Paras siivousaineen tuoksu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on joku siivouskemikaali? Tässähän ei kysytty mitään sellaista, että mikä tuoksuu parhaalta kesäsateen jälkeen metsässä -juttua?
Imuriin kuuluu vaihtaa pölypussi, eikö? Ja siihen puhtaaseen pussiin laitan kuivattua heinää ja heinän nimi on Tuoksusimake. Se ei kuivattuna homehduta pölyjä pussissa. Marseillesaippuassa ei ole tuoksua, joten siitä tulee sopivasti sitä ihanaa, ja lika lähtee sillä saippualla.
 
vierailija
Ei lähde nahka käsistä, sä paula jo valehtelet.

Tolu on liian voimakas jatkuvaan käyttöön ja se voi imeytyä ihon läpi (eräs siivousope sanoi), mutta ei lähde nahka käsistä.
Yhden ainoan kerran olen joutunut sitä käyttämään. Nousi kuprulle kuten olisi ollut hanskat käsissä, molemmista käsistä. Mut onhan se imppaustavaraakin, sanoivat. Kai sen suosio on siinä?
 
Yhden ainoan kerran olen joutunut sitä käyttämään. Nousi kuprulle kuten olisi ollut hanskat käsissä, molemmista käsistä. Mut onhan se imppaustavaraakin, sanoivat. Kai sen suosio on siinä?
No sun pitää mennä jo johonki muovikuplaan elämään, kun et tavallista elämää kestä. Mä olen käyttänyt tolua paljain käsin siivotessa kymmeniä kertoja eikä mitään ole tullut, eikä muutkaan tuttuni ole kertoneet ihon kupruilusta.

Johan se olisi vedetty pois markkinoilta ajat sitten jos kädelle tuleva läikähdys polttaisi/syövyttäisi ihoa. Eri asia jos sitä kättä nyt puoli tuntia pitää tolussa...
 
Mä löysin Citymarketista ruskean, pyöreän muovipullon jotain uutta astianpesuainetta (jokun eko-nimikeen alla se oli) joka tuoksuu sitruunaruoholle. Ihanan raikas!

Ja sillä saakin sit melkein kaikki pinnat puhtaiksi kun laminaattia meillä ei missään ole.
 
Siitä huolimatta mulla on sanavapaus. Mulle nuo asiat ei ole vitsiä. Mut luomukin on pilattu askorbiinihapolla ja karrageenilla. Itse pitää kaikki kasvattaa, et tietää mitä syö.
Mutta jos voisit itse tiivistää sen mitä linkissä sanotaan, olisi miellyttävämpää.

Kuten nyt vaikka edellinen linkki. Olihan siinä heti varteenotettava pointti vaikkei luomu-intoilija olisikaan.

Nimittäin se, että nestemäinen pesuaine sisältää vettä joka pilaantuu ilman säilöntäaineita. Siksi pala- tai jauhemainen on turvallisempi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mutta jos voisit itse tiivistää sen mitä linkissä sanotaan, olisi miellyttävämpää.

Kuten nyt vaikka edellinen linkki. Olihan siinä heti varteenotettava pointti vaikkei luomu-intoilija olisikaan.

Nimittäin se, että nestemäinen pesuaine sisältää vettä joka pilaantuu ilman säilöntäaineita. Siksi pala- tai jauhemainen on turvallisempi.
Voi sille Marseillellekin joku olla allerginen. Meillä pestään sillä ikkunat ja seinät, kaakelit ja lattiat, mut laminaatteihin ei saa laittaa. Niitä meillä ei olekaan.
 
vierailija
Mutta jos voisit itse tiivistää sen mitä linkissä sanotaan, olisi miellyttävämpää.

Kuten nyt vaikka edellinen linkki. Olihan siinä heti varteenotettava pointti vaikkei luomu-intoilija olisikaan.

Nimittäin se, että nestemäinen pesuaine sisältää vettä joka pilaantuu ilman säilöntäaineita. Siksi pala- tai jauhemainen on turvallisempi.
MUTTA kun ne otetaan pois, en viitsi nähdä vaivaa. Mut jossain toisessa luki, et se tolu on parasta ravintoa sädesienille ja nehän ovat pahimpia kaikista? En välttämättä laittanut sitä linkkiä tänne edes, mut niin oli.
 
Tämä tuoksuu hyvälle. Ruokakaupan pesuaineista en tiedä. Pesuaineen tuoksu ei ole mulle tärkeää.
katso liitettä 4156
Ootko sä nähnyt sellaista puhdistusainetta joka sisältää hajua poistavia/neutraloivia aineita. Suositellaan wc-tiloissa käytettäväksi. Muistaakseni valkoinen puteli jossa tummanlilaa ja tekti mustalla. Aika kallista kun vertaa esim. linkittämääsi Rositaan.

Se tuoksuu ihan hiton hyvälle mutku en muista mitä se on!
 
MUTTA kun ne otetaan pois, en viitsi nähdä vaivaa. Mut jossain toisessa luki, et se tolu on parasta ravintoa sädesienille ja nehän ovat pahimpia kaikista? En välttämättä laittanut sitä linkkiä tänne edes, mut niin oli.
Sun pitää kirjoittaa ketjuun joka käsittelee aihetta josta kirjoitat. Ja lyhyesti ja ytimekkäästi. Etkä jää jankkaamaan.

Oon ihan varma että palstalaiset kestävät yhden pienen tietoiskun per ketju ja siitäkin olen melko varma että sanomasi menee paremmin perille kun ei tule olo että tuputat.
 

Yhteistyössä