Päivän hyvä uutinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persuilla 17 kansanedustajaa joista ainakin kahdella on tuomio seksuaalirikoksista, mut mitäpä siitä mamuista seksuaalirikollisia on 0.3 % niin toki tuon päälle 10% voi persuille anteeksi antaa
 
vierailija
Mut persuja jotka otta nää listoilleen = hyväksyvät asian, saavat sun äänen?
Ja mä en hyväksy yhtäkään murhaajaa tai raiskaajaa toisin kuin eräät
Missä minä sanoin antavani Hakkaraiselle tai kenellekään rikolliselle ääneni? Montakos rikollista demareilla on? Entä vihreillä? Saavatko he sinun äänesi?
Kerro yksikin murhaaja tai raiskaaja joka on Perussuomalaisten ehdokkaana?
 
vierailija
Niin ja montakos tuomittua rikollista olikaan vihreiden ja demarien ehdokkaana? Entä meinaatko antaa ääntäsi heille? Entä se murhaaja joka tappoi vanhan naisen ja hänen koirat, oli kokoomuksen listoilla...annatko silti äänesti kokoomukselle?
Kerroppa tuomitut raiskaajat muista puolueista?

Tuo murhaaja ei ollut kansanedustaja, ei edes ehdokas, enkä äänestö kokoomusta.
 
vierailija
Kerroppa tuomitut raiskaajat muista puolueista?

Tuo murhaaja ei ollut kansanedustaja, ei edes ehdokas, enkä äänestö kokoomusta.
Eli sun mielestä muut rikokset ovat sallittuja? On siis olemassa ns. parempaa rikollisuutta? Älä nyt viitti iso ihminen venkoilla, hyväksyisitkö siis muut rikokset myös Perussuomalaisille? He siis voisivat tehdä rikoksia kunhan tekevät samoja rikoksia kuin demarit tai vihreät? Niputat siis kaikki Perussuomalaiset yhden ihmisen rikoksista samaan nippuun?
 
vierailija
Rikoksista tuomittuja on varmasti monessa puolueessa ehdokkaina. Oleellista kuitenkin on sekin, miten ovat rikoksensa suhtautuneet. Esimerkiksi Hakkarainen vähätteli rattijuopumustaan ja kortinnenetystään. Eli hänen mielestään oli väärin, että sai lainmukaisen tuomion rikoksestaan. Hyvin vaarallista esimerkkiä näytti kansanedustajana, varmasti kukaan, joka on omaisensa menettänyt rattijuopon takia, ei unohda tätä murhan yritystä. Toivottavasti ei kukaan muukaan täysijärkinen. Myöskin Persujen suhtautuminen puolueena ko. asiaan oli vähättelevää.

Ja kyllä tämä koskee muidenkin puolueiden suhtautumista ehdokasasetteluun ja ehdokkaiden tekemisiin. Henkilökohtaisesti ymmärrän, että ihminen voi tehdä virheitä ja jälkeenpäin katua tekemisiään ja ottaa opiksi tekemisistään, persuissa suhtautuminen on aina ollut vähättelevää ja on isot ihmiset itkeneet lehtienpalstoilla, kuinka heitä vainotaan. Kyllä syy on aina heidän kohdallaan ollut vain omassa ja puolueen käytöksessä.
 
vierailija
Näytä mulle ne lehtijutut missä vihreät tuomitsevat heidän kansanedustajien tekemät rikokset, näytä samalla demareidenkin?
En kannata vihreitä enkä demareita. Miks mun tarvitsisi ne sulle näyttää, kun tässä ketjussa puhutaan persuista ja heidän kannatuksen alamäestä tulevissa vaaleissa. Pysytään asiassa.

Jos nyt kuitenkin haluat tietää mielipiteeni kysymykseesi, niin varmasti myös mainituista puolueista löytyy selkärangattomuutta rikosten tuomitsemisessa. Kuitenkin tässä ketjussa kyse oli persuista ja siksi perustelin miksi nimenomaan persuja en itse kannatta. Mun mielestä rikos on aina tuomittavaa, ei vain silloin kun siihen syyllistyy maahanmuuttaja.

Ja jos mietitään mihin rikoksiin maahanmuuttajat syyllistyvät eniten, en usko, että seksuaalirikokset on numero yksi. Luulen, mitään faktaa tästä ei itselläni ole, että eniten löytyy "etelä" ja "itä" suomalaisten liikennerikoksia, joihin saattaa liittyä myös veropetos, kun asutaan käytännössä vakituisesti Suomessa, mutta auto ei ole rekisteröity Suomeen, kun osoite löytyy Virosta, Latviasta, Liettuasta tai Venäjältä. Näihin todella liikennettä vaarantaviin kuljettajiin sekä verotulojen menetyksiin ei tunnu mikään puolue kiinnittävän huomiota.
 
vierailija
Ja jos mietitään mihin rikoksiin maahanmuuttajat syyllistyvät eniten, en usko, että seksuaalirikokset on numero yksi. Luulen, mitään faktaa tästä ei itselläni ole, että eniten löytyy "etelä" ja "itä" suomalaisten liikennerikoksia, joihin saattaa liittyä myös veropetos, kun asutaan käytännössä vakituisesti Suomessa, mutta auto ei ole rekisteröity Suomeen, kun osoite löytyy Virosta, Latviasta, Liettuasta tai Venäjältä. Näihin todella liikennettä vaarantaviin kuljettajiin sekä verotulojen menetyksiin ei tunnu mikään puolue kiinnittävän huomiota.
Ongelma minkä sinä tunnut missaavan nyt täysin näissä asioissa on se, että Venäjä/Viro/Liettua akselilta harvemmin tullaan Suomeen hakemaan turvapaikkaa ja vasta sitten syyllistytään rikoksiin. Vähättelet tänne turvapaikkaa hakeneiden rikoksia ja sievistelet numeroita, mutta faktaa on se että suomalaisia yleisesti ottaen loukkaa se miten tätä maata hyväksikäytetään. Meillä ON jo omastakin takaa rikollisia, miksi haalia heitä vielä muualta lisää? Perussuomalaisia ei edes tarvittaisi, jos päättäjät löytäisivät munansa sieltä jostain selkärangan seurasta, mutta koska näin ei ole niin sen takia on hyvä että edes yksi puolue ajaa suomalaisten turvallisuuden puolesta.
 

Yhteistyössä