Paras hieromasauva?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Joku jossain kerran sanoi, että paras hierosauva on sellainen joka on sormien "jatke" :) ... tarkoittaen varmaan sitä, että voit tehdä samat temput sillä kuin omilla sormillasi ja vielä ehkä enemmän... Myyjänä ehkä ehdottaisin sitä ja kävisin valikoiman läpi kysellen samalla...

B) enkä siis itse ole myyjä :D vaan tää oli ehdotus mennä kauppaan ;) ja nostaa "mirri" pöydälle... tosin älä nyt ihan kirjaimellisesti *nauraa*
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Joku jossain kerran sanoi, että paras hierosauva on sellainen joka on sormien "jatke" :) ... tarkoittaen varmaan sitä, että voit tehdä samat temput sillä kuin omilla sormillasi ja vielä ehkä enemmän... Myyjänä ehkä ehdottaisin sitä ja kävisin valikoiman läpi kysellen samalla...

B) enkä siis itse ole myyjä :D vaan tää oli ehdotus mennä kauppaan ;) ja nostaa "mirri" pöydälle... tosin älä nyt ihan kirjaimellisesti *nauraa*
asutaan niin korvessa et täällä ei ole 100 km:n säteellä yhtään alan kauppaa. Eli netistä ajattelin tilata jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Joku jossain kerran sanoi, että paras hierosauva on sellainen joka on sormien "jatke" :) ... tarkoittaen varmaan sitä, että voit tehdä samat temput sillä kuin omilla sormillasi ja vielä ehkä enemmän... Myyjänä ehkä ehdottaisin sitä ja kävisin valikoiman läpi kysellen samalla...

B) enkä siis itse ole myyjä :D vaan tää oli ehdotus mennä kauppaan ;) ja nostaa "mirri" pöydälle... tosin älä nyt ihan kirjaimellisesti *nauraa*
asutaan niin korvessa et täällä ei ole 100 km:n säteellä yhtään alan kauppaa. Eli netistä ajattelin tilata jotain.
ooo :eek: no sitten, sitten se menee aika hakuamuntana, mutta toi delfiini on kuulemma aika yleispätevä :) klittastimulaatiota yms. Lähinnä kyse on enempi siitä, pitääkö itse pentraatiosta vai kllittastimusta :) sivuja selailemalla löytyy kyllä aika paljon ja niissä on nykyään tarkkojakin kuvauksia "käyttötarkoituksista"
 
Sauvan valintaan vaikuttaa mielestäni se että saatko helpommin orgasmin klitorista hieromalla vai ihan naimalla (emätinorgasmi)?

Esimerkiksi minun vaimoni vierastaa kaikkia väriseviä sauvoja, ovat kuulemma jotenkin luonnottomia. Klitoriksen kiihottaminen surisevalla sauvalla tuntuu hänestä lähinnä oudolta.

Sen sijaan hänen ykkösfantasiansa on saada sisäänsä mustaa paksua kalua. Mielisauva on hänellä siis ilman moottoria, musta, todella paksu ja saa hänet kiimasta sekaisin. Taattu emätinorgasmi joka kerta.

Mieti millainen sauva voisi tuoda sinulle parhaimmat orkut ja valitse sen mukaan.
 
Hmm miksi näihin hieromasauvakyselyihin vastaa niin usein mies vaimonsa puolesta... (n) ois niin paljon kivampi kuulla naisten itsensä vastauksia.
No ei se kai auta kuin etsiä kokeilemalla itse. Mitään klitoriskiihotinta en ymmärrä, koska klittahan on helppo käsitellä ihan omin käsin. Lisäks dildon ideahan on selvästi olla munan korvike eli se työnnetään pildeen. Kai se ratkaiseva kysymys on, että mitä sillä dildolla tehdään siellä pildessä... eli saavatko hieromasauvan käyttäjät orkun sen tekomunan avulla vai onko se vain lisäkiihoitin ja hyvältä tuntuva juttu muuten vai mitä asiaa se ajaa... ois kiva kuulla.. mutta näitä kun utelee niin ryntää aina miehet paikalle antamaan mitä eriskummallisimpia vastauksia. ;) Ehkäpä niitä hieromasauvoja ei loppujen lopuksi kovin moni nainen käytäkään...
 

Yhteistyössä