Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voin mä ruveta postaamaan m1ehen ketjuihin kuvia Raamatusta ja Raamatunjakeista. Ne on mulle rakkaita ja tärkeitä.
Mutta luulen että aika pian tulisi valituksia m1eheltä ja muilta.
Oikein mielellään voit postailla, minä lupaan kommentoida. Miksi oletat, että tuosta valittaisin?

Matteus 7:1-2

Taiteilija Nicolas Régnierin näkemys Maria Magdalenasta, 1600-luku.
 
m1es on vähän AS?
:ROFLMAO:
Tää palsta kuolee jos onnistutte häätämään m1ehen.

Mä ainakin lähden.

Ja jooh, voin jo itse kommentoida harmaan kommentin että "sitpä päästään kahdesta pahasta samalla kertaa".
Minä tunsin teidät jo kauan sitten. Muistatteko ketjun, jossa "valittiin" palstalaisista kumppanit autiolle saarelle? ;)

https://kaksplus.fi/threads/jos-joutuisit-autiolle-saarelle-niin.2183237/page-2#post-31776238

 
Aika moni ottaa tyypin postailut kiusaamisena. eikä tarvitse olla mitenkään herkkänahkainen.
Minusta näyttää sille, että m1estä kiusataan.

Ja se on ainoastaan kiusaamista mitä m1es harrastaa kun ei voi lopettaa sitä vaikka hänelle on jo useampi sanonut ettei se ole sopivaa.
Ja varmasti aivan yhtä moni ei koe hänen sanomisiaan epäsopivana tai kiusaamisena.
 
Mä olen nuori ja nätti nainen, ja se tapa ja konteksti, missä m1es änkee niitä kuvia ja seksistisiä juttuja ällöttää mua. Mä haluan voida keskustella lasten hoidosta ja ruuanlaitosta ilman, että joku mua kaksi kertaa vanhempi äijä rupeaa tykittämään seksijuttuja.
Miksi sinun tarpeesi ja halusi on tärkeämpi kuin jonkun muun? Mikä sinusta tekee niin tärkeän, että ajat muiden edelle.
Sinulla on täysi vapaus olla vähät välittämättä yhdestäkään kommentista tai kuvasta, jonka m1es sinulle laittaa. Ja hänellä on täysi vapaus olla välittämättä sinun lastenhoidostasi tai ruuanlaitostasi.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Ellimaar
Mä olen niin kyllästynyt tähän loukkaantumisen jaloon taitoon. Kun kaikki pitää ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja kun yksi vetää herneen nenään, pitää kaikkien muiden korjata käytöstään, koska loukkaantuja on aina oikeassa ja hänen fiiliksensä ajavat kaiken muun edelle.

Minä antaisin sellaisen vinkin, että koittakkaa vittu kestää. Maailmassa on mielipiteitä yhtä monta kuin on ihmisiä. Jos joku häiritsee, niin olkaa välittämättä tai kertokaa mikä häiritsee. Tällainen sivujen mittainen lynkkaaminen on naurettavaa. Eritoten silloin, kun osallistutaan tällaiseen ja kuvitellaan olevansa aivan järjettömästi parempia.
 
Mä olen niin kyllästynyt tähän loukkaantumisen jaloon taitoon. Kun kaikki pitää ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja kun yksi vetää herneen nenään, pitää kaikkien muiden korjata käytöstään, koska loukkaantuja on aina oikeassa ja hänen fiiliksensä ajavat kaiken muun edelle.

Minä antaisin sellaisen vinkin, että koittakkaa vittu kestää. Maailmassa on mielipiteitä yhtä monta kuin on ihmisiä. Jos joku häiritsee, niin olkaa välittämättä tai kertokaa mikä häiritsee. Tällainen sivujen mittainen lynkkaaminen on naurettavaa. Eritoten silloin, kun osallistutaan tällaiseen ja kuvitellaan olevansa aivan järjettömästi parempia.
Mulla ei mene ihan henk.koht.tunteisiin koskaan m1ehen sikailut, palstalla ei semmoista loukkaantumista mulle vaan tule, vaikka loukkaantumisesta puhuinkin.

Mä puhuisin m1ehen kohdalla jo lievästä pedofiliasta sen juttujen perusteella. Ja semmoista ei saisi sietää tippaakaan, kirjoitelkoon muista aiheista.
 
Mulla ei mene ihan henk.koht.tunteisiin koskaan m1ehen sikailut, palstalla ei semmoista loukkaantumista mulle vaan tule, vaikka loukkaantumisesta puhuinkin.

