parisuhteen ulkopuolinen suhde

  • Viestiketjun aloittaja petturiko
  • Ensimmäinen viesti
nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 21:42 MiesHKI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 20:13 puutteessa kirjoitti:
Ei vielä mutta kun oikea sattuu kohdalle niin sitten on menoa.Syynä seksi,mieheni ei anna minulle kuin kovan vaatimisen jälkeen kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa.Olen sanonut että haluan seksiä useammin mutta hän ei halua.Ei kuulemma tarvitse eikä ole koskaan ollut aktiivinen.Alkuun oli aktiivisempi tässä suhteessa mutta kun suhde virallistettiin niin loppui mielenkiinto seksiin samantien.Minä en seksielämääni lopeta tässä iässä ja olen sen sanonut suoraan,joko osallistuu minun seksielämääni tai sitten ei osallistu,valinta on yksin miehen.
En ole ajatellut katua koska mies ei halua pitää minua tyytyväisenä.Jos jään pettämisestä kiinni,mies jättää minut.Siinäpä sitten jättää jos niin haluaa,en menisi vieraisiin jos saisin seksiä kotona useammin kuin kerran kuussa.
:p :p ;) ;) Puhut täyttä asiaa.. mulla ihan sama tilanne.. mut toisinpäin =)
Ja täällä myös sama tilanne...
 
petturiko
Hei sinä 'nikitön'! Haluiaisin kuulla vielä sen, miten kauan omasta uudesta suhteestasi on aikaa? Eli onko kuinkakin tuore tapaus? Pelkään/epäilen näet että joka suhteessa se arki tulee esiin jossain vaiheessa eli paraneeko se sitten vaihtamalla? Ei sillä, ihana olisi ajatella että niinkin voisi käydä...
 
Levoton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 15:35 petturiko kirjoitti:
Hei sinä 'nikitön'! Haluiaisin kuulla vielä sen, miten kauan omasta uudesta suhteestasi on aikaa? Eli onko kuinkakin tuore tapaus? Pelkään/epäilen näet että joka suhteessa se arki tulee esiin jossain vaiheessa eli paraneeko se sitten vaihtamalla? Ei sillä, ihana olisi ajatella että niinkin voisi käydä...
Kyllä se vaan joskus on niin, että vaihtamalla paranee. Tiedän pari tapausta.
 

Yhteistyössä