Paras kumppani Kaksoselle?

  • Viestiketjun aloittaja tietoa?
  • Ensimmäinen viesti
Halikatti
Niin, en ole astrologi, mutta itse oon neitsyt ja mieheni kaksonen. Välillä vähän iskee kipinää mutta perusta tuntuu lujalta :)

Ja onhan ne nousevat merkitkin kuulemma merkityksellisiä, jos aletaan sitten astrologisesti asiaa katsoa..
 
Kaksosta ei voi olla rakastamatta. Hurmaavampaa ilmestystä ei ole. Häntä vain on aivan mahdoton omistaa. Hän haluaa kyllä valloittaa sinut perusteellisesti ja kaipaa täydellistä huomiotasi, mutta hänelle itselleen sitoutuminen on myrkkyä, varsinkin miespuolisille Kaksosille. Varaudu ajatukseen, että vaikka hän jotenkin saa sinut uskomaan, että olet hänelle juuri se ainoa oikea, kulman takana voi olla yksi tai kaksi ihmistä, jotka hän on saanut ajattelemaan aivan samoin. Isän merkitys on Kaksosen elämässä suuri, naispuolinen Kaksonen helposti etsii isän piirteitä kumppanistaan. Miespuolinen Kaksonen voi aidosti rakastaa vain naista, joka on vahvempi ja itsenäisempi kuin hänen alistettu äitinsä.

Parhaan liiton Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Erityisesti ystäviksi sopivat hyvin myös Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta. Herkän Ravun Kaksonen polkee jalkoihinsa, Kauris ja Neitsyt väsyvät hänen vauhtiinsa, Härkä ei häntä yksinkertaisesti ymmärrä.

Kauriin kanssa en tullu toimeen, vaa'an kanssa hyvinkin. Nyt on rapu ja.. meil on hauskaa :LOL: ei oo tylsää päivää nähty :whistle:

Iha huumorilla miä otan noi horoskooppi asiat, vaikka kyllä niistä toisinaan löytää hyvinkii osuvia piirteitä itestään ja kumppanista!
 

Yhteistyössä