Pääkallotutit uusimmassa Kaksplussassa

suwei
Ei mun mielestä noissa pääkallotuteissa ole mitään pahaa. meille tutti tilauksessa on sitten pienokaisemme tyttö tai poika. Pieni nahka takki olis kans älyn kiva mut semmosta ei tahdo löytää mistään. Mut kaikilla omat mielipiteet.
 
pääkallotutti
Hei!

Mä tilasin pääkallotutin ja army-aiheisen tutin osoitteesta www.pompox.fi. Sieltä löytyy myös muuta pääkallo-juttuja :D

Kiitoksia hyvistä linkeistä!Ajattelin tilata hellsinkishopista siistin mustan bodyn meidän pojulle!
 
ituttaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Pyllerö kirjoitti:
joo ja kohta myydän tutteja joissa komeilee ripsipiirakoita... :kieh:
Joo meidän tytölle sellanen TOSI MAKEE! Ei aina niin lällyä!

Ja pojalle ois hyvä semmonen missä ois JORMA!

Tai miksei vaikka tissit! TOSI MAKEITA! MEILLE HETI!
TIETÄÄKÖ KUKAAN MISTÄ SAIS!

Tai no voihan tinneritussilla ite piirtää valkoseeen tuttiin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 13:01 Mangusti kirjoitti:
Lehdessä oli juttu jostian ruottalaisesta liikkeesta ja siinä oli kuvassa ihanat pääkallotutit, tietääks kukaan saiskohan noita mistään täältä koto Suomesta tai onks tolla liikkeellä nettimyyntiä?
Osoitteessa hevitutti.com löytyy ainakin + muuta 'tuttiin' sopivaa ja myös muistaakseni vauvala.fi tai com tai net on osio nimeltään 'rankka vauva'

Onhan nää pääkallot nyt aikustenkin muodissa kovasti, vaikkei meillä nyt sen takia sellaista hommata! Miksi tosiaan aina pitäis olla vaan niin söpöä ja perinteisen lutusta??? Jos joku on karsee, niin mun mielestä ne brittihymy tutit jotka suussa vauva näyttää isohampaiselta monsterilta... :p :p
 
Heippa,

Onpas kiivasta vääntöä pääkallotuteista :D
No, itse en niihin kauhiasti ihastunut mutta ajattelin kirjoittaa ap:lle ja muillekin että ainakin pääkallo ja army-kuvioituja tuttipulloja myytiin itiksessä yhdessä lastenvaateliikkeessä jonka nimeä en tietenkään muista... se on kuitenkin siellä uusimmalla puolella jesper juniorin vieressä. Ehkä siellä on samaan tyyliin jotain tuttejakin (?), en katsonut niin tarkkaan.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia... :)

:flower: :flower:
 
ViidakonYkä
Mä oon nähnyt sisustusliikkeissä noita tutteja täällä Suomessa hintaan 6?/kpl. Sieppaa vaan kun on ihan yleinen Ruotsalainen tuttimerkki ja tuplapaketti tän fiman tutteja maksaa Ruotsissa (ruokakaupassa) 4?... Ostan aina varastoon Ruotsissa käydessä. Ovat paljon pienempiä muutenkin kuin
Suomalaiset tutit.
 
Ivy la Sangrienta
Mique-liikkeistä ainakin, ja hesassa Backstreet-liikkeistä.

Mun pojalla oli ja ostin just suvun uusille tulokkaille kans. Sieltä ostin myös pääkallo/rock-aiheiset bodyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma82:
kamalia ne pääkallotutit, ei vauvalle kuulu mikään sellainen suuhun..sen jälkeen vauvaa ei voi ainakaan sanoa söpöksi.Pientä rajaa, haloo?!
Ei kaikkien vauvojen tarvi olla söpöjä ja voihan rokimmaltakin näyttävä lapsi olla sulonen. :) Meidän jätkälle ainakin nuo pääkallojutut sopii, mut mieleistä pääkallotuttia ei o tullu vastaan tai sit on ollu hintaa liikaa.
 
Ihme kireepipoja täällä :LOL:

Tuo Designtorget-liike löytyy muuten Tukholman keskustasta Sergelintorilta (lähellä Åhlensin tavarataloa) :) Nakitat vain jonkun risteilevän kaverin käväisemään ko. liikkeessä ;) Tarkennuksena vivelä et siinä talossa taitaa lukea Kulturhuset ja tuo liike sen pohjakerroksessa. Nyt kun tätä kirjoittelin niin tuli ihan sellainen fiilis niin kuin olisin muuten nähnyt saman liikkeen täällä Helsingin sanomatalossa...tästä en mee kyl takuuseen ja nyt kutsu käy, joten en ehdi googletella :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Lehdessä oli juttu jostian ruottalaisesta liikkeesta ja siinä oli kuvassa ihanat pääkallotutit, tietääks kukaan saiskohan noita mistään täältä koto Suomesta tai onks tolla liikkeellä nettimyyntiä?
www.sisukas.net

tuolla oli ainakin pääkallo tutteja sekä pulloja ja tuttinauhoja... sekä hyvin veikeitä vaatteita...
ihan laidasta laitaa...
itse tilasin bodyn tuli pyllyn alla...


 
alkaa menee jo yli... eikö se ole jokaisen oma asia minkälaiset tutit lapsensa suuhun laittaa... mä en nyt tiedä mutta mun mielestä on ihan kiva kun alkaa kaikille olla jotakin... en mäkään nyt lasta päästä varpaisiin pukisi pääkalloihin... mutta muutama erilainen "yksityiskohta" on ihan kiva ajatus...
 

Yhteistyössä