Palstalaisten kuvia

vierailija
Kiireessä unohin koko ketjun!:confused:

On tullu kuvia!!!:love:

Voi kun saisi itse moderoida ketjuja niin poistaisin turhat viestit!

@Moderaattorit voisi poistaa turhat mölinät ketjusta?

Tässä minä - ei ihan uusi mutta iloinen!:)
Kuvaa muokattu!
Nenää paranneltu ja silmien väri muutettu.Väitit olevasi vihreäsilmäinen et ruskea!Niiin ja pistäppä tuoretta kuvaa kehiin,kehuit hiuksiesi ulottuvan alaselkään saakka,et ole yhtään myöskään sen näyttelijän näköinen.
 
Kuvaa muokattu!
Nenää paranneltu ja silmien väri muutettu.Väitit olevasi vihreäsilmäinen et ruskea!Niiin ja pistäppä tuoretta kuvaa kehiin,kehuit hiuksiesi ulottuvan alaselkään saakka,et ole yhtään myöskään sen näyttelijän näköinen.
Ei oo muokattu. On vihreet mutta ei ne tossa valossa näy. Kyllä meikattuna muistutan - omasta mielestä ainaski.:barefoot:
Saat nyt tyytyä tuohon.:D

Voi olla että innostun laittamaan lisääkin, mutta nyt siemailen napsua kaikessa rauhassa - mukavaa iltaa!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Ei oo muokattu. On vihreet mutta ei ne tossa valossa näy. Kyllä meikattuna muistutan - omasta mielestä ainaski.:barefoot:
Saat nyt tyytyä tuohon.:D

Voi olla että innostun laittamaan lisääkin, mutta nyt siemailen nepsua kaikessa rauhassa - mukavaa iltaa!:love:
Pistä oma ja sen näyttelijättären kuva vierekkäin ja kerro mikä kohta teissä on samaa! Onko sinun karsastusta muuten ikinä tarkistettu, silmäsi harittavat uhkaavasti eri suuntiin?
 
Kiireessä unohin koko ketjun!:confused:

On tullu kuvia!!!:love:

Voi kun saisi itse moderoida ketjuja niin poistaisin turhat viestit!

@Moderaattorit voisi poistaa turhat mölinät ketjusta?

Tässä minä - ei ihan uusi mutta iloinen!:)
Kyllä...kyllä mullaki ainut ajatus on että voiko noin kierosilimästä emäntää olla maan päällä, eihän se nää ees kävellä eteensä ku törmää jo postilaatikkoon tai lyhtypylvääseen...:eek:

Ei vaan, kaunotar olet. :love:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä