Paljonko miehesi tienaa?

  • Viestiketjun aloittaja Köyhän vaimo
  • Ensimmäinen viesti
leveästikö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 05:03 Hyvää Joulua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:27 tammitar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:09 sanskuu kirjoitti:
Miehellä jää käteen 2000 e kk ja mulle 1400 e käteen kk
ONNEKSI OLKOON!SAMAT RAHAT MEILLÄ ,miehelle jää n.2200e ,minulle se 1400 ja rapiat.........tiukkaa on kun asuntolaina,autolaina,opintolaina ja muutakin lainaa...ilman lainoja tilanne olisi tosi hyvä.2lasta....matkusteluja turha haaveilla.Mutta toimeen tullaan nippanappa. :\|
Sen siitä saa kun ottaa asuntolainaa...Lainaa ei kannata ottaa jos haluaa elää kunnolla! Kyllä noilla tuloilla kävisi vaikka ulkomailla joka toinen kuukausi! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Meillähän ei tienata!
Ööö, no milläs teikäläiset maksaa asumisen? Vai meinaatko ettei teillä ole asumiskuluja ollenkaan? Ai niin, mutta kyllähän se sossu maksaa... Eipä tartte ite #&%?$!*ä sohvalta nostaa. Ja eikä kyllä käydä ulkomaillakaan joka toinen kuukausi :LOL: :LOL:
 
köyhät lapsiperheet
Voi voi, kyllä on tosiaan köyhää tämä lapsiperheiden elämä. Kaikkien ukot tuntuu tienaavan ihan käsittämättömiä summia ja tiukkaa tekee silti. Kyllä pitäis enemmän tulla tukia yhteiskunnalta!!

Joopa joo. Toivottavasti jengi ei oo tosissaan tähän ketjuun vastannu, koska hurjalta kuulostaa noi teidän juttunne. Jos ette toimeen tuu niin kattokaa peiliin! Meillä mies tienaa "normaalit" 1500e käteen kuussa, ja itse saan hitusen vähemmän. Asuntolainaa maksellaan, samoin autoa, mutta on meillä myös varaa ruokaan ja vaatteisiin. Ja jopa matkoilla käydään suunnilleen kerran vuodessa. Joskus jopa ulkomailla. Lapsia on yksi.

Totta kai aina enemmällekin rahalle käyttöä löytyisi, mutta ei multa nytkään mitään oleellista puutu.
 
vierastelija
Miehellä jää käteen n. 1100e/kk, itselleni n. 140e/kk. Mies töissä, minä tällä hetkellä 1pvänä/vko osa-aikatyössä. Arvostan miestäni, kun jaksaa puurtaa perheemme hyväksi, olisi yhtä rakas, vaikka työttömäksi jäisi! Rahasta tapellaan toisinaan, muttei annetan sen tulla rakkauden tielle.
 
it-enska
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 13:26 Nainen kirjoitti:
Tienaako miehet oikeesti noin paljon enemmän???
Itse olen IT-alalla ohjelmoijana ja käteen jää semmoset 1800 euroa!!!
Nytkö vasta huomasin perus koodareilla on #&%?$!* palkat, siitä ei pääse mihinkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 12:14 joopa joo naiset kirjoitti:
eli lopputulemana tästä voidaan vetää johtopäätös että
täällä palstalle hengailevat naiset elää miehensä rahoilla ja parhaimmat
tienistit eivät ole aiheutuneet koulutuksenn vaan seksi ja kakarojen kautta.

Eikö niin naiset.
Kyllä nainenkin voi osallistua lainan lyhentämiseen, sähkölaskuun ja
autokuluihin- näkis vaan.

Lapsilisänhän kuuluu muijalle, vaikka tarviihan ne lapsetkin lämpöä.

Tätähän se on tasa-arvo.
On ne pienet lapset sen miehenkin lapsia, joten miten nainen elää miehensä rahoilla kun hoitaa yhteistä aarretta kotona :heart:

Bemari on nykyään meilläkin, mutta ukon kun tapasin ja kihloihin mentiin, niin raihnasella Asconalla ne alkuajat ajeltiin :heart: :heart: :heart:
 
Mun miehellä jää kuussa käteen n. 2000-2200 euroa, ihan tavallinen työntekijä, päivätyö. Ite oon kotihoidontuella, meillä on kolme lasta. Asuntolaina, autolaina ja paljon muitakin laskuja kuussa...
 
Masentaa
...jää itelle käteen 1200,-, vaimolle suht. saman verran.
Laskut ja velat vähentäen aikasta plusmiinusnollaa mennään.
Ei olla reissailtu yhdessä ikinä ulkomailla :(

Pitäsi varmaa ettii parempipalkkainen duuni, ollaan kuitenkin suht kovia ammattilaisia.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 14:17 mies kirjoitti:
Voi että pistää vihaksi lukea kun naiset arvottaa miehiä tulojen mukaan.
Tää tasa-arvo on mennyt siihen, että
naiset elää miehen siivellä korkeammalla elintasolla kuin mies itse.

Tunnen monia naisia jotka kikailee mitä milloinkin opiskellaan, maataan kotona ja työökkärissä ym.

Miehet käy raskaissa töissä ja tuo rahat.
Sitten vxxxxtuillaan että eipä hoida mies kotitöitä.

Kyllähän sitä kotitöitäkin tekis jos ei kotona pyörisi jokin mitättömyys joka jaksaa olla kiinnostuntu vain miehen kukkarosta.

Niin ja sitten kinutaan mukulaa ihan vaan sen vuoksi että saadaan mies elatusmaksukoukkuun. Monikohan tästäkin kuvauksesta tunnistaa itsensä.

Epäilen että melko moni.....
No ei ehkä ihan kaikki... Ukko käy raskaassa työssä ja tekee pitkää päivää...minä äippälomalla ja silti saan enempi käteen nettona kuin ukko... Ja ku meen töihin minä saan vielä enempi käteen eikä työpäivän pituus rasita, että sellasta
 
mie
Meillä miehellä jää käteen n.900e/kk, siihen tulee päälle mun äitiyspäiväraha 304e + 100e lapsilisää= 1304e. Hyvin pärjätään, vaikka opinto- ja autolainaakin on... Tietysti pitää välillä laskea rahoja et saa laskut maksettua mutta siihen on tottunu jo aiemminkin. =)
 
justiisa
Meillä ukko hankkii kuukaudessa 3150e/kk + bonukset joita tulee 400-1000e. Hyvä palkka mutta välillä joudutaan senttiä venyttämään kun talossa asuu vanhempiensa lisäksi 7 ihanaa lasta... Laskin varsin oman palkkani kun olen äitiyslomalla ja hupsheikkaa 70 senttiä/h :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:12 justiisa kirjoitti:
Meillä ukko hankkii kuukaudessa 3150e/kk + bonukset joita tulee 400-1000e. Hyvä palkka mutta välillä joudutaan senttiä venyttämään kun talossa asuu vanhempiensa lisäksi 7 ihanaa lasta... Laskin varsin oman palkkani kun olen äitiyslomalla ja hupsheikkaa 70 senttiä/h :LOL:
Aijaa..Säähän ökyrikas oot.. :whistle:
Tolla rahalla ei varmaan paljon shoppailla. :D
 
Tassuttelija
Miehen palkasta jää käteen noin 2500 e/kk, en edes muista bruttoa. Itse olen äitiyspäivärahalla. Vuoden päästä on tarkoitus vaihtaa "vuoroja" eli mies jää lapsen kanssa kotiin kodinhoidontuella ja minä menen töihin, mun netto noin 2200 e/kk.
 

Yhteistyössä