Pahin loukkaus jonka olet saanut?

  • Viestiketjun aloittaja JJS
  • Ensimmäinen viesti
sunflower20
No, omalta mieheltä tulee kuultua hienoja sanoja harva se riita. Jotain h*ora, saatanan läskipää, v*tun ämmä ym ym. Mitä näit nyt on.
Ehkä kuitenkin pahin on se, että sanoo suoraan, että toivois että häviäisin tästä maailmasta, kaikilla olisi silloin paremmin asiat.
Ihan jees parisuhde... toimiva ja tukea-antava!
 
Mailis
Kuulostaa ehkä muista hauskalta, mut sain baarissa kysymyksen: "Onnea! Ootko raskaana?" Kyselijä oli itse kännissä ja baarissa raskaana olevan vaimonsa kanssa. Mulla silloin oluttuoppi kädessä ja istuin lösässä. Oikeasti maha ei ole KAMALAN paha vaikka ei ihan teinitimmi olekkaan. Loukkas eniten se, että jätkä kuvitteli mun dokailevan raskaana :(
 
...
Mieheni loukkasi minua. Jouduin viikoilla 40+ synnytyksen käynnistykseen. Osastolla vierähti melkein viikko ennen vauvan syntymää. En saanut nukuttua kun oli selkä kipeä, jatkuvasti supisteli, äänet yms. (olen herkkäuninen). Sanoin miehelle, että kun ois mahdollista saada kunnon sänky ja hyvät unet, muuta en haluais. Mies vaan tokaisi, että et sä olis siihenkään tyytyväinen. Tuo loukkasi minua niin syvästi, että en varmasti ikinä unohda noita sanoja. Varmasti myös hormonit vaikuttivat reaktiooni, mutta olisin hieman odottanut mieheltä hienovaraisempaa käytöstä tuossa tilanteessa. :(
 
<3
Mies joka oli mulle paras seksikumppani ikinä, sanoi että olen huono pano:( Ja hänen kanssaan tuli kokeiltua vaikka sun mitä mieleen tulee, niin en vieläkään ymmärrä mikä musta niin huonon sitten teki. Siitä tuli kyllä tosi paha mieli, että miten tuollainenkin yhteinen tekeminen voi olla toisen mielestä niin erilaista kuin toisesta.
 
vieras
Ihan menee asian vierestä, mutta mitä ihmeen urpoja teillä on miehinänne, kun tuollaisia latelevat?!?! Ei tulis mieleenkään katella/kuunnella omassa kotonaan/parisuhteessaan tuollasia kommentteja!!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pari kaveria kännissä laittoi yhdessä viestin, että syöpäpotilaat kuolevat ennemmin tai myöhemmin.

Helvetin kivaa syövän sairastaneelle ihmiselle. Vaikka tuossa olikin takkua ennen tuota, mutta jotakin rajaa kuitenkin.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan menee asian vierestä, mutta mitä ihmeen urpoja teillä on miehinänne, kun tuollaisia latelevat?!?! Ei tulis mieleenkään katella/kuunnella omassa kotonaan/parisuhteessaan tuollasia kommentteja!!
Oikeassa olet.
 
Minä olen loukkaantunut eniten siitä, kun menin päivähoidon ohjaajan luokse keskustelemaan hoitopaikasta lapselle. Oma jaksaminen oli todella lujilla lapsen kanssa ja olisin kaivannut hoitopaikkaa, että voisin edes joskus huokaista. Ohjaaja totesi, että ihan tavallinen lapsihan tuo näyttää olevan ja että ongelma on siinä, että vertaan lasta rauhalliseen esikoiseeni.

Kävin sitten tänään kysymässä lausuntoa lääkäriltä vammaistukea varten - ja tosiaan saan sen. Että sellainen tavallinen lapsi...
 
Katriina
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan menee asian vierestä, mutta mitä ihmeen urpoja teillä on miehinänne, kun tuollaisia latelevat?!?! Ei tulis mieleenkään katella/kuunnella omassa kotonaan/parisuhteessaan tuollasia kommentteja!!
Oikeassa olet.
Sanottakoon kuitenkin se etta vaikeampaa on lahtea jos on lapsiakin vaikka mies ois kuinka "julma" sanoissaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan menee asian vierestä, mutta mitä ihmeen urpoja teillä on miehinänne, kun tuollaisia latelevat?!?! Ei tulis mieleenkään katella/kuunnella omassa kotonaan/parisuhteessaan tuollasia kommentteja!!
Oikeassa olet.
Sanottakoon kuitenkin se etta vaikeampaa on lahtea jos on lapsiakin vaikka mies ois kuinka "julma" sanoissaan.
Varmasti onkin, mutta kannattaa myös miettiä minkälaisen parisuhteen mallin niille lapsilleen antaa...
 
Grace1982
Kun eräs ex-poikaystävä tuli minua haukkumaan keskellä ostoskeskusta. Minulla oli poiani (silloin 2kk) mukana, niin ex-poikaystävä vain kovaan ääneen kailotti: ''Teit sitten lapsen, jotta saisit rahaa. Naisena on helppo se on helppoa, kun menee vaan sängylle makaamaan.'' Se loukkasi todella paljon, kuinka joku edes kehtaa sellaista sanoa. Eniten kuitenkin siinä loukkasi se, että olisin tehnyt lapseni muka rahan takia.
Onneksi sain hillittyä itseni ja olin juuri ja juuri kuin viilipytty. Sisällä tunsin niin suurta vihaa koko henkilöä kohtaan, että olisin voinut vaikka iskeä vyön alle.

 
Ninni
Rakkaan äitini suusta pahimmat: Huora, hutsu ym., huono äiti kun imetys ei onnistunut, teininä kaikkea mahdollista ilkeää ulkonäöstä:rumat jalat, huono ryhti, liian lihava(=NORSU)vaik olin normaalipainoinen

Ainii ja uhkailut et lähettää mut lastenkotiin ja valittelut kun lapsesta ei voi ottaa "avioeroa" kuten ex-miehestä(isästäni)
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Rakkaan äitini suusta pahimmat: Huora, hutsu ym., huono äiti kun imetys ei onnistunut, teininä kaikkea mahdollista ilkeää ulkonäöstä:rumat jalat, huono ryhti, liian lihava(=NORSU)vaik olin normaalipainoinen

Ainii ja uhkailut et lähettää mut lastenkotiin ja valittelut kun lapsesta ei voi ottaa "avioeroa" kuten ex-miehestä(isästäni)
Voi kamalaa :hug:





 
vieras
Äidin suusta kuullut totuudet;
Olin huora kun sain antibioottikuurin jälkeen alapäähän hiivan. Olin huono ja idioootti kun sain esim. 9 + matematiikan kokeesta. Olin läski rintainen kun rinnat kasvoivat C-kuppi kokoon. Tappaa minut pitäisi ja puukon kanssa juoksi perässäni. Onhan näitä.
 
Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Rakkaan äitini suusta pahimmat: Huora, hutsu ym., huono äiti kun imetys ei onnistunut, teininä kaikkea mahdollista ilkeää ulkonäöstä:rumat jalat, huono ryhti, liian lihava(=NORSU)vaik olin normaalipainoinen

Ainii ja uhkailut et lähettää mut lastenkotiin ja valittelut kun lapsesta ei voi ottaa "avioeroa" kuten ex-miehestä(isästäni)
Voi kamalaa :hug:
Kiitos! Pahalta tuntuu vieläkin. Pahimmista itsetuntoongelmista oon selvinnyt ja nyt masennuslääkkeen voimalla elämä maistuu ihan hyvältä nykyisin :)

Ikinä en omalle lapselleni samaa tekisi.

Pahinta tuossa äitini käytöksessä oli se, että itse lapsena ja kerkkänä teininä uskoin että olen huono, ruma, lihava, ym.ym
Nyt aikuisena tajuan että olen aina ollut ihan OK. Vikaa äidillä päässä...

 
tytönjapoikienmamma
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pari kaveria kännissä laittoi yhdessä viestin, että syöpäpotilaat kuolevat ennemmin tai myöhemmin.

Helvetin kivaa syövän sairastaneelle ihmiselle. Vaikka tuossa olikin takkua ennen tuota, mutta jotakin rajaa kuitenkin.

Miten joku voi sanoa noin?
 

Yhteistyössä