Pahoinpitely, teenkö ilmoituksen?

  • Viestiketjun aloittaja hakattu
  • Ensimmäinen viesti
hakattu
Tänään käräjäoikeuden päätöksellä pahoinpitelijä tuomittu sakkoihin ja korvauksiin.
Myös oikeudenkäyntikuluni joutuu korvaamaan.
Oikeus voitti! Olen huojentunut ja helpottunut!
 
hakattu
Olen niin onnellinen tästä päätöksestä!
Todistelin rehellisesti ja minun ei tarvinnut edes lukea kuulustelupöytäkirjoja asian tiimoilta.
Mahtava juttu, että oikeus kohdallani voitti käräjäoikeudessa.
Ja jos vastaaja valittaa hoviin, niin siitä vaan, olen tarvittaessa valmis todistelemaan myös siellä!
 
Rob
Naista ei saa ikinä lyödä ellei nainen itse ole ansainnut sitä. Näitä ovat esim. tilanteet joissa koti ei ole siivottu ja lämmin ateria pöydässä kun mies tulee kotiin tai seksistä kieltäytyminen. Jos nainen tietää paikkansa, ei laiminlyö velvollisuuksiaan eikä käyttäydy uppiniskaisesti ei väkivallastakaan ole pelkoa.
 
hakattu
Naista ei saa ikinä lyödä ellei nainen itse ole ansainnut sitä. Näitä ovat esim. tilanteet joissa koti ei ole siivottu ja lämmin ateria pöydässä kun mies tulee kotiin tai seksistä kieltäytyminen. Jos nainen tietää paikkansa, ei laiminlyö velvollisuuksiaan eikä käyttäydy uppiniskaisesti ei väkivallastakaan ole pelkoa.

En nyt ymmärrä yhtään mihin tämä asia liittyy. Mistään tämmöisestä ei ollut kohdallani kyse.
Miten selität, että minut hakattiin???
 
harmaana nyt
hyvä että oikeus voitti. itse jouduin eron jälkeen ex:n pahoinpitelemäksi. käräjäoikeus tuomitsi. mutta ex valitti hovioikeuteen. siellä istuttiin pari vuotta sitten. tuomion sai.
aikooko syytetty valittaa hoviin?
 

Yhteistyössä