pärjääkö vauva...

  • Viestiketjun aloittaja Erika -81
  • Ensimmäinen viesti
Erika -81
Meillä on laskettu aika parin viikon päästä ja ajattelin, että pärjääkö vauva tällä vaatetuksella, kun tullaan sairaalasta kotiin. Tarkotus olis sille laittaa päälle: body, housut, college-puku, sukat, villasukat,sellaset töppöset, kypärälakki,paksu pipo,fleece tumput ja toppapuku?!? Ja jos on oikein kylmä niin viltti vielä päälle. Kertokaa nyt te jo lapsia saaneet, kun minä täällä esikoistani odotan ja jotkut perusjututkin on ihan hakusessa. Tai ei siis kenties luota omiin kykyihinsä, että osaa pukea oman lapsensa :whistle:
 
auri74 harmailee
kyllä varmaan riittä.. itse oon pakannut samanoloisen varustuksen helmi-vauvalle. Laitoin vain lisäksi harson matkaan, että voin laittaa sen turvakaukalon aurinkolipasta roikkumaan ns kasvojen suojaksi jos on kova pakkanen, niin ei kylmä ilma iske ihan suorilta pienen kasvoille.
 
Minusta tuo on liikaa. Ottaen huomioon, että kaikki vaatteet ovat usein vastasyntyyneelle liian isot. Ja jos pukee kaiken tuon, jaj kaikki on isoa, niin jo tulee vaaville tönkkö olo. Se ei raasu pysty liikkumaan sitten senkään vertaa..
Voisiko jonkun vaatteen korvata vaikka vain viltillä johon käärit vauvan?
 
Eiku anteeksi! Luin väärin :ashamed:
Luin että laitat fleecen ja sen päälle vielä toppapuvun. Mutta siinä lukikin fleecelapaset! :whistle:

Joten nyt kuulosti tuo listasi jo ihan hyvältä =)

ANTEEKSI :ashamed:
 
Janita2
ja kannattaa muistaa että autossa kun matkustaa niin saattaa tulla kuuma....eli hiukan löyhätä haalarin vetoketjua kun auto on lämmin....
siis jos on pidempi kotimatka.
 

Yhteistyössä