Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja se on ainoastaan kiusaamista mitä m1es harrastaa kun ei voi lopettaa sitä vaikka hänelle on jo useampi sanonut ettei se ole sopivaa.
Ei se ihan noinkaan mee, mä olen saattanut sanoa hänelle ihan suoraan takaisin kun on laittanut mulle jotain tissiseksihimohaluherutus kuvia ja hän on antanut mun olla.

Emmä välitä ittekään sellasesta yliherutuksesta, mutta taas toisaalta niinkun joku jo asiasta mainitsi niin hän kirjoittaa todella usein asiaa...ja niistä viesteistä kyllä tykkään ja siis nyt meinaan niistä asioista missä hän pohtii poliittisia asioita ja hallituksen töppäilyjä jne..(y)
 
vierailija
Ei se ihan noinkaan mee, mä olen saattanut sanoa hänelle ihan suoraan takaisin kun on laittanut mulle jotain tissiseksihimohaluherutus kuvia ja hän on antanut mun olla.

Emmä välitä ittekään sellasesta yliherutuksesta, mutta taas toisaalta niinkun joku jo asiasta mainitsi niin hän kirjoittaa todella usein asiaa...ja niistä viesteistä kyllä tykkään ja siis nyt meinaan niistä asioista missä hän pohtii poliittisia asioita ja hallituksen töppäilyjä jne..(y)
Good for you, mutta usean muun kohdalla m1es ei lopeta, vaikka pyydetään.
 
vierailija
En tiedä mitä olet aikoinasi ja miten kirjoitellut. Mutta henkilökohtaisina loukkauksina näitä hänenkään kirjoituksia on vaikea ja turhakin ottaa, tai itse en niitä siten tulkitse. Sinäkin voit haluessasi estää hänet tai vain sivuuttaa hänen kirjoituksensa. Ignooraus toimii myös, jos siihen kykenee. Tai sitten vain haluaakin provosoitua piristääkseen ehkä tylsääkin hetkeänsä. Keskustelupalstojen kirjoituksia ei kannata ottaa niin vakavasti. Oikea elämä sen sijaan kannattaa.
echo oli silloin kaamean itseriittoinen narsistiöykkäri

hatunnosto hänelle nyt, kehitystä tapahtunut

huivi on vielä liian tiukalla ja pysyy :(
 
En usko hänen linkittävän kuvia tekstin ymmärtämistä helpottaakseen, itseasiassa luulen hänen toivovan lukijalla jo olevan riittävänlaisen ymmärrystason. Sen sijaan luulen hänen pilke silmäkulmassa provosoivan teitä siinä onnistuen mainiosti. Eikä sekään väärin ole.
Mua ei kuvat sinällään ärsytä, lähinnä olen monesti pysähtynyt ihmettelemään niiden yhteyttä itse aiheeseen.:)
Mutta sen myönnän, että hänen tyyli kirjoittaa vihjailevasti (niinkuin hän tietäisi) esim. ihmisten seksuaalisuudesta tai seksihaluista ärsyttää suunnattomasti ja oletukset, että ihminen provosoituu täällä sen takia, koska hän tai joku jossain on tyyliin ''maailman mahtavin panomies ja niittyjen uljain sonni''...mutta emmä ainakaan noiden juttujen takia haluais häntä täältä pois...kuhan oottelen sitä aikaa kaikessa rauhassa, että jos vaikka hänen lipidonsa tekis tehtävänsä ja aina ei tarttiskaan puhua siitä ja sen kestävyydestä:ninja:
 
Aqela
Ei se ihan noinkaan mee, mä olen saattanut sanoa hänelle ihan suoraan takaisin kun on laittanut mulle jotain tissiseksihimohaluherutus kuvia ja hän on antanut mun olla.

Emmä välitä ittekään sellasesta yliherutuksesta, mutta taas toisaalta niinkun joku jo asiasta mainitsi niin hän kirjoittaa todella usein asiaa...ja niistä viesteistä kyllä tykkään ja siis nyt meinaan niistä asioista missä hän pohtii poliittisia asioita ja hallituksen töppäilyjä jne..(y)
Yleensä hän kirjoittaa asiaa mutta ne kuvat. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Good for you, mutta usean muun kohdalla m1es ei lopeta, vaikka pyydetään.
Ehkä se liittyykin siihen miten hänelle vastaa?
Emmä häneltä, muistaakseni, koskaan pyydä varsinaisesti sitä että jättäis mut rauhaan tai olen saattanut niin muutaman kerran kirjottaa ja sitten napauttanut verbaalisen luunapin otsaan...mutta kyllä hän antaa olla, ainakin minun, ihan rauhassa sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Ehkä se liittyykin siihen miten hänelle vastaa?
Emmä häneltä, muistaakseni, koskaan pyydä varsinaisesti sitä että jättäis mut rauhaan tai olen saattanut niin muutaman kerran kirjottaa ja sitten napauttanut verbaalisen luunapin otsaan...mutta kyllä hän antaa olla, ainakin minun, ihan rauhassa sitten.
Taikka sitten riippuu pärstäkertoimesta?
 
Sinäkö tarjoat Blow Jobin?
Kaikki ei ole kaltaisiasi homppeleita, kuules Håkan :giggle: :LOL:
Ehdin nähdä Håkanin jatkokommentin, jonka mode on poistanut.

Mun vastaus siihen on edelleen sama , kuule Håksu, olen edelleenkin hetero :sneaky:

Mutta voisin mennä m1ehen kanssa viihteelle katsomaan ketjun mukaista teemaa vaikka kunnialliseen strippibaariin :sneaky::love:
 
Onhan niitä aivoperäisiä häiriöitä, autismin kirjoa esimerkiksi. Olen joskus uumoillut m1ehen olevan as.
Mä oon kans sitä mieltä että m1es on vähän as.

Se assius näyttäytyy hyvänä ja huonona.
Niin...mun mielestä on, ihan oikeesti. Entäs sun mielestä? :rolleyes::cautious:
Voi se vähän olla, luulen.

Mutta ei se mikään häiriö ole, vaan ominaisuus, joka on lahja. (y)

Is Asperger's syndrome the next stage of human evolution?
 
Oletan että olet mies myös?

Tämä on mammapalsta. Joo en hallitse täällä enkä voi vaikuttaa sisältöihin, mut en ole kauheesti nähny että naiset ois kinunnu tissikuvia. Meillä on tissit ihan omasta takaa...
Ei tämä ole mammapalsta, vaan Kaksplus on oman määrittelynsä mukaan lapsiperheen lehti, siitä tuo nimikin. Mutta kuten todellisessa elämässäkin, on myös palstalla monien naisten käsitys se, että nainen + lapsi on lapsiperhe, miehiä tarvitaan siittämään ja ehkä tienamaan rahaa...
 

Yhteistyössä