parfyymejä netistä????

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja odin:
Osoitteesta www.shopping4net.fi olen itse tilannut tuoksuja tosi edullisesti. Valikoima vaan ei ole kovin laaja. Sieltä voi tilata niin, että paketin mukana on lasku.
Onhan tuolla sivustolla kaikkia mahdollisia merkkejä kun valitsee tuotemerkin..
niin on mut mulla tuli kirjautumis ongelmia. herjaa puhelinnumeroitten kans vaikka on oikein kaikki. harmi ja ku ilman kirjautumista ei voi tilata ainaski niin ymmärsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja odin:
Osoitteesta www.shopping4net.fi olen itse tilannut tuoksuja tosi edullisesti. Valikoima vaan ei ole kovin laaja. Sieltä voi tilata niin, että paketin mukana on lasku.
Onhan tuolla sivustolla kaikkia mahdollisia merkkejä kun valitsee tuotemerkin..
Joo on tuotemerkkejä mutta ei kaikkia tuoksuja. Nyt on ehkä vähän valikoima laajentunut, kun jokin aika sitten.
 
eu
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
strawberry.net siellä on varmaan kaikki mahdolliset tuoksut ja postikulut ilmaiseksi kaikkialle.
toi oli saksaksi ja en ymmärtäny!
sori, se olikin strawberrynet.com!!
muuten jees mut maksutapoina oli taas se luottokortti ja ku mulla ei sitä oo... harmi taas!!
sanokaa minkalaista tuoksu tarvite niin semmosta löytyy ja ei tarvii luotto kortti
 
Malle71
Liike myy halvalla, muttei aitoja parfyymeja!
Tuotteet tulevat yleensä nopeasti, mutta esim. jos paketti katoaa matkalla, veloittavat he kuitenkin sen hinnan!
Tuotteiden palauttaminen ei onnistu!
Heidän postituslistaltaan on mahdotonta päästä pois (kokeiltu on suoraa lopeta tilaus linkkiä, että suoraa meiliä, ei vaikutusta, paitsi että alkoi e-mail laatikkoon tulla muutakin roskapostia samoihin aikoihin kun liityin Shopping4net "jäseneksi")!

Varokaa liikettä!
 

Yhteistyössä