Paras siivousaineen tuoksu?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 12.07.2018 klo 00:12.

1. vierailija

vierailija Vieras

2. vierailija

vierailija Vieras

3. vierailija

vierailija Vieras

4. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    2 831
    Veskissä kloori ja muualla joku kukkaistuoksu tai aloe vera.:geek:

5. vierailija

vierailija Vieras

6. vierailija

vierailija Vieras

Tolu Aloe Vera tuoksuu ihanalle.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. vierailija

vierailija Vieras

Tuoksuton. Tosin kyl nekin jollekin haisee, saippualle? Tuoksut saa mut aivastelemaan.

8. vierailija

vierailija Vieras

9. vierailija

vierailija Vieras

Tuoksusimakkeen kuivattu lehti tai pari selaista puhtaassa imurin pölypussissa. Pesut Marseillella (ei tuoksua).

10. vierailija

vierailija Vieras

Tää on joku siivouskemikaali? Tässähän ei kysytty mitään sellaista, että mikä tuoksuu parhaalta kesäsateen jälkeen metsässä -juttua?

11. vierailija

vierailija Vieras

Imuriin kuuluu vaihtaa pölypussi, eikö? Ja siihen puhtaaseen pussiin laitan kuivattua heinää ja heinän nimi on Tuoksusimake. Se ei kuivattuna homehduta pölyjä pussissa. Marseillesaippuassa ei ole tuoksua, joten siitä tulee sopivasti sitä ihanaa, ja lika lähtee sillä saippualla.

12. vierailija

vierailija Vieras

Millä kaupallisella nimellä tätä kemikaalia myyvät?

13. vierailija

vierailija Vieras

ei ole kemikaali, vaan kasvi, heinä.

14. Poopape

Poopape Vieras

Mun oma hikinen ahteri tuoksuu kaikista ihanimmalle:love:

15. vierailija

vierailija Vieras

Yhden ainoan kerran olen joutunut sitä käyttämään. Nousi kuprulle kuten olisi ollut hanskat käsissä, molemmista käsistä. Mut onhan se imppaustavaraakin, sanoivat. Kai sen suosio on siinä?

16. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    1 482
    No sun pitää mennä jo johonki muovikuplaan elämään, kun et tavallista elämää kestä. Mä olen käyttänyt tolua paljain käsin siivotessa kymmeniä kertoja eikä mitään ole tullut, eikä muutkaan tuttuni ole kertoneet ihon kupruilusta.

Johan se olisi vedetty pois markkinoilta ajat sitten jos kädelle tuleva läikähdys polttaisi/syövyttäisi ihoa. Eri asia jos sitä kättä nyt puoli tuntia pitää tolussa...

17. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    3 988
    Mä löysin Citymarketista ruskean, pyöreän muovipullon jotain uutta astianpesuainetta (jokun eko-nimikeen alla se oli) joka tuoksuu sitruunaruoholle. Ihanan raikas!

Ja sillä saakin sit melkein kaikki pinnat puhtaiksi kun laminaattia meillä ei missään ole.

18. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    3 988
    Mutta jos voisit itse tiivistää sen mitä linkissä sanotaan, olisi miellyttävämpää.

Kuten nyt vaikka edellinen linkki. Olihan siinä heti varteenotettava pointti vaikkei luomu-intoilija olisikaan.

Nimittäin se, että nestemäinen pesuaine sisältää vettä joka pilaantuu ilman säilöntäaineita. Siksi pala- tai jauhemainen on turvallisempi.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. vierailija

vierailija Vieras

Voi sille Marseillellekin joku olla allerginen. Meillä pestään sillä ikkunat ja seinät, kaakelit ja lattiat, mut laminaatteihin ei saa laittaa. Niitä meillä ei olekaan.

20. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    3 988
    Mä hinkkaan marseillesaippualla keittiön pinnat (osmo-vahalla käsiteltyä puuta). Toki käytän sitä myös omaan nahkaani.

21. vierailija

vierailija Vieras

Kiva tietää, et ei mene pilalle. Mikrokuituluutu tietysti täytyy olla aina. Tukan kun pesee sillä, on ne kuin hevosen jouhet:LOL:

22. Boobabe

Boobabe Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    379
    Tämä tuoksuu hyvälle. Ruokakaupan pesuaineista en tiedä. Pesuaineen tuoksu ei ole mulle tärkeää.
    6953.jpg

23. vierailija

vierailija Vieras

MUTTA kun ne otetaan pois, en viitsi nähdä vaivaa. Mut jossain toisessa luki, et se tolu on parasta ravintoa sädesienille ja nehän ovat pahimpia kaikista? En välttämättä laittanut sitä linkkiä tänne edes, mut niin oli.

24. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    3 988
    Ootko sä nähnyt sellaista puhdistusainetta joka sisältää hajua poistavia/neutraloivia aineita. Suositellaan wc-tiloissa käytettäväksi. Muistaakseni valkoinen puteli jossa tummanlilaa ja tekti mustalla. Aika kallista kun vertaa esim. linkittämääsi Rositaan.

Se tuoksuu ihan hiton hyvälle mutku en muista mitä se on!

25. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    3 988
    Sun pitää kirjoittaa ketjuun joka käsittelee aihetta josta kirjoitat. Ja lyhyesti ja ytimekkäästi. Etkä jää jankkaamaan.

Oon ihan varma että palstalaiset kestävät yhden pienen tietoiskun per ketju ja siitäkin olen melko varma että sanomasi menee paremmin perille kun ei tule olo että tuputat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri