Paljonko painat?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
pituus?
Bmi?
Oletko tyytyväinen vartaloosi?
BMI on melko huono mittari yhtään millekkään. Sitä en seuraisi. Painokaan ei kerro täyttä totuutta. Mittanauha ja peili toimii parhaiten, mikäli ensisijainen kiinnostuksen kohde on oma terveys.

Oma BMI on melko korkea, mutta rasvat 21%. Mikäli seuraisin BMI:tä tai vaakaa, minun pitäisi olla huolissani.

Olen tyytyväinen vartalooni ja voin erinomaisesti. Tunnen itseni hyväkuntoiseksi ja vahvaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
BMI on melko huono mittari yhtään millekkään. Sitä en seuraisi. Painokaan ei kerro täyttä totuutta. Mittanauha ja peili toimii parhaiten, mikäli ensisijainen kiinnostuksen kohde on oma terveys.

Oma BMI on melko korkea, mutta rasvat 21%. Mikäli seuraisin BMI:tä tai vaakaa, minun pitäisi olla huolissani.

Olen tyytyväinen vartalooni ja voin erinomaisesti. Tunnen itseni hyväkuntoiseksi ja vahvaksi.
Kuva tai ei uskota :sneaky:
 
Bmi todellakin on huono vertauskuva sillä lihaskin painaa paljon.
Itse olen pysynyt suunnilleen samoissa mitoissa kuin 19-vuotiaana 48kg. (imetysaikoina paino laski liian alas vaikka söin valtavasti mutta nousi ja tasaantui kun imetys väheni), lisäksi oon havainnut että mun keho toimii jostain syystä vuodenaikojen mukaan,
loka-joulukuussa paino nousee 1-2kg,
tammi-huhtikuun välillä pikkuhiljaa laihdun 1-2kg. Nyt on 47,7kg. Ja pituutta on 159cm.
 
168cm pitkä ja painoa normaalisti 55kg.
Nyt ollaan varmaan kyllä reippaasti plussalla (en oo käyny vaa’alla hetkeen) kun kerään talvirasvoja (niitä ruskeita;)) ettei tuu kylmä!:geek:
 

Yhteistyössä