pari päivää poissa

  • Viestiketjun aloittaja anony
  • Ensimmäinen viesti
anony
ja hirveet tappelut pystyssä.....noh..liian kauan täällä olikiniha rauhallista.

mut sen sanon että kateelliset panettelee. tiedän omasta kokemuksesta.
mun yks hyvä ystäväni sai 16 veenä esikoisensa ja mä olin ihan että miten sä voit tehä lapsen noin nuorena ja nyt kyllä sulla menee elämä pilalle. tosiasiassa mä olin vaan kateellinen hänelle..
mä ihan oikeesti toivon että nää paskanjauhajat tulee ja istutaan kakki yhteisen pöydän ääreen ja keskustellaan kuinka teiniäitiys on niin peestä. tai oikestaan mä voin tulla sinne. laitetaan kaikki vaan mun laskuun :D
 
ja mitä helvataa noi rutkuttajat tulee tänne sivuille?!senkun pysyy pois jos ei tarvi kun valittaa.että voi jollain ihmisillä olla elämä huonosti,kun ei oo muuta tekemistä kun haukkua ja arvostella toisia.voi raukkaa...
 
anony
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 14:11 rita18 kirjoitti:
huomasin saman,4päivää pois ku vauva päätti syntyä a eilen kotiuduttiin,ja ku sit kerkesin tänne tulemaan ni kauhee sota pystyssä..
onneks olkoon :flower: :flower: kumpikos tuli? menikö hyvin synnytys?
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 14:32 anony kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 14:11 rita18 kirjoitti:
huomasin saman,4päivää pois ku vauva päätti syntyä a eilen kotiuduttiin,ja ku sit kerkesin tänne tulemaan ni kauhee sota pystyssä..
onneks olkoon :flower: :flower: kumpikos tuli? menikö hyvin synnytys?
poika tuli,synnytys meni hyvin ja nopeesti,kesti 4.5tuntia ja ponnistus 14min,puudutteita en ehtiny saamaan ku kaikki eteni niin äkkiä.
 

Yhteistyössä