Paras pano?

Keltä olette saaneet parhaat kyydit? :p
Kertokaa esim etunimi, ikä, minkälainen tilanne jne... :D

Minulla: oman miehen kanssa auton takapenkillä ennen lapsia, ajettiin metsätielle ja pistettiin orgiat pystyyn, auton konepeltiäkin vasten mietittiin paneskella mut ei uskallettu jos joku olisi tullut... :LOL:
 
HMM
lLiekö sitten puutetta, kun tällaiseen vastaan, mutta...

-suihkussa saa aina parhaat kiksit
-luonnon helmassa;:järvessä kesämökillä ja metsäautotiellä volvon konepellillä
-kesämökillä pienessä kammarissa on myös tunnelmaa
-kotona ihan perinteisesti sängyllä, mutta ei välttämättä perinteen tyyliin

Kaikissa menossa mukana nykyinen mieheni, mutta konepeltijutusta on jo 15v aikaa...
 
David
Kaks vuotta sitten baari-illan päätteeks pääsin saatille...Helv, mikä mimmi: tissit terhakkaasti taivastakohden, vvaikka ainaki c kupit. Nännit ainakin puoltoista senttiä. Klitoris, huh.

koko yö, kaks tuntia unta, ikkunalautaa vasten,katselijoita oli mutta taisivat olla innoissaan.

tissityttö ainakin oli. nännit vain kasvo, klitoris samaa vauhtia. tätä poikaa vietiin.
 
paras pano
-sähäkän ( molemmat ilkosillaan) sulkkismatsin päätteeks kesämökin pihalla puutarhapöydällä
- autiolla meren rannalla pelehtiessä auringon laskun aikaan
- heinäladossa hikisen pyöräretken päätteeks
 
Mies vaan
Tytön nimi oli Taija, ikää hänellä silloin 19 vuotta (kuten minäkin silloin)... Tästä on jo lähes 10 vuotta aikaa.

Hyvännäköinen, erittäin hyvävartaloinen, punaiset pitkät kiharat hiukset. Aivan wau... Hän oli sängyssä kaikkea muuta kuin ujo. Harrastimme silloin seksiä ehkä kolmatta kertaa. Pitkään hyväilimme toisiamme, taitava suihinottaja, erittäin pitkä esileikki. Meinasin tulla hulluksi kiihkosta, ennenkuin pääsimme itse asiaan... Ja seksi oli myös aivan loistavaa.

Aivan mahtava tyttö muutenkin, harmi ettei juttu kestänyt.
 
mariakoo85
mulla on kyllä todellakin toi oma mies, ah.. on niin mahtava pakkaus.
meillä kyllä kyydit on ollut alusta asti aivan sanoin kuvailemattoman ihanaa ja ihanammaksi ja hurjemmaksi menee, mitä enempi tulee vuosia. =)

mieleen jäänyt kokemus on meren rannalla takaapäin kiveä vasten.
liekkö ollut katsojia, tiedä sitä :ashamed:

konepeltiä vasten en oo vielä saanut, mutta ehkäpä joku päivä =)
 
mies vaan minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 13:52 Mies vaan kirjoitti:
Tytön nimi oli Taija, ikää hänellä silloin 19 vuotta (kuten minäkin silloin)... Tästä on jo lähes 10 vuotta aikaa.

Hyvännäköinen, erittäin hyvävartaloinen, punaiset pitkät kiharat hiukset. Aivan wau... Hän oli sängyssä kaikkea muuta kuin ujo. Harrastimme silloin seksiä ehkä kolmatta kertaa. Pitkään hyväilimme toisiamme, taitava suihinottaja, erittäin pitkä esileikki. Meinasin tulla hulluksi kiihkosta, ennenkuin pääsimme itse asiaan... Ja seksi oli myös aivan loistavaa.

Aivan mahtava tyttö muutenkin, harmi ettei juttu kestänyt.
taidan tuntea saman Taijan, ikäkin sopii ja minä taisin jopa tulla hulluksi kiihkosta.
 

Yhteistyössä