Mä puhuisin m1ehen kohdalla jo lievästä pedofiliasta sen juttujen perusteella. Ja semmoista ei saisi sietää tippaakaan, kirjoitelkoon muista aiheista.
En ole kokenut, että sinä ottaisit hänen juttujaan henkilökohtaisina loukkauksina. Lähinnä te pystytte kumpikin jakamaan oman näkemyksenne ja käsittelemään asiaa asiana pienen henkilökohtaisen naljailun siivittämänä:ROFLMAO:

Mutta tuo pedofilia syytös menee ehkä vähän turhan pitkälle... Eikö?
Enkä oikein tiedä miksi juuri m1es ei saisi puhua asioista, joista hän haluaa puhua. Jos hän pitää naiskauneudesta, niin hänellä kai on oikeus se näkökulma tuoda esiin. Yhtälailla kuin sinä tuot usein esiin näkökulmasi, joihin vaikuttaa vahvasti oma usko.
 
r0s
Mulla ei mene ihan henk.koht.tunteisiin koskaan m1ehen sikailut, palstalla ei semmoista loukkaantumista mulle vaan tule, vaikka loukkaantumisesta puhuinkin.

Mä puhuisin m1ehen kohdalla jo lievästä pedofiliasta sen juttujen perusteella. Ja semmoista ei saisi sietää tippaakaan, kirjoitelkoon muista aiheista.

Oikeasti hei!

Ei noi voi eikä saa sanoa ilman oikeita perusteita! Ei se, jos linkittelee nuorten tai nuorekkaiden naisten, varmasti lähes poikkeuksetta jopa täysi-ikäisten, kuvia tee kenestäkään pedofiiliä!

Kunnianloukkaus!

Ja raportoin viestisi, vaikkei ylläpito asian suhteen taatusti mitään teekään.
 
vierailija
Miksi sinun tarpeesi ja halusi on tärkeämpi kuin jonkun muun? Mikä sinusta tekee niin tärkeän, että ajat muiden edelle.
Sinulla on täysi vapaus olla vähät välittämättä yhdestäkään kommentista tai kuvasta, jonka m1es sinulle laittaa. Ja hänellä on täysi vapaus olla välittämättä sinun lastenhoidostasi tai ruuanlaitostasi.
Tarve saada olla rauhassa ilman häirintää on perusoikeus.

Sitä toivoisinkin, että m1es olisi välittämättä lastenhoidostani ja ruunalaitostani, ja jättäisi kommenttinsa antamatta.
 
vierailija
Oikeasti hei!

Ei noi voi eikä saa sanoa ilman oikeita perusteita! Ei se, jos linkittelee nuorten tai nuorekkaiden naisten, varmasti lähes poikkeuksetta jopa täysi-ikäisten, kuvia tee kenestäkään pedofiiliä!

Kunnianloukkaus!

Ja raportoin viestisi, vaikkei ylläpito asian suhteen taatusti mitään teekään.
Eikö sekään ole pedofiliaa, jos kehuu 13-vuotiasta korsetissa seksikkääksi?
 
vierailija
En ole kokenut, että sinä ottaisit hänen juttujaan henkilökohtaisina loukkauksina. Lähinnä te pystytte kumpikin jakamaan oman näkemyksenne ja käsittelemään asiaa asiana pienen henkilökohtaisen naljailun siivittämänä:ROFLMAO:

Mutta tuo pedofilia syytös menee ehkä vähän turhan pitkälle... Eikö?
Enkä oikein tiedä miksi juuri m1es ei saisi puhua asioista, joista hän haluaa puhua. Jos hän pitää naiskauneudesta, niin hänellä kai on oikeus se näkökulma tuoda esiin. Yhtälailla kuin sinä tuot usein esiin näkökulmasi, joihin vaikuttaa vahvasti oma usko.
Vaikea sanoa mitään kun ei pysty:eek:
 
Kaikki mitä AivanSama kirjoitti + m1es selkeästi välillä provoilee, ja se on ihan ok!
Monet naurut olen saanut kun joku taas niin mielensä pahoitti m1ehen jutuista/postaamista kuvista.:D
m1es nikin takana on varmasti ihan hyväntahtoinen ja fiksu ihminen. Mun mielestä pedofiilisyytökset ja se, että toivotaan hänen olevan lapseton, ovat ihan naurettavia!

Tsemppiä mielensäpahoittajille!

Mun mielestä m1es nikki on huumorintajuinen, musikaalinen ja fiksu! Tosi mukavaa kun hän on täällä!:love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m1es
vierailija
En ole kokenut, että sinä ottaisit hänen juttujaan henkilökohtaisina loukkauksina. Lähinnä te pystytte kumpikin jakamaan oman näkemyksenne ja käsittelemään asiaa asiana pienen henkilökohtaisen naljailun siivittämänä:ROFLMAO:

Mutta tuo pedofilia syytös menee ehkä vähän turhan pitkälle... Eikö?
Enkä oikein tiedä miksi juuri m1es ei saisi puhua asioista, joista hän haluaa puhua. Jos hän pitää naiskauneudesta, niin hänellä kai on oikeus se näkökulma tuoda esiin. Yhtälailla kuin sinä tuot usein esiin näkökulmasi, joihin vaikuttaa vahvasti oma usko.
= Jankuttaa yhtä ja samaa.

