Paino ku ei vaan taho tippua

odo
Nyt kaivattais hyviä vinkkejä, eli siis onko kukaan saanu tiputettua painoa syömällä kuitenki normaalisti. Tykkään liikkumisesti hirmuisesti, melkein päivittäin vaunulenkillä käyn, 3x viikossa kuntosalilla jossa teen tehotreeniä (pulssi korkealla kokoajan) ja vielä 2xvk body pump. Näin on menty vuoden alusta asti, mutta painossa ei muutosta! :/ Syön normaalia kotiruokaa enkä herkkujakaan ole enää syöny. Joudunko nyt vaan alottaan sitte sen Jutan gofatgo dietin? Turhauttaa! :/
 
Mulla putosi paino helposti n.6 kg ihan sillä, että lopetin leivän, perunan ja pastan sekä riisin syönnin. Lisäsin kasvisten määrää, ja käytän ruuanlaittoon voita ja oliiviöljyä. Juon kolme litraa vettä päivässä. Alku oli hankalaa päänsärkyineen ja muine vieroitusoireineen, mutta sen jälkeen olo on ollut aivan mahtava. Enkä koe, että joutuisin enää luopumaan mistään, tästä on tullut tapa syödä.

Parasta on se, ettei tarvitse laskea kaloreita eikä miettiä, miten paljon liikkuu ja kuluttaa päivässä. Syö sen verran, ettei ole nälkä, verensokeri pysyy tasaisena. Jokaiselle tietysti sopii oma juttunsa, tää oli sopiva mulle :)
 
Itse kävin myös Bodypump tunnilla kerran kaks viikos ja sitte tietenkin paljon kävelyä vaunujen kans. Ei tippunu paino toivutuilla odotuksilla eli siis totta se oli, että paljon se on syömisestäkin kiinni kuin laihtuu. Otin avuksi tuon ohjelmastakin tutun Mitä on Konjak-laihdutusvalmiste? | HYVÄ OLO.COM
Se oikeesti vie ruokahaluja ja pitää vatsan täytenä, ei tule syötyä niin paljoa. Joskus tuntuu, että se turvottaa niin, että maha tosiaan näyttää isolta vaikka ei ole juuri mitään syönytkään... se on vähän hassua ton käytössä. Mutta, kuitenkin paino on laskenu monta kiloa, eikä ole edes kallis laihdutustuote.
Liikunta on toki tärkee pitää ohjelmassa aina, siitä saa hyvän mielen ja pääsee vähän itsekseen käymään jossakin.
 

Yhteistyössä