Paras siivousaineen tuoksu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ootko sä nähnyt sellaista puhdistusainetta joka sisältää hajua poistavia/neutraloivia aineita. Suositellaan wc-tiloissa käytettäväksi. Muistaakseni valkoinen puteli jossa tummanlilaa ja tekti mustalla. Aika kallista kun vertaa esim. linkittämääsi Rositaan.

Se tuoksuu ihan hiton hyvälle mutku en muista mitä se on!
Joo, sekin tuoksuu hyvälle. 4695.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Jos laitat yhden linkin tai mieluummin tiivistät sen tiedon maksimissaan kymmeneen riviin teksitä niin joku saattaa sen lukea.

Jos niitä on viisi ketjussa niin lukija huokaiseen kyllästymistään eikä lue edes ensimmäistä.
Mulle kuules on ihan sama, kun ei mulla ole sitä agendaa eikä missiota:)
Tolua en silti siedä yhtään, tuli kai selväksi? Perheenäiti taitaa imppailla, voisi päätellä myös, mut sitä en ole kokeillut enkä suosittele.:ninja:
 
Ei ole, vaan se TIETO mitä suosittelen luettavaksi, löytyy sieltä. Kokonaisia tekstejä ei pidäkään laittaa, kun on olemassa tekijänoikeus. Mut näkee täällä paljon niitäkin, missä ei ole edes lainausmerkkejä. Käsittämätöntä, eikö?
Jos sä et tajua mikä on lainattu teksti, niin se on sun ongelmas. Muut tajuaa.

Usein suoraan copypastetetussa tekstissä on lihavoitu otsikko, artikkelin julkaisupvm jne.
 
Mitä tuo linkkaamasi ketju liittyy tähän?:mad: Kerro, miten?
Mä alan pelätä että olet joku mielenvikainen stalkkaaja jonka ainut tehtävä palstalla on - itu-infon lisäksi- mun vanhojen ketjujen syynääminen.

Sitä kyseenalaista kunniaa en itselleni halua että mulla olisi oma palsta-stalkkeri.
 
vierailija
Mitä tuo linkkaamasi ketju liittyy tähän?:mad: Kerro, miten?
Mä alan pelätä että olet joku mielenvikainen stalkkaaja jonka ainut tehtävä palstalla on - itu-infon lisäksi- mun vanhojen ketjujen syynääminen.

Sitä kyseenalaista kunniaa en itselleni halua että mulla olisi oma palsta-stalkkeri.
Olet niin usein käskenyt pois, ei sen kummempaa. En tiedä mikä on stalkkeri, mut talkkareita oli mun lapsuudessa. Se ei tykännyt, jos teki patoja pihalle, siis sellaisia ihania puroja kun oli vesisateen jälkeen. Mikä tuossa niin kauheesti suututtaa?
 
Olet niin usein käskenyt pois, ei sen kummempaa. En tiedä mikä on stalkkeri, mut talkkareita oli mun lapsuudessa. Se ei tykännyt, jos teki patoja pihalle, siis sellaisia ihania puroja kun oli vesisateen jälkeen. Mikä tuossa niin kauheesti suututtaa?
Etkö osaa käyttää enää googlea vaikka niin paljon linkkejä heittelet?
Stalkkeri=vakoilija.
Tai sun tapauksessa myös vainoaja.

Ihmiset nyt vaan eivät oikeassakaan elämässä tykkää siitä että joku on heidän kintereillään, eikä tykkää siitä myöskään somessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Etkö osaa käyttää enää googlea vaikka niin paljon linkkejä heittelet?
Stalkkeri=vakoilija.
Tai sun tapauksessa myös vainoaja.

Ihmiset nyt vaan eivät oikeassakaan elämässä tykkää siitä että joku on heidän kintereillään, eikä tykkää siitä myöskään somessa.
Ai, googlellehan täytyy maksaa, et saa näkyvyyttä ja sit on tietysti porukat, joille maksetaan mainostamisesta ja tykkäämisisistä. Aika vähän tulee siksi googlailtua. Esimerkiksi maltodekstriinistä ei löydy niitä tietoja, mitä kuvittelisi. Siksi täytyy toistaa aina uudelleen. Ei löydä kukaan muukaan välttämättä.
 
vierailija
Ja vielä pahempaa:
suosituksissa eri potilasjärjestöissä on sallittua: siis pöpöt lisääntyy ja munuaiset menee pilalle ja elinsiirtobusiness kukoistaa. Sitäkö haluat?
 
Paras pesuaineen tuoksu on mäntysuopa.

Miltähän tuo Paulan käyttämä guarkumista, askorbiinihaposta, maissista ja saksalaisesta rahkasta valmistettu pesuaine tuoksuu?
Sitähän hän käyttää koska ei kai hän muuten noista aineista pesuainetuoksuketjussa puhuisi, eihän?
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Paras pesuaineen tuoksu on mäntysuopa.

Miltähän tuo Paulan käyttämä guarkumista, askorbiinihaposta, maissista ja saksalaisesta rahkasta valmistettu pesuaine tuoksuu?
Sitähän hän käyttää koska ei kai hän muuten noista aineista pesuainetuoksuketjussa puhuisi, eihän?
syngentalla varmaan löytyy siihen tuoksutonkin vaihtoehto? Mut tosiaan, maun vuoksi sitä saksalaista syödään ja maustetaan luomuhunajalla. Pesuaine on Marseillesaippua, jolla pesen kaiken. Ihan hirveän halpaa. Mäntysuopaa en käytä edes maton pesussa, vaan Marseillea siinäkin käytän. Käyttäkää ihmeessä mitä tykkäätte, mut TOLUa en voi käyttää ollenkaan.
 
Paras pesuaineen tuoksu on mäntysuopa.

Miltähän tuo Paulan käyttämä guarkumista, askorbiinihaposta, maissista ja saksalaisesta rahkasta valmistettu pesuaine tuoksuu?
Sitähän hän käyttää koska ei kai hän muuten noista aineista pesuainetuoksuketjussa puhuisi, eihän?

Ääää! Ei ainakaan mun käyttämässä marseillepalassa oo moisia aineita!

https://www.ruohonjuuri.fi/oliivioljysaippua-eli-marseille-saippua-oleana-3291960008510
 
BioSwipen vessanpesuaine tuoksuu jotenkin hyvälle, vaikka onkin pahanhajuinen. Vaikea selittää. T. hajusteyliherkkä, niin mikä tahansa haju/tuoksu ei käy
 

Yhteistyössä