Puhuu myös lasten ja alaikäisten seksuaalisuudesta ja seksihaluista. Juu, lapsilla ja murkkuikäisilläkin on seksuaalisuus, ja siitä voi puhua asiallisesti aikuisena/kasvattajana, mutta M1es rinnastaa kehittyvän ihmisen seksuaalisuuden aikuisen tasolle, ja puhuu siitä irstaaseen ja vihjailevaan sävyyn. Ne kuvat on aika kesyä tähän verrattuna, mutta ymmärrän niidenkin häiritsevyyden.
 
vierailija
Mä olen niin kyllästynyt tähän loukkaantumisen jaloon taitoon. Kun kaikki pitää ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja kun yksi vetää herneen nenään, pitää kaikkien muiden korjata käytöstään, koska loukkaantuja on aina oikeassa ja hänen fiiliksensä ajavat kaiken muun edelle.

Minä antaisin sellaisen vinkin, että koittakkaa vittu kestää. Maailmassa on mielipiteitä yhtä monta kuin on ihmisiä. Jos joku häiritsee, niin olkaa välittämättä tai kertokaa mikä häiritsee. Tällainen sivujen mittainen lynkkaaminen on naurettavaa. Eritoten silloin, kun osallistutaan tällaiseen ja kuvitellaan olevansa aivan järjettömästi parempia.
Lässynlää. Spämmääminen ja häirintä ei ole verrattavissa erilaisuuden sietämiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Eikö sekään ole pedofiliaa, jos kehuu 13-vuotiasta korsetissa seksikkääksi?

Ja etsinpä sen sit itse.

"Korsetti on aika laaja käsite. Onko korsetin tarkoitus muuttaa selkeästi keskivartalon muotoja (paino-ongelmia) vai olla hieman seksikäs ylävartalon suoja? Jos ensimmäinen, ostaisin tytölle salikortin. Jos jälkimmäinen, saisi tyttö korsettinsa, jota ei kuitenkaan käytettäisi kouluvaatteena."


Siis m1ies puhuu korsetista seksikkäänä. KORSETISTA! Ei kolmetoistakseäisestä!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
= Jankuttaa yhtä ja samaa.

Puhuu myös lasten ja alaikäisten seksuaalisuudesta ja seksihaluista. Juu, lapsilla ja murkkuikäisilläkin on seksuaalisuus, ja siitä voi puhua asiallisesti aikuisena/kasvattajana, mutta M1es rinnastaa kehittyvän ihmisen seksuaalisuuden aikuisen tasolle, ja puhuu siitä irstaaseen ja vihjailevaan sävyyn. Ne kuvat on aika kesyä tähän verrattuna, mutta ymmärrän niidenkin häiritsevyyden.

Irstaaseen ja vihjailevaan sävyyn? o_O En ole huomannut.

Ja vaikka puhuisi, niin puhuu meille, aikuisille. Ei lapsille.
 
vierailija
Ja etsinpä sen sit itse.

"Korsetti on aika laaja käsite. Onko korsetin tarkoitus muuttaa selkeästi keskivartalon muotoja (paino-ongelmia) vai olla hieman seksikäs ylävartalon suoja? Jos ensimmäinen, ostaisin tytölle salikortin. Jos jälkimmäinen, saisi tyttö korsettinsa, jota ei kuitenkaan käytettäisi kouluvaatteena."


Siis m1ies puhuu korsetista seksikkäänä. KORSETISTA! Ei kolmetoistakseäisestä!
No shit Sherlock. Yksi kontekstista irrotettu kommentti ei valkopese m1estä mitenkään. Samassa ketjussa kyllä puhutaan 13-vuotiaan korsetin käytöstä, ja m1es ihan kuvan kanssa ehdottelee anteliasta korsettia 13-vuotiaalle, jauhaa 13-vuotiaan seksihaluista ja kuukautisista, ja tehostaa jauhantaa ovelilla hymiöillä.

Sekö siinä on, kun omat lapsenne ovat jo niin isoja, ettei pedofiliaan viittavat jutut enää hetkauta?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Irstaaseen ja vihjailevaan sävyyn? o_O En ole huomannut.

Ja vaikka puhuisi, niin puhuu meille, aikuisille. Ei lapsille.
Ei se nyt ihan noin mene. Enkä nyt puhu siittiömiehestä vaan aiheesta ihan yleisellä tasolla:
Tuolla logiikalla mitä sairaimmat pedofiliasivustotkin olisivat ihan ok-juttu, kunhan ei vain päästetä lapsia sivuille juttuja lukemaan/asiasta keskustelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä