Painoarvio rv24

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Mikä teillä on ollut vauvan painoarvio raskauviikolla 24. Kun meidän vauvelilla se on 743g ja veikkaavat vauvasta yli nelikilosta, miten tälläiset arviot pitää yleensä paikkansa?
 
Ja kuopus meillä oli 4D ultrassa rv 22+6 560g ja kasvoi silloinkin hienoa keskikäyrää.
Painoi syntyessään kumminkin 4630g.
Sanoisin, että eipä nuo arviot kerro noilla viikoilla mitään...
( Meilläkin muutama päivä ennen kuopuksen syntymää sanottiin ettei yli neljäkiloinen ole arvion mukaan, mutta muutama tuntía ennen synnytystä painoarvio ultralla olikin 5,1kg...)
 
Mä olen sen takia huolissani, kun kakkosesta mulle annettiin painoarvioita pitkin loppuraskautta (raskausdiabeteksen takia ravasin ultrassa) ja joka kerta ne vaan kasvoi (la:na siis). Viimeisin annettiin rv40+0 ja oli 4,2kg. Tyttö syntyi 2 päivää myöhemmin ja painoi 4,13kg eli meni arvio todella lähelle. Kätilö arvio synnytyksessä käsin 4,4-kiloiseksi, mutta se onneksi meni hieman pieleen :)

Nyt siis mietityttää se, että kun nyt jo tässä vaiheessa mulla on toi arvio la:na noin korkealla niin jos se nousee kuten edelliselläkin kertaa niin 5-kiloistahan mä joudun tässä sitten maailmaan puskemaan...
 

Yhteistyössä