Pääkallot vauvanvaatteissa ja mustat vauvanvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä en ymmärrä, miksi jotkut pukee vauvat tuolla tavoin. Jokaisella on oma maku, enkä halua mitenkään haukkua niitä vanhempia, jotka tykkää/haluaa vauvansa noin pukea. Mutta ihmettelen vain, että miksi? Kun vauva nyt kuitenkin on... vauva. Eihän sen tarvitse olla ns. katu-uskottava. Ja mun mielestä vauvoille kuuluu toisentyyppiset vaatteet, kuin pelkät mustat tai pelkät pääkallokuvioidut vaatteet... Mutta kuten siis sanottu, jokaisella on oma maku, enkä todellakaan halua haukkua ketään/kenenkään makua. Sanon vain, etten ymmärrä tuota makua. Mitä mieltä muut on tuon tyyppisestä vauvojen pukemisesta ja sitten jos täällä on teitä, jotka vauvansa pukevat tuohon tyyliin, niin haluaisin kuulla, että miksi. :)
 
"sipuli"
yhtä hyvin vois kysyä et miksi sä puet lapsesi jollain mulla tavalla? vastasitkin jo tähän itse, eli siksi ihmiset pukee lapsensa tietyllä tavalla kun niiden mielestä se on kivannäköistä. tosi idioottimainen aloitus, sori vaan.
 
"vieras"
Meillä on tuttiketjuja pääkallo-kuvioisena sekä pinkkinä että mustana, myöskin jokuset tutit ovat olleet tämäntyyppisiä. Nämä ovat lahjoja, joita en olisi itse olisi välttämättä valinnut, mutten nähnyt syytä olla käyttämättäkään.
 
------
Tänään näin kirpparilla tosi hyväkuntoisia, miltei uudenveroisia mustia Kiss- ja AC/DC-bodyja, sekä pääkallobodyja. Olisin varmaan ostanut jos itse olisin ko. bändien fani.
 
"VieraS"
Mitäs vikaa mustassa on? Paljon ärsyttävämpää on kun vauvoilla ei ole mitään muuta kuin valkoista ja vaaleansukupuolta. Anna kun arvaan: sinulla ja miehelläsi on sauvakävellessä samanlaiset tuulipuvut?
 
en tykkää
en kykenis niitä käyttään vaikken mielestäni ole hentomielisimmästä päästä. jotenkin se menee överiksi semmoisella tavalla, että en osaa pitää sitä ihan viattomana. Että jos se on vitsi, niin se on huono vitsi. Kun aikuisilla on muutenkin taipumusta pitää vauvoja paljon isompina kuin ne on, niin tuo ruokkii sitä. Mieluummin niitä pastelliunelmia, vaikka voi ansa vaania niissäkin - aletaan pitää nukkena.
 
Mä tykkään että vauvalla on jotain pirteää päällä. :) Keltasta, oranssia, turkoosia, kirkasta vaaleanvihreää... Ruskea on myös mun valinta vauvalle. Toki muitaki värejä, mut noihi värikkäisiin oon ihastunu.
Pääkallokamaa meille ei tuu. En tykkää, semmone on synkkää.
 
Pelkkään vaaleanpunaiseen ja vaaleansiniseenkö ne vauvat pitäs sukupuolen mukaan tietysti pukea? Apua.

Joo taidan olla mahdollisesti tulevaisuudessa äiti joka pukee lapsena myös siihen kamalaan mustaan jos nyt sattuu huvittamaan ja sellaisia vaatteita on. Mutta en tosiaan ymmärrä miksi kaikki vaatteet pitäs olla jotain pastellia ja vaaleaa???

Ai niin, eihän se vanhempien tyyli saati maku saa näkyä lapsessa. Niin kauan kuin he nyt voivat ylipäätään vaikuttaa siihen mitä lapsi haluaa pukea. Tulee vielä traumoja lapsiparalle että kukkahattutädeille, miksei toki sukulaisillekin, jotka eivät voi ajatellakaan muuta kuin sukupuolivärejä (vaaleanpunasta ja -sinistä) tenavalle. :saint:

