Paras kissanhiekka

Meillä on tällä hetkellä Rainbowin paakuntuva kissanhiekka, mutta ollaan harkittu niitä
puupellettejä :confused:
 
Ken guru
Se rainbow leviää kissan tassujen mukana tosi paljon. Mun mielestä siis.
Meillä on käytössä Ever Clean multiple cats. Tuoksuu hyvälle ja toimii muutenkin hyvin.
Se on ainakin ihan jees hiekkaa.
 
"Maik"
Meillä kokeiltiin myös normihiekan sijasta puupellettejä. Tuloksena toinen kissoista kävi asioillaan pyykkikorissa , eli ei kelvannut. Liekö syynä vääränlainen "tuntuma". Nyt käytössä on Super Carino, joka toimii hyvin. Kulkeutuu sekin kyllä jonkin verran, mutta siitä selviää rikkaimurilla.
 
Ken guru
[QUOTE="Maik";28149018]Meillä kokeiltiin myös normihiekan sijasta puupellettejä. Tuloksena toinen kissoista kävi asioillaan pyykkikorissa , eli ei kelvannut. Liekö syynä vääränlainen "tuntuma". Nyt käytössä on Super Carino, joka toimii hyvin. Kulkeutuu sekin kyllä jonkin verran, mutta siitä selviää rikkaimurilla.[/QUOTE]

Meillä on kissanhiekkalaatikon alla pitkä eteisen matto. Sellainen siis mikä oikein kerää hiekat, niin siitä ne sitten saa helposti imuroitua eikä ne leviä pitkin kylppäriä tai muualle asuntoon.
 
iu
Rainbow vaaleat rakeet -kissanhiekka. Kaikenlaista on vuosien saatossa kokeiltu, mutta nyt löysin nämä. Kiinteät jätökset on helppo noukkia pois, ja pissan imaisee sisäänsä ilman että hajut pahemmin karkailevat (meillä tosin leikattu narttukissa, että ei sen pissa muutenkaan kovin pahasti haise).
 
Se rainbow leviää kissan tassujen mukana tosi paljon. Mun mielestä siis.
Meillä on käytössä Ever Clean multiple cats. Tuoksuu hyvälle ja toimii muutenkin hyvin.
Se on ainakin ihan jees hiekkaa.
Mekin käytettiin Ever Cleania ennen ku tuli tää uus Compact Care hiekka. On laadukkaampi ja halvempi, kuin Ever Clean. Paljon riittoisampi ja ei myöskään haise, kuten ei haise Ever Cleanikaan. En voi muuta kuin suositella. Paketti (olikohan 15kg tms) maksaa n. 16€. :)
 
O.K. Laitan kokeiluun seuraavalla hiekkaostoskerralla. :)
Itse olen Mustin ja Mirrin jäsen niin sain tosta mailia, kun tuli ja oli silloin tarjouksessakin. Laventeria ollaan myös kokeiltu, mutta ei tuoksu yhtä voimakkaasti kuin Ever Cleanin Laventeri. Mutta nojaa, se ei haittaa, pääasia on, että ei haise ja on tosiaan riittoisampi. Tuut huomaamaan eron koostumuksessa noitten kahden välillä kyllä. Paljon helpompi ottaa pissat pois. :)

Ja tätä voin siis lämpimästi suositella kaikkiin kissatalouksiin. :)
 
Ken guru
Itse olen Mustin ja Mirrin jäsen niin sain tosta mailia, kun tuli ja oli silloin tarjouksessakin. Laventeria ollaan myös kokeiltu, mutta ei tuoksu yhtä voimakkaasti kuin Ever Cleanin Laventeri. Mutta nojaa, se ei haittaa, pääasia on, että ei haise ja on tosiaan riittoisampi. Tuut huomaamaan eron koostumuksessa noitten kahden välillä kyllä. Paljon helpompi ottaa pissat pois. :)

Ja tätä voin siis lämpimästi suositella kaikkiin kissatalouksiin. :)
Mäkin oon ainakin ollut Mustin ja Mirrin jäsen, mutta niillä vaihtui joku juttu siellä, enkä sitten enää oo tainnut mennä mukaan. En oikein jaksa pelata noiden jäsenyyksien kanssa.

Mutta en mä sitä voimakasta tuoksua Ever Cleanissa niin kaipaa. Eli ei siis haittaa jos ei tuoksu yhtä voimakkaasti. Nyt kun joskus tuoksuu se hiekka vaikka olis ihan toisessa huoneessa missä kissat ja hiekkakin. Eli vähän turhan paljon siinä sitä onkin ollut, varmasti vähempikin riittäisi.

Kiitos tosi paljon tuosta vinkistä. :).
 
Mie ostin tänään tuota prisman puupelletejä, kokeillaan niitä nyt.
Totutellaan kisut vähitellen. :)
 
Mie ostin tänään tuota prisman puupelletejä, kokeillaan niitä nyt.
Totutellaan kisut vähitellen. :)
Noita miekin kokeilin, mutta en kyllä suosittele.. Kokeilin myös Rainbow hiekkaa (sitä valkosta, jossa sinisiä raketeita) ja se oli ihan ok, mutta Ever Clean on parempaa siihen nähden ja Compact Care parempi ku mikään noista, mitä ite oon kokeillu. Mut noh ehkä sie tykkäät pelleteistä, kokeilemalla se selviää. :)
 
On tuolla veskissä ainakin jompi kumpi katti käyny tarpeillaan. :)
Katotaan nyt, miten sitten toimii kun jättää tavallisen hiekan kokonaan pois.
Kaveri on käyttänyt puupellettejä pitkään ja on hyvin toiminu.
 

Yhteistyössä