PANETTAA!!!!

eli yksinkertaisesti panettaa 24/7... :p miestä ei kiinnosta kun ehkä kaks kertaa viikossa, silloinkin saan anella... ja auta armias jos yritän vihjailla seuraavasta kerrasta perään!!! :snotty: ehkä mulla halut LIIAN suuret... :ashamed: Lapsi meillä nyt 10kk...'
olen jo vakavasti harkinnut rakastajan hommaamista (mieskin vitsillä (ehkä) ehdottanut minulle rattopojan hommaamista...) , mutta en ikinä haluaisi pettää... kaiken huippu on että mies kyllä käyttää omaa kättään, mutta minä en kelpaa... Pidän huolta ulkonäöstäni, kiloja ei ylimääräisiä juurikaan.. en tiedä vaikea tilanna... onko kellään mitään samantyylistä ollut, tai jotain vinkkejä edes....

olen kyllä yrittänyt kaikkea, ehdotin toista naistakin piristykseksi meidän mukaan, mies sanoi että ei jaksaisi kumminkaan tyydyttää AINAKAAN kahta naista!!! mikälie vaivaa...
 
Kuulosti tutulta siihen asti, kun kerroit, että vetää käsiin. Meillä kans meni varmaan kaksi vuotta tollai. Ehkä tilanteen laukeamiseen johti se, että yritin tehdä aina jotain eri tavalla. Esimerkiksi kivesten hyväily yhdynnän aikana (kun vain on sellainen asento, että yltää), suihkussa, olohuoneessa... En tiedä auttoiko lopulta vain aika. Jos vain ei yksinkertaisesti tee mieli, niin se ei tuu pakottamalla, vaan houkuttelemalla. Se ei ole totta, että kaikki miehet panisivat joka päivä, koko ajan, aina kun on mahdollisuus. Tuollaisia ihmisiä on sekä miehissä ja naisissa.

Mutkan tässä jutussa tekee se, että miehesi vetää käsiin. Meillä joskus ihan alkuaikoina piti "ottaa vauhtia" noin. Se oli mulle aluksi hämmentävää. Mutta olen ajatellut, että olin ehkä jotenkin väljä paikoiltani tai liian märkä. Aloin reenaan hulluna lantionpohjalihaksiani ja tein niitä aktiivisesti myös yhdynnän aikana. Mies sanoi, että lihasten supistuminen tuntui selvästi. Olin tuolloin saanut juuri toisen lapseni 1v 2kk esikoisen jälkeen. En osaa sanoa, miksi miehesi valitsee Sinun sijastasi kädet :hug: ! Yleensähän miehetkin sanoo, ettei masturbointi tunnu yhtä hyvältä kuin "oikeesti". Minusta asiaa pitäisi kysyä mieheltäsi!!! Ehkä ainut joka sen tietää. Tsemppiä!
 
Mä taas oon kuullu et joskus käsipelillä voi tuntua paremmalta.Ehkä se hommaan ryhtyminen on niin vaativaa,eikä oikein jaksais,niin käsipelillä homma hoituu sutjakasti,eikä tartte nähdä niin vaivaa.Me naiset kun ei sytytä niin nopsasti..tai ehkä sytytään,mut ei olla valmiita niin nopeasti kuin miehet.Josko olis kyseessä väliaikainen kiinnostuksen puute,eikä se välttämättä oo susta kiinni.Ei vain hotsita miestäs tällä hetkellä?Ihmiset on niin harmittavan eritahtisia ja tahdit voi heittää häränpyllyä aikojen saatossa.Meillä minä kärsin ennen puutteesta,mutta nykyään kun olen taas työelämässä,en jaksa niin usein.Nyt hotsittaa suunnilleen samoihin aikoihin miehen kans ja välillä on pidempiäkin jaksoja ettei tapahdu mitään,pitkiin aikoihin.Kausivaihteluja...Aika usein haluat! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Herrasmies
Ainakin omallakohdallani seksi tuntuu paremmalle kun runkkaus.

Kunnon aktissa saan parikertaa.. Vaimo saa sarjoja.. (Olen kateellinen niistä!)
Kulli on pari päivää hellänä, mutta runkkaan silti päivittäin..

Meillä vaimo pihtaa ja saan rakastella vain kerta viikkoon..

Kaipaan seksiä päivittäin..

Jaska
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66
Hei haloo.... nainen valittaa et panettaa... itte oon YH - isä niin tuol pöksyis ei oo pahemmin vilskettä..... ja viell ku en ihan kettää vaan kelpuuta niin avot..... oon sit selibaatis ja tod turvaannun omaan kätöseen...... ahistaa ku naiset valittaa et ne ei saa tarpeeksi .......... perhana
 
Hei haloo.... nainen valittaa et panettaa... itte oon YH - isä niin tuol pöksyis ei oo pahemmin vilskettä..... ja viell ku en ihan kettää vaan kelpuuta niin avot..... oon sit selibaatis ja tod turvaannun omaan kätöseen...... ahistaa ku naiset valittaa et ne ei saa tarpeeksi .......... perhana
Ja jotkut (tai ok joku. taidan olla ainoa) ei saa koskaan :ashamed:
 
No kerro nyt ihan rehellisesti, koska sait viimeksi. Huonoa tai hyvää seksiä.
Jos 20sekunnin "pikapanot" lasketaan, niin n.3v ja 9kk sitten.. (tyttö täyttää kohta 3v) Ei, ei todellakaan ollut hyvää. Jos sellanen "vähän pidempi versio" niin siitä onkin sellaset yli 7v aikaa.. Ei sekään nyt varmaan mitään erityisen hyvää ollut, mutta jonkinlaista sentään.
 
Aika uskomatonta, kuka mies toteaisi naiselle ettei halua toista naista mukaan seksileikkeihin.
Olet monen miehen unelma nainen, valmis kokeilemaan seksin suhteen uusia asioita.
Pääasiahan on, että kumpikin nauttii tehdään sitten mitä tahansa.

Tuollaista naista tulen minäkin etsimään seuraavaksi, riittää pihtaajan kanssa oleminen jo :)
 

Yhteistyössä