Pankkikortin tunnusluku!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieras, 12.11.2008.

1. vieras

vieras Vieras

Olen unohtanut toisen pankkikorttini tunnusluvun, koska käytän ko korttia todella harvoin.. sitä "muistutuslappuakaan" ei löydy mistään eli pitäisi tilata uusi tunnusluku. Kysymys kuuluu: saako sen tilattua esim. verkkopankin kautta vai pitääkö soitella pankkiin?

2. noh

noh Vieras

Tietääkseeni ei sitä tunnuslukua ole pankissa missään, jos et itse sitä muista niin on varmaan hankittava uusi kortti.

3. Daisy De La Hoya

Daisy De La Hoya Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.04.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Leiki vaikka että olet kadottanut kortin ja soita sulkupalveluun. Saat uuden kortin muutamassa päivässä. Tunnusluvuthan ovat korttikohtaisia?

4. Miu Mau

Miu Mau Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    vanhaan korttiin ainakin itse sain tilattua uuden tunnusluvun ja mun mielestä mä tein sen verkkopankissa. tästä kuitenkin aikaa jo jokunen vuosi, että voi olla käytäntö muuttunut.

5. noh

noh Vieras

Joo, olinkin siis väärässä, ainakin osuuspankista saa näköjään tilattua uuden tunnusluvun jos se on unohtunut.

"Jos korttisi tunnusluku on unohtunut, voit tilata sen itsellesi op.fi-verkkopankissa:

-Kirjaudu verkkopankkiin ja valitse nimesi alle aukeavasta pikavalikosta Kortin tapahtumat.
    -Valitse Kortin ominaisuudet -välilehti (kuva ylhäällä).
    -Klikkaa Unohtuneen tunnusluvun uusintatilaus.

Saat käytössäsi aiemmin olleen tunnusluvun postitse kotiisi noin viikossa."

6. ap

ap Vieras

Heh, just katoin että saa tilattua, ja kun teen noin niin se sanoo mulle että "sinulla ei ole kortteja" :D KIVA! Että menee hermo näiden pankkiasioiden kanssa!!

7. hipsu

hipsu Vieras

Nordeasta onnistuu verkkopankin kautta tilaamaan tunnusluvun uudelleen, maksoi muistaaksi 4,50 ?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri