Pääkallotutit uusimmassa Kaksplussassa

Jokainen laittaa lapsensa suuhun sellaisen tutin minkä parhaaksi katsoo... Tätä mieltä olen minä... Kukaan ei voi mennä sanomaan että "Ei tuollaista voi tehdä".
Itse henkilökohtaisesti en osaa sanoa ostanko vai enkö osta tuollaista tuttia... sen näkee sitte kun ne tulevat kauppoihin tai mikäli tulevat lainkaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 09:09 vieras kirjoitti:
Nehän oli aivan hauskoja tutteja! Kivempia ne mielestäni olivat kuin esim iänikuiset marimekon unikko-tutit!!!
Samaa mieltä olen! :wave:
Mun mielestä ne on hauskoja ja voisin toki ajatella hankkivani sellaisen. :D
Mutta mielipiteitä on monia.....
 
Kiitos Magnusti osoitteesta! Löyty Maiden fontilla vaatteita. Melkoisen hinnakkaita... :( Pari paitaa tilaa, niin siihen meni lapsilisät... Täytyy laittaa harkintaan, isäntäkin innostui! Pääkallotutti tilauksessa, oli vaan loppunut liikkeestä (onneksi on useampi liike tuolla Ruotsin suunnalla, josta niitä saa...).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 10:12 hellu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:05 Hay-D kirjoitti:
meidän pojalla oli ainakin vauvana pääkallopaitoja, musta tutti ja niittivyö. Oli söpö niissä. Inhoan vaaleanpunaisia ja vaaleansisisiä vauvahömpötyksiä.
Mistä ostit?
paidat ja vyö oli henkalta ja maukalta. Tutin ostin muistaakseni prismasta.
 
Pojalla komeillut nyt tuo pääkallotutti suussa pari viikkoa! Ja samaan sarjaan tuli myös tuttiketju! Eikä oo yhden ainutta kauhistunutta ilmettä/ kommenttia tullut, tutti oli jopa suussa poitsun kummin lakkiaisissa, missä oli koko suku! Huumorilla vaan ottaneet asian. Suvaitsevaisuutta ihmiset! Ja pilkettä silmäkulmaan!

-Piipero ja Alexi- :D
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 00:00 Sisukas Net kirjoitti:
Tuolla törmäsin ainakin johonkin.... siellä osio tutit. Onks kyse näistä? www.sisukas.net
Juuri noita samaisia tutteja oli ruotsissa kultturitalossa olevassa liikkeessä.. Mutta johan on bodyilla ja potkareilla hintaa :eek: ossavat ainakin rahastaa tavallisesta poikeavilla tuotteilla :headwall:
 
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, mutta Tampereella Enkelin eväspussissa (liike koskarissa) on myynnissä kahta erilaista pääkallo tuttia (musta ja valkoinen). En vaan tiedä onko heillä nettisivuja, että jos ei Tampereen läheisyydessä asu, niin voipi tutille tulla äkkiseltään hintaa (en kattonu käydessä paljonko ne maksoi).
 
Radio Cityltä kuultu
http://www.sisukas.net

Siellä mainoskatkolla puhuttiin näistä. Ihmettelen suuresti, että jollain juuri alkaneella nettikaupalla on vara mainostaa radiossa. Kohta ne varmaan mainostaa telkkarissa?

No ei kai City kallis ole, eiks se lopeta? :LOL:

Kohta siellä mainostaa kaikki lastenvaateliikkeet. Meinas vaan Nissani mennä päin punaisia kun kuulin mainoksen. Oli jotenkin niin outoa..... en osaa selittää...

Tää tästä, mä nyt hairahdun liian helposti kaikkeen tälläiseen.
 
Mäkin katon, että oli hienoja..Emmä ehkä tytölle laittais, mutta pojalle kyllä. Tyttö sais sit sen vaaleenpunasen unikon. :D Mä tykkään myös Marimekon tuteista...

Musta on kivaa että myös pienille lapsille tulee erilaisia vaatteita..Ja ne otetaa vaa huumorilla. :D
 
pääkallisti
tampereella ainakin on sellanen kauppa kun backstreet, mistä löytyy hauskoja paitoja ja bodyja vauvoille ja vähän isommille. Niissä on just noita kalloja ja hauskoja tekstejä, millä voi jos haluaa laittaa mummoille kaupungilla pullat kurkkuun. Ja oon samaa mieltä siinä, ettei vauvaa aina tarvi pukee pinkkeihin ja vaaleensinisiin, erilaisuus tuo hauskuutta. meidän likka on kulkenut noissa pääkallosukissa ja paidoissa ihan vaihteen vuoksi ja molemmat mummut ja papat ovat olleet lähinnä huvittuneita :D erilaisuus kunniaan!!! helpointahan olis jos vauvat itse osais kertoo, mistä tykkää ja mistä ei, niin meidän vanhempien tarvis pähkäillä omia ja muiden vaateratkaisuja.
 
pääkallisti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 08:06 EkaIpana kirjoitti:
Pääkallisti: Missä tollanen liike on? Siis tampereella juu, mut osaatko tarkemmin sanoa osotetta, vois käydä kurkistamassa mitä kaikkea sieltä löytyypi =)

se liike on lähellä koskikeskusta. siinähän on se makuuni siellä tien toisella puolella sipulikirkkoo vastapäätä niin backstreet on siinä samassa rakennuksessa, mutta tavallaan koskaria vastapäätä.
 
Mäkin bongasin tuon pääkallotutin nyt uusimasta Odotus-lehdestä ja kävinki tilaamassa sen tuolta aiemminkin mainitusta www.sisukas.net liikeestä. Sorruin samalla ostamaan myös samanlaisen tuttipullon :p Kivaa että on vähän vaihtelua valikoimissa, toivottavasti tuleva vaavi sit vaan huolii koko kapistusta. Näistähän taitaa tullakkin jo joku buumi kohta ;)
 

Yhteistyössä