Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tissikuville on ihan omia sivustoja ja keskusteluketjuja (jopa täällä), ja niissä ne kuvat ovat ok. M1es taas läväyttää tissikuvat tiskiin liittyipä ne asiaan tai ei (yleensä ei), ja asiallinen keskustelu hänen kanssa ei onnistu, kun joka ikisen aiheen hän kääntää tavalla tai toisella seksiin. Minusta sellainen tyyli keskustella on asiaton ja toisia keskustelijoita alentava, etenkin kun negatiivisesta palautteesta huolimatta M1es vaan jatkaa ja jatkaa.

Joskus ihmettelen M1ehen motiiveja kirjoitella ja kuvatella juuri tänne mammapalstalle. Niille tissikuville ja alapääjutuille löytyisi varmaan kohdeyleisöä jostain toisaalta.
Ei millään pahalla, mutta tämä lainaamani viesti on absoluuttisen totuudenvastainen. Ensinnäkin M1ehen tissikuvat, joissa siis ei ole alastomia tissejä lainkaan, liittyvät aina asiaan. Kenties jonkun aasinsillan kautta, mutta kuitenkin. Ei koskaan niin, että olisi joku viesti ja sitten vaan tissikuvat. Ja siksi toisekseen ko. nimimerkki kirjoittaa paljon asiaa, joka ei mitenkään liity seksiin. Taloudesta, ilmastonmuutoksesta, maahanmuuttopolitiikasta yms. olen lukenut lukemattomia viestejä, jotka ovat keskittyneet ihan siihen itse asiaan ja yleensä edustavat kyllä palstan parhaimmistoa mitä tulee perusteluihin ja logiikan käyttöön ajatusten jäsentämisessä.
 
vierailija
Ei millään pahalla, mutta tämä lainaamani viesti on absoluuttisen totuudenvastainen. Ensinnäkin M1ehen tissikuvat, joissa siis ei ole alastomia tissejä lainkaan, liittyvät aina asiaan. Kenties jonkun aasinsillan kautta, mutta kuitenkin. Ei koskaan niin, että olisi joku viesti ja sitten vaan tissikuvat. Ja siksi toisekseen ko. nimimerkki kirjoittaa paljon asiaa, joka ei mitenkään liity seksiin. Taloudesta, ilmastonmuutoksesta, maahanmuuttopolitiikasta yms. olen lukenut lukemattomia viestejä, jotka ovat keskittyneet ihan siihen itse asiaan ja yleensä edustavat kyllä palstan parhaimmistoa mitä tulee perusteluihin ja logiikan käyttöön ajatusten jäsentämisessä.
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Ei millään pahalla, mutta tämä lainaamani viesti on absoluuttisen totuudenvastainen. Ensinnäkin M1ehen tissikuvat, joissa siis ei ole alastomia tissejä lainkaan, liittyvät aina asiaan. Kenties jonkun aasinsillan kautta, mutta kuitenkin. Ei koskaan niin, että olisi joku viesti ja sitten vaan tissikuvat. Ja siksi toisekseen ko. nimimerkki kirjoittaa paljon asiaa, joka ei mitenkään liity seksiin. Taloudesta, ilmastonmuutoksesta, maahanmuuttopolitiikasta yms. olen lukenut lukemattomia viestejä, jotka ovat keskittyneet ihan siihen itse asiaan ja yleensä edustavat kyllä palstan parhaimmistoa mitä tulee perusteluihin ja logiikan käyttöön ajatusten jäsentämisessä.
:poop:
 
Ei millään pahalla, mutta tämä lainaamani viesti on absoluuttisen totuudenvastainen. Ensinnäkin M1ehen tissikuvat, joissa siis ei ole alastomia tissejä lainkaan, liittyvät aina asiaan. Kenties jonkun aasinsillan kautta, mutta kuitenkin. Ei koskaan niin, että olisi joku viesti ja sitten vaan tissikuvat. Ja siksi toisekseen ko. nimimerkki kirjoittaa paljon asiaa, joka ei mitenkään liity seksiin. Taloudesta, ilmastonmuutoksesta, maahanmuuttopolitiikasta yms. olen lukenut lukemattomia viestejä, jotka ovat keskittyneet ihan siihen itse asiaan ja yleensä edustavat kyllä palstan parhaimmistoa mitä tulee perusteluihin ja logiikan käyttöön ajatusten jäsentämisessä.
Se aasinsilta on niin hakemalla haettu kuin olla voi.

Jos puhutaan syyslehtien haravoimisesta -kuva puolipukeisesta ämmästä haravoimassa lehtiä.

Jos on siitä mikä käyttöjärjestelmä läppärissä - jo on joku kuva muijasta jolla tissit valahtamassa näppikselle.

Joo. Mä voisin jollain aasinsillalla yhdistää veroilmoituksen ja manboobsit, mut en nyt ala väsäämään siitä yhdistelmästä mitään kuvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Se aasinsilta on niin hakemalla haettu kuin olla voi.

Jos puhutaan syyslehtien haravoimisesta -kuva puolipukeisesta ämmästä haravoimassa lehtiä.

Jos on siitä mikä käyttöjärjestelmä läppärissä - jo on joku kuva muijasta jolla tissit valahtamassa näppikselle.

Joo. Mä voisin jollain aasinsillalla yhdistää veroilmoituksen ja manboobsit, mut en nyt ala väsäämään siitä yhdistelmästä mitään kuvaa.
Viestiin ei tarvitse aina laittaa naikkosten kuvia. Tekstin ymmärtää ilman kuvia joissa on puolialaston nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Se aasinsilta on niin hakemalla haettu kuin olla voi.

Jos puhutaan syyslehtien haravoimisesta -kuva puolipukeisesta ämmästä haravoimassa lehtiä.

Jos on siitä mikä käyttöjärjestelmä läppärissä - jo on joku kuva muijasta jolla tissit valahtamassa näppikselle.

Joo. Mä voisin jollain aasinsillalla yhdistää veroilmoituksen ja manboobsit, mut en nyt ala väsäämään siitä yhdistelmästä mitään kuvaa.
Ääni Echon viestille (y)
 
vierailija
No jos nyt odotetaan kuitenkin, lähteekö m1eskään.

Mee ibte ellet tykkää lukea.
No se m1es on täällä yhtä tiukassa kun paska junttilan seinässä. Ei lähde kulumallakaan.

Mä en mene minnekkään kun en sopimattomia postaile. Perusta itse oma pervoilupalsta m1ehen kanssa.

Jos haluan lukea täältä vaikka ruokavinkkejä niin en tarvitse samassa ketjussa nähdä puolialastomia naisia.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Ja se on ainoastaan kiusaamista mitä m1es harrastaa kun ei voi lopettaa sitä vaikka hänelle on jo useampi sanonut ettei se ole sopivaa.
Jos itse kiusaannut hänen linkittämistä kuvista, niin itselläsi lienee käsittelemättömiä ongelmankohtia. Ja jos otat hänen linkittämät kuvansa henkilökohtaisesti, niin silloinkin omat henk.kohtaiset issuesi nostanevat liiaksi päätään. Jos ko.nikki aiheuttaa liian isoja reagointeja sinulle, niin rekkaudu ja estä hänet. Helppoa ja yksinkertaista. Jos taas et viitsi rekkautua, niin voit myös mennä keskustelemaan toisaalle, missä ehkä ko.nikki ei käy keskustelemassa.
 

Yhteistyössä