Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
No se m1es on täällä yhtä tiukassa kun paska junttilan seinässä. Ei lähde kulumallakaan.

Mä en mene minnekkään kun en sopimattomia postaile. Perusta itse oma pervoilupalsta m1ehen kanssa.

Jos haluan lukea täältä vaikka ruokavinkkejä niin en tarvitse samassa ketjussa nähdä puolialastomia naisia.
Ei oo tapana pervoilla m1ehen kanssa. Siis en perusta!

Ja vaatteet niillä päällä on. Ettei nyt vaan perimmäinen syy olekin se etteivät pulskistuneet palstamammat halua nähdä nättejä, nuoria, hoikkia naisia yhä pystyinen tisuineen? o_O
 
Ja nyt m1es takuulla kääntää taas tän asian jotenki typerästi
-"olettekin kiinnostuneet musta kun noin kirjotatte"
-"taitaa nuoret misut aiheuttaa mammoissa tervetullutta reaktiota", "siitä puhe mistä puute"...

Huoh...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
En ole kade kauniille naisille. Katson heitä mielelläni. Mutta puolialastomia kuvia ei tarvitse laittaa tehostamaan jokaisen viestin ymmärtämistä. :rolleyes:
En usko hänen linkittävän kuvia tekstin ymmärtämistä helpottaakseen, itseasiassa luulen hänen toivovan lukijalla jo olevan riittävänlaisen ymmärrystason. Sen sijaan luulen hänen pilke silmäkulmassa provosoivan teitä siinä onnistuen mainiosti. Eikä sekään väärin ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Aqela
En usko hänen linkittävän kuvia tekstin ymmärtämistä helpottaakseen, itseasiassa luulen hänen toivovan lukijalla jo olevan riittävänlaisen ymmärrystason. Sen sijaan luulen hänen pilke silmäkulmassa provosoivan teitä siinä onnistuen mainiosti. Eikä sekään väärin ole.
Mitä järkeä on provota tahalleen. Ei mitään järkeä. Se on kiusaamista. Mä olen monta kertaa jättänyt vastaamatta hänelle niiden kuvien takia.
 
En usko hänen linkittävän kuvia tekstin ymmärtämistä helpottaakseen, itseasiassa luulen hänen toivovan lukijalla jo olevan riittävänlaisen ymmärrystason. Sen sijaan luulen hänen pilke silmäkulmassa provosoivan teitä siinä onnistuen mainiosti. Eikä sekään väärin ole.
Provosoinnissakin on rajansa ja se on taiteenlaji. Jos provosoi liikaa, on se vain rasittavaa ärsyttämistä ja ajattelemattomuutta/toisen jatkuvaa loukkaamista.

Mulle on aikoinaan, 4-5 vuotta sanottu usean harmaan ja muistaakseni mustankin kautta että korjaisin käytöstäni palstalla. Korjasin, enkä ainakaan vielä ole samanlaista palautevyöryä saanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Provosoinnissakin on rajansa ja se on taiteenlaji. Jos provosoi liikaa, on se vain rasittavaa ärsyttämistä ja ajattelemattomuutta/toisen jatkuvaa loukkaamista.

Mulle on aikoinaan, 4-5 vuotta sanottu usean harmaan ja muistaakseni mustankin kautta että korjaisin käytöstäni palstalla. Korjasin, enkä ainakaan vielä ole samanlaista palautevyöryä saanut.
En tiedä mitä olet aikoinasi ja miten kirjoitellut. Mutta henkilökohtaisina loukkauksina näitä hänenkään kirjoituksia on vaikea ja turhakin ottaa, tai itse en niitä siten tulkitse. Sinäkin voit haluessasi estää hänet tai vain sivuuttaa hänen kirjoituksensa. Ignooraus toimii myös, jos siihen kykenee. Tai sitten vain haluaakin provosoitua piristääkseen ehkä tylsääkin hetkeänsä. Keskustelupalstojen kirjoituksia ei kannata ottaa niin vakavasti. Oikea elämä sen sijaan kannattaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
En tiedä mitä olet aikoinasi ja miten kirjoitellut. Mutta henkilökohtaisina loukkauksina näitä hänenkään kirjoituksia on vaikea ja turhakin ottaa, tai itse en niitä siten tulkitse. Sinäkin voit haluessasi estää hänet tai vain sivuuttaa hänen kirjoituksensa. Ignooraus toimii myös, jos siihen kykenee. Tai sitten vain haluaakin provosoitua piristääkseen ehkä tylsääkin hetkeänsä. Keskustelupalstojen kirjoituksia ei kannata ottaa niin vakavasti. Oikea elämä sen sijaan kannattaa.
Ai että jokainen saa häiriköidä? Eikö täällä netissä olekaan etikettiä?
 
vierailija
Ei oo tapana pervoilla m1ehen kanssa. Siis en perusta!

Ja vaatteet niillä päällä on. Ettei nyt vaan perimmäinen syy olekin se etteivät pulskistuneet palstamammat halua nähdä nättejä, nuoria, hoikkia naisia yhä pystyinen tisuineen? o_O
Mä olen nuori ja nätti nainen, ja se tapa ja konteksti, missä m1es änkee niitä kuvia ja seksistisiä juttuja ällöttää mua. Mä haluan voida keskustella lasten hoidosta ja ruuanlaitosta ilman, että joku mua kaksi kertaa vanhempi äijä rupeaa tykittämään seksijuttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Aqela
vierailija
Näytäpä kohta viesteistäni missä sanoin noin.
- Keskustelupalstojen kirjoituksia ei kannata ottaa niin vakavasti. Oikea elämä sen sijaan kannattaa.

Eli sun mielestä netissä kuka vaan saa sanoa mitä vaan, on kuulijan vika jos loukkaantuu ja kokee kiusaamisena. sanohan kiusatulle ihmiselle että älä ota sitä niin vakavasti. (n)
jotkut on jopa tehneet itsemurhan nettikiusaamisen tms vuoksi. sano niiden läheisille että mitäs otti ne niin vakavasti:devil:
 
vierailija
- Keskustelupalstojen kirjoituksia ei kannata ottaa niin vakavasti. Oikea elämä sen sijaan kannattaa.

Eli sun mielestä netissä kuka vaan saa sanoa mitä vaan, on kuulijan vika jos loukkaantuu ja kokee kiusaamisena. sanohan kiusatulle ihmiselle että älä ota sitä niin vakavasti. (n)
jotkut on jopa tehneet itsemurhan nettikiusaamisen tms vuoksi. sano niiden läheisille että mitäs otti ne niin vakavasti:devil:
Edelleen. Miksi jonkun täysin tuntemattoman ihmisen kirjoitukset menevät liiaksi tunteisiin? Tuntemattoman. Onko sinullekin jonkun täysin vieraan ajatukset ja mielipiteet niin tärkeitä, että jopa suutut niistä? Itse ainakin annan painoarvoa vain läheisteni sanomisiin, ihmisiin jotka tunnen oikeasti. Ja ihan aina en heidänkään sanomisille.

Mikäli netissä oleminen nousee niin tärkeäksi, että antaa tuntemattomien kommenteille liian suurta painoarvoa, niin kannattaa oikeasti pitää taukoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä