Pääkaupunkiseudun äidit!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:55 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:42 PulttiBois kirjoitti:
\Mut saithan sä extrajädet :LOL: . Ja vielä ilman extraveloitusta :D.
et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperä :whistle: :D
Hehee :D. Mut oisithan sä voinu kertoa, et jätit syömättä sen jäden :).

[/quote]

ja sen :x banaanin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:58 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:55 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 12:42 PulttiBois kirjoitti:
\Mut saithan sä extrajädet :LOL: . Ja vielä ilman extraveloitusta :D.
et olisi kertonut, nyt kaikki tietää et oon herkkuperä :whistle: :D
Hehee :D. Mut oisithan sä voinu kertoa, et jätit syömättä sen jäden :).
ja sen :x banaanin :whistle:

[/quote]

Joo :). Eli et oikeesti oo herkkuperä :D.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:05 Keittiönoita kirjoitti:
Kiitoksia kaikille seurasta :wave: :wave: Menikö teillä yöelämään lähteneillä valomerkkiin asti?
ehei.
minä ja zizilisko oltiin viimeisiä- tai minkäkin lähdin jo klo 00.15 aikaan ja zizilisko jäi kavereita odottamaan sinne.
eli tosi aikaisin olin kotona :whistle:
ja muut sitä ennen jo :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:09 Chantilly kirjoitti:
Kiitos kaikille seurasta myös mun puolesta! Oli kiva ilta! Me lähdettiin Fiyzan kanssa kotiin joskus puolenyön pintaan. Olo on mainio, ei krapulaa! :D Tosin kurkusta ei sitten kuulu kuin pientä pihinää... :whistle:
Ja me lähdettiin Veeran kanssa samaa matkaa :). Just ehdittiin siihen dösään, ettei tarvinu puolta tuntia seuraavaa oottaa :). Yhdeltä olin jo suihkussa käyny kotona :D.
 
DakotanEmo
kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä :LOL:

Meilä meni kyl aamuyöhön asti :eek: Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:
kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä :LOL:

Meilä meni kyl aamuyöhön asti :eek: Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla :). Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:26 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:
kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä :LOL:

Meilä meni kyl aamuyöhön asti :eek: Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla :). Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...
mä taasen sain juosta junaan, muuten olisi tullut ankea odotus rautatieasemalla yksin- :whistle:
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:30 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:26 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 14:18 DakotanEmo kirjoitti:
kas, asutaan ihan vastakkainkin vielä :LOL:

Meilä meni kyl aamuyöhön asti :eek: Oltaisko joskus 4 aikaan oltu vasta kotona kun ol onkelmia tuon kuletuksen suhteen. Hajuakaan ollut noista yöbusseista :headwall:
Meilläkään ollu aikatauluista tietoa, lähdettiin sillä periaatteella et venataan ulkona paitsi jos bussi lähtee nenän eestä ni mennään taksilla :). Noh, onnistuneesti ehdittiin kai minsa istua bussissa ennenku se lähti, että hyvä ajotus meillä...
mä taasen sain juosta junaan, muuten olisi tullut ankea odotus rautatieasemalla yksin- :whistle:
Oiskohan niitä junia miten mennyt? Meinaan että sleepyhead tuli meille yöksi kun myöhästyi bussista ja sit me mentii johoki bussiin josta jäätii vallilassa pois ja taksilla loppumatka, likat viksuna tosiaan
:headwall: :ashamed:
 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:09 Chantilly kirjoitti:
Kiitos kaikille seurasta myös mun puolesta! Oli kiva ilta! Me lähdettiin Fiyzan kanssa kotiin joskus puolenyön pintaan. Olo on mainio, ei krapulaa! :D Tosin kurkusta ei sitten kuulu kuin pientä pihinää... :whistle:
Vai mainio olo?Minä heitin laatat aamulla 6.30 aikaan. :whistle: :snotty: tuli pois ne pähkinät mitä söin.Ilta oli kiva ja oli kiva tavata teitä. :D
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:48 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:43 DakotanEmo kirjoitti:
Haudi!
Mites mites ne pikkujoulut? Mää meinasin että weeruskassa on tosi hyvää ruokaa ;)
Eikö se ole Alppiharjussa? Mieluummin joku paikka keskustassa. :whistle:
Juup, lintsin kulmilla :D

Mitenkäs ois

http://www.ravintolaopas.net/amigo/

TAI

http://www.ravintolaopas.net/grandegrill/index.asp?newsClassID=31&newsID=&companyID=&lang=fi#38921

Manala?<br><br>
 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 17:55 DakotanEmo kirjoitti:
Juup, lintsin kulmilla :D

Mitenkäs ois

http://www.ravintolaopas.net/amigo/

TAI

http://www.ravintolaopas.net/grandegrill/index.asp?newsClassID=31&newsID=&companyID=&lang=fi#38921

Manala?
Nuo molemmat käy. =)
 

Yhteistyössä