Paljonko miehesi tienaa?

  • Viestiketjun aloittaja Köyhän vaimo
  • Ensimmäinen viesti
pikkutypyn äiti
Mun avomiehellä jää 2600 käteen kuussa, mutta hän tekee jatkuvasti ylitöitä, on väsynyt ja yhteistä aikaa ei juuri ole, joten eipä ole sen arvoista :/. Pakko on kuitenkin töitä paiskia, koska rahat ei silti meinaa riittää vaikka mitään ylimääräistä ei ostaisikaan!
 
kahden mami
Mieheni tienaa n. 1500 ? normaalisti, siis se on vaan keskiarvo, joskus tonnin ja joskus hyvinä aikoina jopa kaksi. Tavallaan tulospalkkaista työtä.
Ja tiukkaa on, talot ja autot ostettu ja minä kotihoidon tuella. Penniä venytetään! :(
 
Mieheni tienaa n. 2000e/kk.. mutta on niitä laskujakin ja pientä järjestelyjä vaatii kun minä olen niin nuori ja vasta valmistumassa, että saadaan homma pyörii ja minä saisin kunnon töitä valmistumisen jälkeen :)
 
Meitsi
Mies on yksityisyrittäjä ja rahaa tulee 0-3000 euroa/kk. Kaksi viimeisintä tilinpäätöstä on ollut miinuksella eli periaatteessa tienaa 0 euroa/kk verotettavaa tuloa. Mun kotihoidontuella ja nykyään mun palkalla, josta jää käteen 1900 euroa eletään. Usein mua ottaa päähän se sohvalla makaava, köyhä yksityisyrittäjä...
 
Pamsu
Keskiportaan päällikkö, lähemmäs 3000 euroa. Miehellä on liukuva työaika, mutta hän ei saa erikseen korvausta ylitöistä (eli on myynyt ylityöt hintaan 500 euroa/per kuukausi). Matkakuluista lisäksi 700-1000 euroa per kuukausi. Itse olen myös töissä tällä hetkellä, mutta kohta jään äippälomalla. Hyvin pärjätään.
 

Yhteistyössä