Päijät-Hämäläisiä leikki-ikäisten YLI nelikymppisiä äitejä...

Itselläni on 2 ja 5 vuotiaat pojat kotona, eskari, pari teiniä ja kolme aikuista lasta. Olen supertavallinen ompelua, lastenvaatteita, eläimiä, leipomista ja perhettä harrastava nainen.
Olis ihanaa saada shoppailu-, puistoilu-, retkeily-, kyläily-, jutteluseuraa edes sillointällöin:)
 
Hei ikäneito
Minä olen kolmatta lastani odottava 40+ äiti. Kaksi vanhempaa lastani ovat jo isoja (20v ja 17v) ja nyt ihmettelen uudelleen tätä äidiksi tulemista.
Olisi kiva kuulla kokemuksiasi ja vaihtaa kuulumisia.
Saat minuun yhteyden s-postilla MAries10@luukku.com tai tämän foorumin kautta.
 
Hei ikäneito ja MAries10!
Täällä kanssa yksi viidettä lastani odottava 40+ äiti, aijemmat lapseni ovat iältään 13v, 6v, 4,5v ja 1,5v. Minusta olisikanssa mukava jakaa ajatuksia kanssanne ja ehkä myös tavatakin joskus :)
 
Hei äiskä-73. Missä vaiheessa sinulla on tämä viides odotus? Itselläni viikko 18 menossa. Raskaus edennyt hyvin tähän saakka, mutta tuleva synnytys jännitä jo nyt ja se, kuinka sen loppuraskauden tulee jaksamaan.
 
Hei äiskä-73! Laitoin just MAriesille viestiä, että voitais joulun jälkeen suunnitella tapaamista ja kattoa josko meistä seuraa toisillemme:) Jos sinua kiinnostaa niin laita säpöä pukelo@netti.fi

ps. Meillä pojat syntyneet 12/11, 3/09, 2/07 ja 9/00 eli aika samanikäistä porukkaa löytyy:)
 

Yhteistyössä