan sä mennä muuallekin jos ei miellytä" tai "jos tää kaava ei käy niin lopetetaan koko hoito tähän".. Jossain vaiheessa jo tosissani harkitsin että siirrän hoidot Helsinkiin.
    No pois lähteneen lääkärin eduksi on sanottava, ettei pikkuasioista, kuten puhelinneuvoista tai lyhyistä lausunnoista laittanu laskua. Muutenkin ehkä sellanen sopivan etäinen asiatyyli on itselle sopivampaa kuin liika hempeys ja ylimääräinen lässytys..
    Alkuun takkus hoitojen alotus siks kun pakollinen psykologi ei suostunu antaan puoltolausuntoo sen takia että erosta oli liian vähän aikaa. Sanottiin että katotaan puolen vuoden päästä uudestaan. Kyseinen psykologi tuntui suhtautuvan muhun tosi kylmästi ja jopa ylimielisesti.. ei tainnu oikein kemiat pelata. Menin uudestaan 3,5 vuoden päästä, ja toiselle psykologille/psykoterapeutille, joka olikin selvästi empaattisempi, eikä mitään ongelmaa.
    Hoitajat on kyllä ollu aina kivoja ja ymmärtäväisiä, niistä ei mitään huonoa sanottavaa.

Mutta kaipa siinä väistämättä jotain yhteentörmäystäkin ehtii tulla kun useemman vuoden kuitenkin olin niillä potilaana.. ja nää oli vain mun kokemuksia, eli ei kannata niiden takia pelästyä kuitenkaan :)

6. 82n

82n Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ikävä kuulla huonosta kohtelusta, mutta hyvä tietää tämäkin puoli.

Me kun maksamme koko pietin itse niin mielellään valitsee hyvän paikan!

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi