Pääkaupunkiseudun äidit!

pulttis pikana
jospa mä nyt pääsisin mukaan.
pitää katsoa että miehellä ei ole päivystystä silloin, tämä kuu pitäisi olla turvallinen kuukausi, joten päiväehdotuksia vaan?
mielellään loppu kuusta päin, seuraavat 2 v-loppua on jo ohjelmaa.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 16:17 pulttis pikana kirjoitti:
jospa mä nyt pääsisin mukaan.
pitää katsoa että miehellä ei ole päivystystä silloin, tämä kuu pitäisi olla turvallinen kuukausi, joten päiväehdotuksia vaan?
mielellään loppu kuusta päin, seuraavat 2 v-loppua on jo ohjelmaa.. :D
Ja meillä sitten silloin 23.-24. viikonloppuna ohjelmaa, että silloin mä en ainakaan pääsis, ja haluisin kyllä mukaan :D. On nääs Mikaelin synttärit lauantaina (äitin pienestä tulee taapero) ja sunnuntaina sit Mikaelin kummitädin rippijuhlat. Että kakkua saa syödä niin paljon, että yököttää :).

Mutta kaikki muut viikonloput mulle käypi, myös lokakuun puolella :).
 
Mä olen messissä, jos ei mene sellaiseksi soutamiseksi ja huopaamiseksi, kuin näiden viimeisten kanssa. Eli jos sovitaan päivä ja ne tulee kenelle sitten sopii.
Mulla ei ainakaan näillä näkymin ole vkl suunnitelmia tälle kuulle, eli mikä tahansa päivä käy =)
 
Täällä ihan uus palstalainen :wave: .En oo koskaan siis ollu tapaamisissa, mahtuuko uusi tuttavuus joukkoon :whistle: ?Mulla käy vasta lokakuussa tapaaminen, olen nyt saikulla, enkä saa paljoa kävellä.Mut, jos tapaatte jo nyt syyskuussa, ni tuun sit seuraavaan tapaamiseen mukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 15:19 Jenna kirjoitti:
Täällä ihan uus palstalainen :wave: .En oo koskaan siis ollu tapaamisissa, mahtuuko uusi tuttavuus joukkoon :whistle: ?Mulla käy vasta lokakuussa tapaaminen, olen nyt saikulla, enkä saa paljoa kävellä.Mut, jos tapaatte jo nyt syyskuussa, ni tuun sit seuraavaan tapaamiseen mukaan.
Taitaa mennä lokakuulle tapaaminen jokatapauksessa, ei noita viikonloppuja enää niin tässä kuussa oo :). Joten tervetuloa vaan mukaan :D.<br><br>
 
riikka-78 laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 17:11 Jenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 16:16 Chantilly kirjoitti:
No just... Mä en nyt siis taaskaan pääse silloin 14. päivä, kun siskon pojalla on ristiäiset.
Onnistuiskos mitenkään se seuraava viikonloppu eli la 21. päivä?
Ainaki mulle se passaa :wave:
Mulle kanssa, haluun sut mukaan :D.

Sovittaisko nyt sitte se 21. päivä ja ne tulee, jotka pääsee?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 18:06 riikka-78 laiskana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 17:11 Jenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 16:16 Chantilly kirjoitti:
No just... Mä en nyt siis taaskaan pääse silloin 14. päivä, kun siskon pojalla on ristiäiset.
Onnistuiskos mitenkään se seuraava viikonloppu eli la 21. päivä?
Ainaki mulle se passaa :wave:
Mulle kanssa, haluun sut mukaan :D.

Sovittaisko nyt sitte se 21. päivä ja ne tulee, jotka pääsee?

Kiva! :D
Olen siis messissä! :wave:
 
Jep, eli merkkaan kalenteriin ton 21.pvä.NE tosiaan tulee, ketkä pääsee.Varmaan aika mahdotonta sopia sellasta päivää, joka kaikille kävis.
Mennään vaan santa fe`hen.Kerran oon siellä käyny syömässä, ja ruoka vei kyl kielen mennessään :LOL:
 
Mulle sopii, et käydään jossain drinkillä ennen syömään menoa.Tai voidaanhan me varmaan ottaa Santa Fe`ssäkin drinkit sillä aikaa, ku valkataan ruokalistalta purtavaa.
Ja, mihin aikaan me nähtäs? Oisko jotain 18.00 tai 19.00 pintaan sopiava aika?
Hih,rupes jo jänskättää,kun en oo aiemmin ollu näis tapaamisissa, mut eiköhän se juttu ala siitä luistamaan :whistle:
 

Yhteistyössä