Paljonko painoa tullut yhteensä raskauden aikana???

Mulla ekasta tuli 13kg ja synnärille jäi jotain 6kg.Ja en ole vieläkään siinä painossa missä haluan..kakkosesta tuli 15kg ja entiset 7kg oli jo pohjalla silloin..ja kakkosesta jäi synnärille 5kg.Joten edelleen kannan mukanani kiloja mitä olen itse hankkinut :(
 
Ekalla kerralla painoa tuli 13-14 kg josta suurin osa loppukuukausina turvotuksena. Lähtöpainossa olin pojan ollessa vajaa 1 v.

Toisella kertaa painoa tuli 11 kg ja 5 kk synnytyksestä painoin 5 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Isokokoinen vauva vei imetyksellä sen mitä isoveljen perässä juostessa ei kuluttanut. Nyt kun imetyksen lopetuksesta on 1 kk, on painoa tullut 2 kg jo takaisin. Pitänee rajoittaa syömistä kun ei enää tarvi syödä kahden edestä.
 
painoa tuli raskausaikana 25 kg ja sairaalaan tais jäädä 15 kiloa, et ei oo vieläkään saatu omaa painoa takas ja synnytyksestä kulunu jo 5 kuukautta, mut eipä toi haittaa ja en olis tehnytkään lasta jos omat mitat olisi tärkeimmät, mutta välillä kyllä ahdistaa kun omat vaatteet ei mene päälle vielä =) mutta jokainen kilo on sen arvoinen!
 
Painoa tuli ekalla 14kg ja 3 viikkoa ja entinen paino saavutettu, 3:ssa viimesessä tuli 10-12kg ja kaikki lähti samoin 3:ssa viikossa. Järkyttävän nopeeta se painon lasku ja olo oli sen mukainen, olisin mielelläni pitänyt kaikki kilot, jotka sain kasattua oottaessani. Valitettavasti minulla on aineenvaihdunta todella vilkas, joten imetys ja jaksaminen kärsi sit siitä.
 
8 kiloa kertyi tasiasesti koko raskauden.Masu kylläkin kasvoi hurjasti viimeiset 2 kuukautta. Kuukaudessa lähti kilot,mutta kroppa kyllä muuttanut muotoaan ja masu pömpöllään kuin olisi raskaana,no näin kotona ollessa tuo ruoka ja namit maistuu liiankin kanssa,joten suunta on ylöspäin,argh
 
Koko raskauden aikana taisi tulla n. 23kg :LOL: omaa tyhmyyttä suurin osa.. :attn: kahden viimeisen kk aikana taisi olla niin ettei tullut "kuin" kilo tai puolitoista! Sairaalaan jäi n.4kg (vaikka tyttö oli melki nelikiloinen) :LOL: Nyt hieman reilu kk synnytyksestä ja painoa lähtenyt n. 13kg... eli kyllä jo ensi vuonna mahdun entisiin vaatteisiini!!! :D :D
 
Paino tuli ekasta sen vajaa 20 kiloa ja sairaalaan tasi jäädä 8 kg ja sain ne kaikki pois ja enemmänkin. Kakkosesta tuli raskaus aikana 3,5 kg ja ne jäi kaikki sairaalaan ja kolmosesta tuli 2,5 kg ja nekin jäi sairaalaan....
 
Ekassa raskaudessa tuli noin 16 kg. Kaksi päivää synnytyksestä painoin vielä pari kiloa enemmän kuin ennen synnärille menoa! Puoli vuotta synnytyksen jälkeen meni kaikki entiset vaatteet päälle ja vuosi synnytyksestä oli kiloja pari vähemmän kuin ennen raskautta.

Tokaa odottaessa painoin noin 17 kg enemmän synnärille mennessä kuin ennen plussatestiä. 10 kg lähti ekan 3 kk:n aikana,mutta loput 7kg lähteekin sitten tosi hitaasti. Nyt synnytyksestä on 9kk aikaa ja vieläkin pari kiloa jäljellä eikä toivoakaan että vanhat farkut menis vieläkään jalkaan.

Liikuntaharrastusten pariin olen palannu molempien synnytysten jälkeen mahdollisimman pian, mutta kai se on ikä, mikä hidastaa nyt tuota viimeisistä kiloista eroon pääsemistä.
 
ensimmäisestä tuli pyöreät 20kg :D ja pari kuukautta synnytyksen jälkeen mahduin jo kaikkiin entisiin vaatteisiin, muutama kilo oli sillon vielä jäljellä.
toisesta tuli 16kg ja suunnilleen samalla tahdilla taisi lähteä kun ensimmäisestäkin.
kolmannesta tuli n.12-13kg ja nyt 2 viikkoa synnytyksen jälkeen on vielä 5kg jäljellä
 
Mulle tuli ekasta 5 kg. ja jäi kaikki synnärille.

kaksosista tuli 7 kg ja laihduin siis...

kolmas raskaus ja 5 kg

neljäs raskaus ja taas 5 kg.

Yritin saada kiloja mutta jostain syystä ei paino noussut juurikaan.
Paino nousi vasta puolenvälin jälkeen,aluksi ei juur mitään,muutama sata grammaa.

Eli mä oon laihtunut joka odotuksessa,syönyt oon kuin hevonen mutta jostain syystä paino ei noussut.

oon 160 ja 55 kg ollut joka raskauden alussa.
 
Ensimmäisestä tuli 17 kg lisää. Viimeisen 2kk aikana painoa tuli vajaa 3,5 kg.
En muista paljon laitokselle jäi mutta pari kk synnytyksen jälkeen oli vielä 6 kg ylimäärästä. Kaikki raksauskilon ropisi n. 2v synnytyksen jälkeen kun raskauduin uudelleen. Siihen asti kilo-pari riippui mukana itsepintaisesti.
 
Ekasta tuli 19kg ja jäi n.4kg,tosin ei haittaakkaan että jäi kun lähtöpaino oli 49kg ja tokasta lähdettiin sit n.53kg ja painoa tuli 20kg,nyt 3vko synnytyksestä ja 4 kg olis tohon lähtöön..
mahaa on edelleen kun venyin koko 20kg eteen...
:kieh: että varmasti kiva nahka tohon jää.. :whistle:
 

Yhteistyössä