Miksiköhän vaunujakin saa mustana? Eikö niidenkin pitäisi tällä periaatteella mennä AINA sukupuolen perusteella, ei tarttis mummojen ja uteliaiden kukkahattutätien arvailla kumpaa sukupuolta se vauva on joka siellä nukkuu. Eli saat esikoiseksi pojan, ostat vaalensiniset vaunut. Ja jos toinen onkin tyttö niin pinkit vaunut ehdottomasti, ei saa käyttää esikoisen vaunuja! Vanhempien makumieltymyksistä viis, ettei vaan tuu traumoja ympäristölle :LOL:
 
"kahden äippä"
Meillä on yksi pääkällobody ja sukat jotka saatiin ironisesti anopilta lahjaksi... Oli nuo ihan hauskat päällä yhden kerran (anopilla kyläillessä) mutta ei ole muuten oikein meidän juttu. Lähinnä varmaankin saatiin nuo kun mies on "hevimiehiä"...

Eipä siinä, en yleensä ihan hirveästi vaivaa päätäni sillä mitä toiset lapsilleen tai vauvoilleen pukevat. :D
 
peesailija
Mä tykkään että vauvalla on jotain pirteää päällä. :) Keltasta, oranssia, turkoosia, kirkasta vaaleanvihreää... Ruskea on myös mun valinta vauvalle. Toki muitaki värejä, mut noihi värikkäisiin oon ihastunu.
Pääkallokamaa meille ei tuu. En tykkää, semmone on synkkää.
Peesi. Ja veikkaanpa, että jos vauvat itse saisivat päättää, niin valitsisivat myös värikkäitä, kirkkaita vaatteita, ei mitään synkkää.
 
"candlelight"
Niin,ei se tarkoita että jos ei tykätä pääkalloista,niin sitten seuraava vaihtoehto on pastellivärit.Meillä ainakaan pidetään kirjavia,kauniita vaatteita.Pääkallot on kamalia,miten joku voi sellaisia kuvioita lapselleen pukea.
 
Meidän tokalla oli sellainen pinkki body jossa oli mustia pieniä pääkalloja.
Puin sen lapselle, koska se oli mun mielestä söpö. Huomattavasti söpömpi, kuin esimerkiksi se lahjaksi saatu hatarasti haalistunutta persikkaa muistuttavan sävyinen body, jossa joku huonon piirtäjän nalletuotos mukahauskasti vilkutteli.
 
HSD
vaihtelu virkistää. ;)

ei sitä nalle puh-hello kitty-muka söpöö jaksa aina. joo mulla on 4n tytön aikana tullu allergiseksi noihin. neloselle olen alusta asti ostanu kaikkea muuta ku pinkkiä ja lilaa. löytyy robotteja ja mustaa, ruskeeta... :D
 
Miuh
Ei siinä mitään, jos jossain vaatteessa on mustaa tai pääkalloja. Mutta minäkään en ymmärrä, jos kaikki vaatteet ovat sitä sorttia. Synkkäähän sellainen on pidemmän päälle, ainakin jos minulta kysytään. Mutta vaihtelu virkistää, eikös se vähän niin ole...

Eikä se tosiaankaan tarkoita, että jollei ole mieltynyt pääkalloihin ja vaikka nyt siihen mustaan, niin sitten automaattisesti puettaisiin vauva pastellisävyihin. Minä pidän kyllä myös pastellisävyistä, mutta myös kirkkaammista väreistä.

Kun muuten täällä joku vertasi vaunujen mustuutta ja vaatteiden mustuutta, niin ne on mielestäni kaksi eri asiaa.
 
"candlelight"
Muutamat mustat housut meidänkin taaperon vaatehyllystä löytyy, mutta pääkallokuvioita ei.Kamalinta on kun kerran jossain näin myytävänä bodyn missä oli pirun kuva ja luki jotain etä "pikkupiru".
Huhhuh.
 
"just"
Mä en ymmärrä miksi joku ottaa ongelmakseen toisten hiustyylit, lasten pukemiset ym. Mutta jos nää on sun suurimpia ongelmia, niin sulla menee paremmin ku monella muulla. :)
 
tasmanian tissipirun äitee
[QUOTE="candlelight";22889757]Muutamat mustat housut meidänkin taaperon vaatehyllystä löytyy, mutta pääkallokuvioita ei.Kamalinta on kun kerran jossain näin myytävänä bodyn missä oli pirun kuva ja luki jotain etä "pikkupiru".
Huhhuh.[/QUOTE]

jaa, meilläpäin tuo pruukaa olla hellittelysana.
 

Yhteistyössä